miten on mahdollista?

haukivuorelainen

pitänee kysyä ihan näin yleisesti mielipidettä että mitä mieltä kukakin asiasta on...eli täällä meillä mikkelin kaupungin sivuosassa nimeltä Haukivuori on näitä Afgaanipakolaisia, no ei siinä mitään että niitä täällä on kyllä täällä mahtuu asumaan ja elämään se on ihan ok, mutta se että ala-asteella meidän suomalaiset lapset joutuvat jo suorastaan pelkäämään noita ala-astetta käyviä pakolaislapsia. Siellä ala-asteella nämä kyseiset lapset eli afgaanit ovat kuulemma vähän väliä nyrkit pystyssä ja kiusaavat meidän suomalaisten lapsia. Tänäänkin oli erästä lasta yksi afgaani lyönyt niin että olipa peräti hammas mennyt edestä poikki. Sitten he kamppaavat ja tönivät ja muuta sellasta. Vanhemmat soittaavat koululle mutta mikä kumma on että koulu ei tee tuon kiusaamisen eteen mitään, mitä varte näitä pakolaisia hyssytellään ja hyysätään? jos tänne tullaan niin luulisi että ei olisi paljon varaa tulla riitaa haastamaan tai sitten olisi parempi palata takaisin sinne mistä on tullukkin. että oikein savu nousee korvista kun ajattelenkin noita ala-asteella olevia pakolaisia.

3

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

      kun Suomeen tullaan, niin eletään Suomen säännöillä. Nykypoliitikot taitavat olla niin ylikorrektia että on jos jonkinlaista poikkeustapausta, aina ulkomaalaisia taputellaan vaan päähän.

      Taputellaan monolla perseelle minun puolesta, jos yhteiskunnan sääntöjä on tänne tultu rikkomaan.

      • haukivuorelainen

        olen samaa mieltä kanssasi ja jos ei opettajat saa niitä pentuja kuriin siellä koulussa niin jonkun muun on se tehtävä, mutta kenen?


    • jo pakolaisleireillä tappelemaan kaikesta mahdollisesta. Temperamenttikin heillä on nopeasti syttyvä ja räjähtävä, mitä olen juttuja kuullut. Poikani jalkapallojoukkueessa pelaa muutama Afgaanipoika ja tietty he ovat parhaasta päästä. Mutta ei heidänkään ole helppoa kuulla kaikkia niitä rasistisia juttuja, mitä toisten joukkueiden pelaajat ja varsinkin pelaajien vanhemmat heille huutelevat :(

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe