Saunalahti kytky+Nokia N95 8gb

Kiinnostunut_nokia95

Olen ehkä hankkimassa saunalahden kytkypakettia, jossa Nokian 95 8gb. Onkohan tuossa ykkönen 3G paketissa myös internetin käyttömaksu mukana vai pitääkö datapaketti ostaa erikseen? Onkohan muilla operaattoreilla jo N95 8gb kytkypakettina saatavissa? Nettisivuilta en vielä ainakaan löytänyt. Kuinka pian hinnat yleensä on noissa kytkypaketeissa pudonnut? Jotain alle 35e pakettia etsin.

12

4614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

      kuule selviät kaikesta paskasta ja säästät vielä rutkasti rahaa ku et hanki mitään kytky tai pakettihömpötyksiä.. hankit sellasen liittymän mis maksat vaan sen verran mitä puhut ja tekstaat.. tämä neuvo kannattaa ottaa vakavissaan.. ja sit joku internet ja datahössykkä PYH! Luuri kannattaa hankkia sitä varten et sil soitetaan ja tekstaillaan.. eikä mitään ylimääräst.. ja jos hankit jonkun 35€/kk paketin ni menee muutama kuukaus ja sit se nousee 60€/kk VÄHINTÄÄN.. ja tämä ei ole mikään JOKE.

      • Kiinnostunut_nokia95

        Tuolla saunalahden sivuilla

        http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=137&type=handsetmodel

        on tuon N95 8gb kännykän hintatietojen kohdalla esim. Ykkönen 3G: 27 €/kk. Tässä Ykkönen 3G ei ole mitään puhe/viestipakettia, vaan maksan puheluista 0,069 €/min ja viesteistä 0,069 €/kpl. Sopimushan kytkykaupassa on 2 vuotta = 24kk x 27e = 648e
        Eli pelkän puhelimen hinnaksi tulee siis tuo 648e, jos laskutus tosiaan menee näin? Onko tuo kuukausimaksu siis koko kaksi vuotta 27e/kk? Mitään muuta ehtoa en vielä löytänyt.

        Kaupasta ostettuna ko. puhelin maksaa n.700e ja pitäsi maksaa koko summa heti, kun taas tuo kytkypaketti olisi ikään kuin osamaksu ja tulisi vielä halvemmaksikin.

        Miksi siis tällainen ei kannattaisi? Onko jotain ehtoja, mitä en tajunnut?


      • .......
        Kiinnostunut_nokia95 kirjoitti:

        Tuolla saunalahden sivuilla

        http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=137&type=handsetmodel

        on tuon N95 8gb kännykän hintatietojen kohdalla esim. Ykkönen 3G: 27 €/kk. Tässä Ykkönen 3G ei ole mitään puhe/viestipakettia, vaan maksan puheluista 0,069 €/min ja viesteistä 0,069 €/kpl. Sopimushan kytkykaupassa on 2 vuotta = 24kk x 27e = 648e
        Eli pelkän puhelimen hinnaksi tulee siis tuo 648e, jos laskutus tosiaan menee näin? Onko tuo kuukausimaksu siis koko kaksi vuotta 27e/kk? Mitään muuta ehtoa en vielä löytänyt.

        Kaupasta ostettuna ko. puhelin maksaa n.700e ja pitäsi maksaa koko summa heti, kun taas tuo kytkypaketti olisi ikään kuin osamaksu ja tulisi vielä halvemmaksikin.

        Miksi siis tällainen ei kannattaisi? Onko jotain ehtoja, mitä en tajunnut?

        kuule tollanen sopimus ei oo ku paperil painettua tekstiä kyl kuule joka operaattori keksii aina jonkun ihme tavan kusettaa ihmisilt rahaa.. suosittelen et ostaa kännykkä ja sit siihen saunalahti ykkönen liittymä ni that's it.. et joudu sitoutumaan mihinkään 2v eteenpäin.. mä voin kokemuksest kertoo ku hankkisin keväällä 2006 kytkyliittymänni olen saanu operaattorilt niin pal paskaa niskaan sen kytkyn ajan et oikein vituttaa välil et kuinka pal sitä rahaa on menny turhuuteen! onneks on jäljel enää 3kk sitä sopimusta ja sitten ei enää ikinä kytkyhömpötyksiä.. ja voin kertoo et juuri SE 2v tuntuu todella pitkältä ajalta.. :D


      • qweqwe1234
        ....... kirjoitti:

        kuule tollanen sopimus ei oo ku paperil painettua tekstiä kyl kuule joka operaattori keksii aina jonkun ihme tavan kusettaa ihmisilt rahaa.. suosittelen et ostaa kännykkä ja sit siihen saunalahti ykkönen liittymä ni that's it.. et joudu sitoutumaan mihinkään 2v eteenpäin.. mä voin kokemuksest kertoo ku hankkisin keväällä 2006 kytkyliittymänni olen saanu operaattorilt niin pal paskaa niskaan sen kytkyn ajan et oikein vituttaa välil et kuinka pal sitä rahaa on menny turhuuteen! onneks on jäljel enää 3kk sitä sopimusta ja sitten ei enää ikinä kytkyhömpötyksiä.. ja voin kertoo et juuri SE 2v tuntuu todella pitkältä ajalta.. :D

        Eikö liittymää saa purettua jos maksaa jäljellä olevat kuukausimaksut ? Ainakin joillakin liittymillä on ymmärtääkseni tämä mahdollisuus.. Itselläni on nykyinen puhelin ollut nyt 3 vuotta ja siksi minusta kytky sopisi minulle kun saa ns. osamaksulla puhelimen ja halvemmalla kun ostais erikseen. Olen juuri miettinyt samaa saunalahden n95 8gb luuria.


      • gffsdhydjg
        qweqwe1234 kirjoitti:

        Eikö liittymää saa purettua jos maksaa jäljellä olevat kuukausimaksut ? Ainakin joillakin liittymillä on ymmärtääkseni tämä mahdollisuus.. Itselläni on nykyinen puhelin ollut nyt 3 vuotta ja siksi minusta kytky sopisi minulle kun saa ns. osamaksulla puhelimen ja halvemmalla kun ostais erikseen. Olen juuri miettinyt samaa saunalahden n95 8gb luuria.

        no se on teidän niskassanne sit ne osamaksut seuraavat 2v ja muut sekoilut vielä päälle ! :D


      • qweqwe1234
        gffsdhydjg kirjoitti:

        no se on teidän niskassanne sit ne osamaksut seuraavat 2v ja muut sekoilut vielä päälle ! :D

        Juu ei se sinäänsä osamaksu ole koskaan kinnostanu itseäni ja olen ennen ollut täysin kytkykauppaa vastaan mutta kun se puhelinlasku tulee kumminkin joka kuukausi niin en katso kytkykauppaa samalla osamaksu periaatteella. Ja juuri tämä kyseinen 8gb kännykkä kytky tulee kumminkin niin paljon halvemmaks kun mitä kertakaupalla tulisi.. Just sitten jos niitä mutia ongelmia tulee niin niistä en tiedä, niistä ei paljoa mainosteta :P


      • dgaddfhfhggjhhgmnhgn
        qweqwe1234 kirjoitti:

        Juu ei se sinäänsä osamaksu ole koskaan kinnostanu itseäni ja olen ennen ollut täysin kytkykauppaa vastaan mutta kun se puhelinlasku tulee kumminkin joka kuukausi niin en katso kytkykauppaa samalla osamaksu periaatteella. Ja juuri tämä kyseinen 8gb kännykkä kytky tulee kumminkin niin paljon halvemmaks kun mitä kertakaupalla tulisi.. Just sitten jos niitä mutia ongelmia tulee niin niistä en tiedä, niistä ei paljoa mainosteta :P

