nyrkkiä peppuun

neiti Groove 18v

Olin eilen kundikaverini luona ja normaaliin tapaan harrastettiin siinä sitten seksiä.
Ollaan jo kokeiltu ns. fistpanoa, eli nyrkkiä pilluun ja nautinkin siitä ihan suunnattomasti. Nyt eilen kuitenkin kundifrendi ehdotti että sitä vois myös kokeilla siihen toiseenkin reikään. Otettiin sitten jälleen kultasula rypsiöljyt käyttöön, mitä ollaan kokeiltu jo pilluhommissa. Menin sitten nelinkontin ja kundi lorautti öljyä vakoon. Siinä perse pystyssä ollessani hän ryhtyi työntämään pikkuhiljaa sormia kuumaan anaaliini.
Aluksi se ei tuntunut yhtään pahalta mutta neljän sormen jälkeen jo tuntui että perse todella repeää.
Vaikka se sattuikin aivan sairaasti niin käskin jatkamaan loppuun asti, kunnes koko nyrkki on sisällä. Siinä tuskaillessani sain yllättäen hirvittävän orkun joka vavisutti koko kehoa ja tuntui todella pitkään vatsan pohjassa.
Siksi kysynkin oliko se orgasmi ollenkaan vai oliko se joku muu, mikä?
Vastaavia kokemuksia kenelläkään?
Käsi todella mahtui kuin mahtuikin rannetta myöten persreikään, vaikka ensin epäilinkin sitä. Odotan innolla seuraavaa persefistausta, se on jopa parempaa kuin tavallinen fistaus.

7

10209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettaja

Seuraavaksi ehdota että kundikaverisi työntää päänsä perseeseesi!

• LOL

Sitten groove kirjoittaa ... se mahtui kuin mahtuikin sinne... tosin nyt olemme eronneet miehen pahan hajuisen hengityksen vuoksi!

• Vanhanaikainenko?

Sori vaan, mut laatta melkein lensi, kun luin tota nyrkkiä perseeseen..
      Oonko jotenkin epätavallinen, kun mua ei sitten niin millään kiihota tuollanen??
      Hyi hel..
      Miks peppuseksi on niin mahtavaa? Voi kertokaa nyt mullekin..
      Eiks pepun reikä oo tarkotettu vaan siihen yhteen ainoaan asiaan..? Nimittäin ulostamiseen...

• mies22

..olet todellakin niin vanhanaikainen, ja estynyt, yksioikoinen, että minun mielestäni et kuulu 2000 luvulle.
        Luovu suosilla näiden palstojenkin lukemisesta ja painu takaisin masturboimaan sinne pimeään turvalliseen omaan huoneeseesi peiton alle, josta jumalakaan ei sinua näe.
        BTW, peppuseksi on siksi kivaa, yllätys yllätys, että anuksessa sijaitsee vastaavia hermoita kuin vaginassa ja peniksessäkin. voi jeesus.

• pena
        mies22 kirjoitti:

..olet todellakin niin vanhanaikainen, ja estynyt, yksioikoinen, että minun mielestäni et kuulu 2000 luvulle.
        Luovu suosilla näiden palstojenkin lukemisesta ja painu takaisin masturboimaan sinne pimeään turvalliseen omaan huoneeseesi peiton alle, josta jumalakaan ei sinua näe.
        BTW, peppuseksi on siksi kivaa, yllätys yllätys, että anuksessa sijaitsee vastaavia hermoita kuin vaginassa ja peniksessäkin. voi jeesus.

ei voi muuta sanoo kun vaan jostain löytäis tollasia naisia niin kyl mä poijjat nyrkittäisin mielelläni!ja orgasmi se oli eikä mikään muu.mun ex sai samanlailla.

• vanhanaikainenko?
        mies22 kirjoitti:

Ahaa..
        No mä uskon, että sä varmasti tiedät kaiken mun seksielämästä..Mistä arvasit, et mä masturboin pimeessä ja ihan hiljaa, ettei kukaan vaan kuule. Tosi nautinnollista. Just joo!
        Hmm..en oo ennen tiennytkään, et jos ei harrasta peppuseksiä, niin sit hinkkaa vaan itseensä pimeessä. Vai niin. Ei tarvi suuttua, jos en satu harrastaa persreikäleikkejä...friikki!

• jurmas

Olin kerran n 40 v rouvan kanssa suhteessa. Kerran tavatessamme hän pyysi anaaliseksiä. hetken aikaa touhuttuamme hän pyysi rasvaamaan somet vaseliinilla ja työntämään ne sisäänsä. Sitten meinasi usko mennä kun hän pyysi että rasvaisin koko nyrkin ja työntäisin sen sisään. Aluksi epäilin, mutta nöyränä poikana työnsin hitaasti sen sisään . Pienen aikaa lady valitti, mutta sitten kun käsi oli sisällä hän laukesi hirveällä voimalla. Sitä kokemusta en unohda koskaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe