Yodan opeissa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1478813
Brittiveljekset perustavat
jedikirkon.
1
392
Vastaukset 1
- Veteranfan
Olisi vaan kiva tietää,mitä herra George Lucas ajattelee moisesta päähän pinttymisestä.Lucas ei oikeen koskaan ollut innostunut uskonnollisesta fanittamisesta,vaikka hänen hyvä ystävänsä Francis Coppola puolsikin uskonto ajatusta."Voima" käsite tarkoittaa lähes kaikkia uskontoja maailmassa,mehän tiedämme ettei uskonnosta seuraa muuta kuin sotia eri uskontojen kesken.Ehkä siksi Lucasin luoma fantasia on nimeltään Star Wars,koska elokuvassa Jedit ja Sithit käyvät sotaa eri uskontojen kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791752
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo108771En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset208669- 133638
- 52591
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20580Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562- 37546