        se just siin onkin kun ottaa kytkyn ja sit kaduttaa kuukauden jälkeen ku saa ekan laskun et mitä tulikaan tehtyy ja sit saa kärsiä rahallisesti seuraavat 23kk.. niin kävi mullekin ku hankkisin 2006 kevääl elisan kytkypaketti hössäkän mut onneks on enää 2kk sitäkin jäljel THANK GOD !! oli kauheet mainostukset et VAIN 30€/kk liittymä puhelin mutta ensimmäinen lasku mikä pyrähti postiluukusta ni oli lähelle 70€!! wtf ?? ja sillon ei elisal ollu ees niit lasku sekoilui... JA HALUAN KAIKILLE SANOA ETTÄ KYTKY EI KANNATTA.. OSTAA SELLAISEN KÄNNYN KERRALLAAN MIHIN ON VARAA SITTEN SIIHEN SAUNALAHTI YKKÖNEN TAI DNA ONNI JOLLE MAKSAT JUURI NIIN PALJON KUIN PUHUT.. JA EIKÄ OO KALLIIT PUHELUT JA KK-MAKSUTKI VAIVAISET 66 senttiä! (sellaisen summan saa vaikka kokoon haravoimalla oman takapihan ;D)


      • Ei kytkyä enää koskaan
        dgaddfhfhggjhhgmnhgn kirjoitti:

        se just siin onkin kun ottaa kytkyn ja sit kaduttaa kuukauden jälkeen ku saa ekan laskun et mitä tulikaan tehtyy ja sit saa kärsiä rahallisesti seuraavat 23kk.. niin kävi mullekin ku hankkisin 2006 kevääl elisan kytkypaketti hössäkän mut onneks on enää 2kk sitäkin jäljel THANK GOD !! oli kauheet mainostukset et VAIN 30€/kk liittymä puhelin mutta ensimmäinen lasku mikä pyrähti postiluukusta ni oli lähelle 70€!! wtf ?? ja sillon ei elisal ollu ees niit lasku sekoilui... JA HALUAN KAIKILLE SANOA ETTÄ KYTKY EI KANNATTA.. OSTAA SELLAISEN KÄNNYN KERRALLAAN MIHIN ON VARAA SITTEN SIIHEN SAUNALAHTI YKKÖNEN TAI DNA ONNI JOLLE MAKSAT JUURI NIIN PALJON KUIN PUHUT.. JA EIKÄ OO KALLIIT PUHELUT JA KK-MAKSUTKI VAIVAISET 66 senttiä! (sellaisen summan saa vaikka kokoon haravoimalla oman takapihan ;D)

        Totta puhuu henkilö joka kytkyn hankki 2006 keväällä, samat on huonot kokemukset kytkypaketeista. Itse hankin tuon Elisan kytkypaketin 6/2006 ja kun tuo 24 kk kytky-vankeus on kärsitty ensi kesänä niin kyllä vaihtuu operaattorikin pois Elisan paskasta islantilais-lafkasta jossa ei ole edes tarpeeksi asiakaspalveluun henkilökuntaa saati sitten ammattitaitoakaan vrt. laskutussekoilut...
        PS. Eikä se N95 8 GB halvemmaksi tule hankkia kytkynä, vaan odota pari kuukautta ja verkkokaupat suoltaa sitä 500 - 600 euron alvilliseen hintaan


      • vihanen
        Ei kytkyä enää koskaan kirjoitti:

        Totta puhuu henkilö joka kytkyn hankki 2006 keväällä, samat on huonot kokemukset kytkypaketeista. Itse hankin tuon Elisan kytkypaketin 6/2006 ja kun tuo 24 kk kytky-vankeus on kärsitty ensi kesänä niin kyllä vaihtuu operaattorikin pois Elisan paskasta islantilais-lafkasta jossa ei ole edes tarpeeksi asiakaspalveluun henkilökuntaa saati sitten ammattitaitoakaan vrt. laskutussekoilut...
        PS. Eikä se N95 8 GB halvemmaksi tule hankkia kytkynä, vaan odota pari kuukautta ja verkkokaupat suoltaa sitä 500 - 600 euron alvilliseen hintaan

        Oletko kysynyt elisalta saako sitä kytkyä purettua maksamalla loput erät puhelimesta? Minä kysyin, mutta vastausta ei ole tullut. Mullaki lopuu nyt kesäkuussa kytky ja samantien vaihtuu mulla ainaki liittymä, saanu tarpeeksi elisasta!


      • kytkyasiakas
        dgaddfhfhggjhhgmnhgn kirjoitti:

        se just siin onkin kun ottaa kytkyn ja sit kaduttaa kuukauden jälkeen ku saa ekan laskun et mitä tulikaan tehtyy ja sit saa kärsiä rahallisesti seuraavat 23kk.. niin kävi mullekin ku hankkisin 2006 kevääl elisan kytkypaketti hössäkän mut onneks on enää 2kk sitäkin jäljel THANK GOD !! oli kauheet mainostukset et VAIN 30€/kk liittymä puhelin mutta ensimmäinen lasku mikä pyrähti postiluukusta ni oli lähelle 70€!! wtf ?? ja sillon ei elisal ollu ees niit lasku sekoilui... JA HALUAN KAIKILLE SANOA ETTÄ KYTKY EI KANNATTA.. OSTAA SELLAISEN KÄNNYN KERRALLAAN MIHIN ON VARAA SITTEN SIIHEN SAUNALAHTI YKKÖNEN TAI DNA ONNI JOLLE MAKSAT JUURI NIIN PALJON KUIN PUHUT.. JA EIKÄ OO KALLIIT PUHELUT JA KK-MAKSUTKI VAIVAISET 66 senttiä! (sellaisen summan saa vaikka kokoon haravoimalla oman takapihan ;D)

        En oikein ymmärrä ajattelutapaasi. Kytkykauppa on monelle ihan hyvä juttu. Saa korottomalla maksuajalla puhelimen johon ei suoraa ole varaa ja kuminki istä himoitsee.
        Katsoo monessa kytkykaupan puhelinta on hinta aika halpa ja sitoutuessaan vaikka 24 kk sopimukseen saa samalla liittymän. Ei noihin liittymiin tarvi liittää mitään puhepaketeja. Ottaa puhelimen ja pelkän liittymän.
        Ajatellaan jos vaikka netanttilasta tai jollain käyttöluotolla ostaisi tuollaisen 400 euron puhelimen tulee korkoineen maksaan lähes 500 euroa.
        Joten mitä pahaa on hyvässä tarjouksessa. Ala mielummin valittaan vaikka käyttöluotto rahoitus juttuja, koska rahastavat paljon enemmän. Ja pakkohan nekin on maksaa loppuun kytkykauppojen tapaan.
        Eikä tule erillistä laskustulisää kun erät tulee kytkyssä aina puhelinlaskun yhteydessä,,pelkkää plussaa.


    • lokkeri

      ostako yhtään mitään. Sekompaa laskutusta tuskin maa päällään kantaa.Nyt on n.puoli vuotta sekoiltu laskujeni kans.maaliskuussa luvattiin oikaista ja hyvittää väärin perityt laskut.Sieltä tulikin peruutettujen laskujen kopiot,seuraava lasku tuli normaalisti,mutta niitä hyvityksiä ei vain ole näkynyt vieläkään.Sensijaan tuli karhulasku niistä ns "hyvityksistä."Kun en suostunut maksamaan jo kertaalleenmaksettuja laskuja,meni puhelin mykäksi.Moisesta huijari toiminnasta pitäisi joutua käräjätupaan.Nyt luvattiin asian pääsevän heidän reklamaatiokäsittelyyn 5 viikon kuluttua.Mahtavaa "asiakaspalvelua." Suosittelen lämpimästi että kiertäkää kaukaa koko saunalahti.Se on täysin arpomista mitä sieltä lakuilla tulee.Joudun itse riitauttamaan tämän että se edes jotenkin selviää.Onneksi olen säilyttänyt kuitit monen vuoden ajalta.Tuollaiset "palvelijat" eivät ole edes 5 vuotiaan kehitysvammaisen apinan älytasolla.Pääasia näkyy olevan huijaritoiminta,mutta asioiden oikaisuun ei ole kiirettä.

      • kolmesta

        Itse suosittelisin Saunalahtea. Minulla on ollut kytkypuhelin DNA:lta, Elisalta ja Saunalahdelta. Elisa on useimmiten kallein, vaikka 2006 kytkyn tullessa mahdolliseksi se oli halvin. Liittymätyypin vaihtaminen on vaikeaa jne., ja DNA:lla myös, joustavinta se on Saunalahdella. Kaikilla toiminut laskutus ym. asiat, Saunalahdelta plussaa Oma Saunalahdesta jossa reaaliaikaiset puhetiedot, ilmaiset tekstarit jne. Näistä kolmesta kyllä SL on paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe