Kalatmies ja skorpioninainen

Sopiiko

Kuinka hyvin yhteen? Kaikilla kenellä on kokemusta niin kertokaa, millaista on ollut. Mielipiteet yms. tervetulleita :-)

13

2849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 04.11.

      Sopii :) taivaaseenhan sitä pääsee jos kalat ja skorpioni tapaavat.

      kumpikos itse olet, kalat vai skorppari? ;)

      • Skorpparinainen

        eli olen tavannut vasta kalatmiehen ja siinähän se oli, että ihastuin aika kovasti heti..Tunne vain vahvistuu entisestään.. Toivottavasti toisellakin :-)


    • En riedä muista vaihtoehdoista, olen Kala.

      • skoputar 4.11 ja

        hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.


      • että tosiaan
        skoputar 4.11 ja kirjoitti:

        hyvin on pärjäilty jo 22v. Itse oon 20.2 kalaherranen.

        skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.


      • että sitä jotakin
        että tosiaan kirjoitti:

        skoputtaren sain naimakaupan yhteydessä, vaikken silloin merkkien keskinäisistä harmonioista mitään ymmärtänyt.

        siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.


      • kun ollaan
        että sitä jotakin kirjoitti:

        siinä täytyi olla, kun hän jo eka treffeillä niin huokaili, kun pääsin rutistamaan.

        vesimerkkejä molemmat,haukataan ilmaa kuin kala kuivalla maalla.


    • skorppariini

      Mieskalani ui rapunaisen liiveihin ja piti rinnakkaissuhdetta yllä pari vuotta. Et sellanen luotettava fisu.

      En ikinä enää luota fisuihin, en tosin härkiinkään enkä rapuihin.

      • Bjjboy

        Noh noh, en usko että kannattaa alkaa ihmisiä tuomitsemaan heidän horoskoopin merkin mukaan, että tätä pitääkin usein kaikille toitottaa voiko olla että jotkut ihmiset ihan vakavissaan välttelee jonku horoskoopin perusteella toista... Jos niin on ni pistää aika hiljaseksi... (säälittävää):)


    • bow chicka wah wah

      kalat skorpioni on lähes täydellinen pari:)vain skorppari voi sytyttää parhaiten kalan ja toisinpäin!molemmat aistillisia ja herkkiä.ja skorpioin intohimo on jotain uskomatonta....sanat ei riitä.itse olen kalanainen ja seurustelin 4 vuotta skorpparimiehen kanssa...ja nyt myös skorppari ollut pari kuukautta.

    • skorpioni nainen

      sopii melkein täydellisesti yhteen. kala antaa skorpionille hänen kaipaavansa läheisyyden jne. skorpionille kuitenki vielä hiukan paremmin sopii rapu, minkä kanssa on unelmaliitto. Kyllä juttu onnistuu todella hyvin kalanki kanssa :)

      • vielä-

        paremmin, kokemusta on!


    • Skopu

      Kyllä siinä salamat säkenöi ja kipinät lentelee.. Koettu on ja edelleen samaisen kalan pauloissa :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe