Ketkä on käynyt Pälkäneellä Alfur-tallilla?

önni.

Jos ootte käyneet, kertokaa minkälaisia ne issikat siellä on ja tallin ympäristö, opetus yms. muuta siitä tallista, haluisin ehkä tietää ennen ku meen kokeileen :)

10

3379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotta82

      Talliporukka on tosi rentoa, hevoset hyvinvoivan oloisia ja näköisiä sekä osaavia. Opettajana mm. Tanja Ufer, joka on ihan huippu. Olin Alfurissa leirillä viime kesänä - suosittelen.

      • saannii

        mää oon ollu siellä,itse en pidä tallista. Hevoset on ihania,mutta tallilla pyörii inhottavia pikkutyttöjä ja hevosilla on aina jotkut ihme loimet,kyllä issikat pärjää ilmankin...talli on liian iso mun makuun


      • saannii
        saannii kirjoitti:

        mää oon ollu siellä,itse en pidä tallista. Hevoset on ihania,mutta tallilla pyörii inhottavia pikkutyttöjä ja hevosilla on aina jotkut ihme loimet,kyllä issikat pärjää ilmankin...talli on liian iso mun makuun

        ainiin vielä että en tykkää yhtään Tanja uferista,mää en kuule ikinä sen ääntä,puhuu hiljaa


    • Huivi

      Todella luokatonta palvelua. En suosittele kenellekään oman kokemukseni perusteella.

      • Ponityttöne

        Millä perusteella? :o


      • Huivi
        Ponityttöne kirjoitti:

        Millä perusteella? :o

        Sain aivan kamalaa palvelua, tai no palvelu aivan väärä sana. En sen enempää asiaa avaa, riittäköön se tieto että aivan kamala kokemus. Kaverilla kans huono kokemus, en ole siis ainoa, sillä tais olla vielä pahempi tilanne :(( Ja tää on harmi juttu, haluaisin tykätä, mutta ei :/


    • Anonyymi

      Ja huonos palautetta täältä myös, vastaaminen viesteihin kestää niin että vois kuvitella yrittäjän pyörittävän isompaakin yritystä…
      Huonoa asiakaspalvelua.
      Ei jatkoon!!!

      • Anonyymi

        Hei, meillä opettajana nykyisin super symppis Hanna Paasio ja Sanna vie maastot. Kesät todella kiireisiä ja parhaiten vastaamme fb viesteihin ja ne säilyvät puhelimen hajotessakin tallessa. Sanna vastaa viesteihin ja tekee ihan päivätyön ohessa yksin tätä niin välillä jotkin viestit vain jäävät viesti tulvan jalkoihin. Älkää antako sen haitata hyvää maasto tai tunti kokemusta. Ne jotka ovat tästä huolimatta tuleet niin kyllä hymyssä suin on lähdetty 🌞 hevoset ja nämä maastot vaan on. Avoimin mielin tervetuloa Alfuriin.


    • Anonyymi

      haluisin myös itse tietää

    • Anonyymi

      Hei, mietimme vauhdikkaan vaelluksen varaamista. Onko kenelläkään kokemusta? Ovatko hevoset turvallisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe