Jousimies

vat-69

Tuo kovan onnen soturi.Jatkuvaa taistelua päivällä leivästä ja yöllä lihasta.

7

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frans

noinkin ilmaista

• -Jouska-

olisi kuitenkin asia vielä niin että...
      yhdyttekö lauseeseen jota aina joskus mietin...

Onneksi on vara valita?

Kerjäämään ei ruveta..

• vat-69

kuljetaan katumaan ei saa ainutkaan
        miehinen ylpeys kun nostaa päätä
        katse silloin pelkkää jäätä

• -Jouska-
        vat-69 kirjoitti:

kuljetaan katumaan ei saa ainutkaan
        miehinen ylpeys kun nostaa päätä
        katse silloin pelkkää jäätä

Satuttaa et mua voi, jos sattuikin et varmasti tule huomaamaan sitä.Pää ylväästi pystyssä loppuun saakka nurkantakana nielaisen kyyneleen ensimmäisen.
        En koskaan kero jos satutit ei kukaan näe jos mua loukkasit,häivyn paikalta kuin aamusumu ja moni luulee oli mulla jo aiemmin valmiina joku...

• vat-69
        -Jouska- kirjoitti:

Satuttaa et mua voi, jos sattuikin et varmasti tule huomaamaan sitä.Pää ylväästi pystyssä loppuun saakka nurkantakana nielaisen kyyneleen ensimmäisen.
        En koskaan kero jos satutit ei kukaan näe jos mua loukkasit,häivyn paikalta kuin aamusumu ja moni luulee oli mulla jo aiemmin valmiina joku...

tämänkin rujon ja luotaan työntävän ulkonäön alla sykkii tunteva sydän, ajattelevat aivot ja herkkä rakastettava ihminen.

• lempilapsia

"Jousimiehet ovat tähtikartan lempilapsia. Heitä luonnehditaan iloisiksi, seurallisiksi ja optimistisiksi. Jousimiehet rakastavat maailmaa ja kaikkea mitä se heille tarjoaa. He ovat kyltymättömiä uteliaisuudessaan ja kunnioittavat yhteiskuntaa. Jousimiehillä on korkea moraali. Jousimiehet ovat rauhaa rakastavia idealisteja ja hyvin anteliaita. Jousimiehet innostuvat uusista asioista nopeasti ja saavat usein muutkin ihmiset innostukseensa mukaan...."

http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-jousimies

• vat-69

hienoja piirteitä siinä oli lueteltu noi kaikki kun löytäs ittestänsä nii mikä olis ollessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      57
      3982
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2351
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2012
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1551
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe