Kalatmies ja skorpioninainen

Sopiiko

Kuinka hyvin yhteen? Kaikilla kenellä on kokemusta niin kertokaa, millaista on ollut. Mielipiteet yms. tervetulleita :-)

13

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 04.11.

Sopii :) taivaaseenhan sitä pääsee jos kalat ja skorpioni tapaavat.

kumpikos itse olet, kalat vai skorppari? ;)

• Skorpparinainen

eli olen tavannut vasta kalatmiehen ja siinähän se oli, että ihastuin aika kovasti heti..Tunne vain vahvistuu entisestään.. Toivottavasti toisellakin :-)

• En riedä muista vaihtoehdoista, olen Kala.

• skoputar 4.11 ja

hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.

• että tosiaan
        skoputar 4.11 ja kirjoitti:

hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.

skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.

• että sitä jotakin
        että tosiaan kirjoitti:

skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.

siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.

• kun ollaan
        että sitä jotakin kirjoitti:

siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.

vesimerkkejä molemmat,haukataan ilmaa kuin kala kuivalla maalla.

• skorppariini

Mieskalani ui rapunaisen liiveihin ja piti rinnakkaissuhdetta yllä pari vuotta. Et sellanen luotettava fisu.

En ikinä enää luota fisuihin, en tosin härkiinkään enkä rapuihin.

• Bjjboy

Noh noh, en usko että kannattaa alkaa ihmisiä tuomitsemaan heidän horoskoopin merkin mukaan, että tätä pitääkin usein kaikille toitottaa voiko olla että jotkut ihmiset ihan vakavissaan välttelee jonku horoskoopin perusteella toista... Jos niin on ni pistää aika hiljaseksi... (säälittävää):)

• bow chicka wah wah

kalat skorpioni on lähes täydellinen pari:)vain skorppari voi sytyttää parhaiten kalan ja toisinpäin!molemmat aistillisia ja herkkiä.ja skorpioin intohimo on jotain uskomatonta....sanat ei riitä.itse olen kalanainen ja seurustelin 4 vuotta skorpparimiehen kanssa...ja nyt myös skorppari ollut pari kuukautta.

• skorpioni nainen

sopii melkein täydellisesti yhteen. kala antaa skorpionille hänen kaipaavansa läheisyyden jne. skorpionille kuitenki vielä hiukan paremmin sopii rapu, minkä kanssa on unelmaliitto. Kyllä juttu onnistuu todella hyvin kalanki kanssa :)

• vielä-

paremmin, kokemusta on!

• Skopu

Kyllä siinä salamat säkenöi ja kipinät lentelee.. Koettu on ja edelleen samaisen kalan pauloissa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      277
      5229
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      59
      4769
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      3744
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      51
      2760
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2277
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1883
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      118
      1800
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1536
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1115
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      153
      1094
    Aihe