Kuinka hyvin yhteen? Kaikilla kenellä on kokemusta niin kertokaa, millaista on ollut. Mielipiteet yms. tervetulleita :-)
Vastaukset 13
- 04.11.
Sopii :) taivaaseenhan sitä pääsee jos kalat ja skorpioni tapaavat.
kumpikos itse olet, kalat vai skorppari? ;)- Skorpparinainen
eli olen tavannut vasta kalatmiehen ja siinähän se oli, että ihastuin aika kovasti heti..Tunne vain vahvistuu entisestään.. Toivottavasti toisellakin :-)
En riedä muista vaihtoehdoista, olen Kala.
- skoputar 4.11 ja
hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.
- että tosiaan
skoputar 4.11 ja kirjoitti:
hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.
skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.
- että sitä jotakin
että tosiaan kirjoitti:
skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.
siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.
- kun ollaan
että sitä jotakin kirjoitti:
siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.
vesimerkkejä molemmat,haukataan ilmaa kuin kala kuivalla maalla.
- skorppariini
Mieskalani ui rapunaisen liiveihin ja piti rinnakkaissuhdetta yllä pari vuotta. Et sellanen luotettava fisu.
En ikinä enää luota fisuihin, en tosin härkiinkään enkä rapuihin.- Bjjboy
Noh noh, en usko että kannattaa alkaa ihmisiä tuomitsemaan heidän horoskoopin merkin mukaan, että tätä pitääkin usein kaikille toitottaa voiko olla että jotkut ihmiset ihan vakavissaan välttelee jonku horoskoopin perusteella toista... Jos niin on ni pistää aika hiljaseksi... (säälittävää):)
- bow chicka wah wah
kalat skorpioni on lähes täydellinen pari:)vain skorppari voi sytyttää parhaiten kalan ja toisinpäin!molemmat aistillisia ja herkkiä.ja skorpioin intohimo on jotain uskomatonta....sanat ei riitä.itse olen kalanainen ja seurustelin 4 vuotta skorpparimiehen kanssa...ja nyt myös skorppari ollut pari kuukautta.
- skorpioni nainen
sopii melkein täydellisesti yhteen. kala antaa skorpionille hänen kaipaavansa läheisyyden jne. skorpionille kuitenki vielä hiukan paremmin sopii rapu, minkä kanssa on unelmaliitto. Kyllä juttu onnistuu todella hyvin kalanki kanssa :)
- vielä-
paremmin, kokemusta on!
- Skopu
Kyllä siinä salamat säkenöi ja kipinät lentelee.. Koettu on ja edelleen samaisen kalan pauloissa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771208
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151016En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61970- 65871
- 60760
- 59754
- 62671
- 69652
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24650Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39618- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35539- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 40467
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m105454