Keitäs kaikkia tyypejä Juicen levyillä on laulanut itse maestron lisäksi? Jätetään Mikko pois, kun se laulaa niin monessa ja on aika helppo tunnistaa...
Itsellä tulee mieleen ainakin nämä:
Pena Penninkilampi:
Hän sammuu (Coitus Int.)
Oo! Raili (Coitus Int.)
Odysseus (Coitus Int.)
Hessu Jokela:
Nonamen laulu (Coitus Int.)
Ila Loueranta:
Syys (Ajan henki)
Jari Yliaho:
Outoon valoon (xv yö - tauko iii)
Harri Marstio:
Nainen (Vaiti, aivan hiljaa)
Muu kuin Juice äänessä
7
2354
Vastaukset
- Boogie74
Anssi Tikanmäki -Arkadianmäen ongelmajätelaitos (Kuopio-Iisalmi-Nivala)
Matti Pellonpää -Pieksämäen asemalla blues (Matka Suomeen)
Harri Marstio -Pieksämäen asemalla blues (Matka Suomeen)
Pate Mustajärvi -Juuret (Yölento)
Elämässä pitää olla runkkua (Kuopio-Iisalmi-Nivala)
Puntti Valtonen- Yhdessä itkien (Kuopio-Iisalmi- Nivala)
Vicky Rosti -Jalkahiki-viki (sinkku)- Boogie74
Ismo Alanko -Kuopio tansii ja soi (Kuopio-Iisalmi-Nivala)(Tuuliajolla)
Martti Syrjä -Kuopio tanssii ja soi (Kuopio-Iisalmi-Nivala) (Tuuliajolla) - juusoko
Boogie74 kirjoitti:
Ismo Alanko -Kuopio tansii ja soi (Kuopio-Iisalmi-Nivala)(Tuuliajolla)
Martti Syrjä -Kuopio tanssii ja soi (Kuopio-Iisalmi-Nivala) (Tuuliajolla)ainakin Eetu Tuominen laulaa sen "väkivalta tunteille on turtaa..." (meneeköhän se noin, ei varmaan)
ja sit Carita laulaa taustaa "Panomiehessä" - Kylähullu (the last one)
juusoko kirjoitti:
ainakin Eetu Tuominen laulaa sen "väkivalta tunteille on turtaa..." (meneeköhän se noin, ei varmaan)
ja sit Carita laulaa taustaa "Panomiehessä"- Sidi Mäki-Laurila (Herbaa)
- Kun pelkkä ajatus etoo (Ila)
- Atomisuoja (Ila)
- Filosofi (Juice ja Puntti)
- Action!!! (Appo)
- Moni sekoo muotin (Sakari Kuosmanen)
- Mimosan hipiä (Ila)
- Elämässä pitää olla runkkua (Eetu tuominen?)
- Welmary
No niin löytyyhän näitä.
Mulla oli mielessä nimenomaan studioalbumeilla esiintyvät tyypit jotka laulaa "pääosassa" - miten tuon nyt oikein suomeksi sanoisin lead singerin.
Taustojahan laulelee vähän yksi jos toinenkin siellä täällä.
Eetun veto taitaa olla "nuku" levyltä per vers, runoilija. - Anonyymi
Tiäskkö että niitä voi olla lupa .tiedän että Paulila on lupa laulaa Juicen BIIISEJÄ.
TAMPERE - Anonyymi
Panomies ei ole Juicen se vainion jostai n kotkasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1183014EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341402- 1031257
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60927
- 41727
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112671