Moikka! Nyt pitäis keksii kiva nimi tyttökoiralle, alkukirjaimella C.. keksikääs joku kiva :)
C-kirjaimella alkava koiran nimi?
33
7325
Vastaukset
- vaikkapa
tässä esimerkiksi :)
caro,ceri,cini,certi,ciiri,cara... mitä tahansa,keksit varmasti itsekin vaihtoehtoja :) ! - marika 1978
CESSI,CHILI,CARA,
- nimetön,.-
Carrie...
Tuohan riippuu tietysti siitä haluaako "suomalaisen" vai käykö esim:cecilia..ym.- Culli
CULLI
- Caccacasa
Culli kirjoitti:
CULLI
Caccacasa
- la.ra
Clara?
- tai sun koiralles
ehdotuksia;
Cherry
Chestnut
Chacha
Cichy (puolaksi; kaino, vieno) Sen nimisiä koiria, hevosia ja kissoja googlettamalla löytyy.
choco(late)
Cara (=rakas)
Cara mia = rakkaani
Cheri
Cinnamon (Cinna) = Kaneli
Cayenne
Curry
Itsekin voit katsoa vaikka sanakirjasta.- 5+9-14
cara < rottweiler
carla < newfoundlandinkoira
cara < bernhardinkoira
- nämä..
Cissy, Coco, Cheri, Carla, Cia..
- Ellihhh
Meillä omat koirat ovat Cindy ja Candy. Muista ettei nimi saa olla tyyliin sissi koska siinä on hirveästi s:ssää ja koira saattaa pelätä sitä, koska se kuulostaa käärmeen sihinältä. Yksi tai kaksi ässää ei haittaa, ainakaan meidän koiriamme
- :>
Cerry :>
- Kiva nimi
Moikkalimoi!
Esim. Cecilia Cekku Cilla Ciira Cera on niitä muitakin ota vaikka Cecilia se on hieno nimi :) - Esperanda
Lienet jo päättänyt nimestä, mutta ehkä vielä kolmanneksi nimeksi mahtuisi Corazon, se on espanjaa ja tarkoittaa suomeksi SYDÄN.
Carol voisi olla ihan hvyä tuli vaan sellainen nyt mieleen jos tyttökoirasta kyse
- Nimetön
noo... jos ei oo viel nimee niin oisko vaik Cecilia hyvä nimi tai Carita tai joku tollanen.....
- italiaa ja
tarkoittaa koiraa.. eli hyvä nimi siis
- kaunis nimi
Cecilia on kaunis nimi ja kutsumanimeksi voi lyhentää sesi tai sesse.
- on todella sievä
nimi. =) Ystäväni tyttö koiruudella on sellainen nimi.
- jep jep jep
CIRA
- Caritsa
Creta, Cuzzi, Candy, Cilla, Camilla, Cella...
- ihuna nimi
Chile tai Cila on ihanii... meillä sen nimiset kettuterrierit ;)
- forcat1
koira chino, mutta se on poika, niin ehkä china tytölle. lausuttuna kuitenki "tsina", eikä niiku kiina "tsaina"... tai voi se niinkin olla :) sit ehotuksia chira, cipa, caesarinna, cabie, cinder(ella), creamy.... noi keksin kyl ihan ite kaikki :D
- luupää-puupää
Cassandra
Celiné
Cindrella
Celina
Corel
Cosmos Space - nimmariini
Cecilia,Cappucino,Cecci,Cici,Chilla,Chihu,Chelina,
Cini,Candra,Candy,Canny,Cyli- jadessan
nimi olis kiva cerina tai cecilia
- vjbne0n 0e
jadessan kirjoitti:
nimi olis kiva cerina tai cecilia
Mun vanhemmilla on saksanpaimenkoiranarttu, jonka nimi on Triwindas Celebra, lyhennetään Celeen ja lausutaan ässällä, ei koolla. :--)
- Öööp
Ciku?
- Karli
Cilla on kiva nimi :)
- kjhfoihgfi19
charlotte, cebu, coffee
- dfgjoiu
Cira ja Ciri
- natalia nieminen
carola tai claudia
- Anonyymi
Cara
- Anonyymi
Ciia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852