Olen jo puolisen vuotta kärsinyt tuskallisesta pakarakivusta. Kipu on pahinta levossa etenkin yöllä. Särky tuntuu rangan ihan alaosassa pakaran päällä ja kyljellään etenkin lonkan päällä tavallaan reiden yläosan "kyljessä". Särky on jomottavaa ja unet vievää. Kävin terveyskeskuksessa, jossa lääkäri totesi, ettei minulla ole lonkan kulumaa ja toivotti tervemenoa kotiin. Alaselkä ja oikea pakara ovat kuitenkin jatkuvasti ja etenkin yöllä niin kipeät, että välillä tekee mieli huutaa. Mitä hittoa tässä pitäisi tehdä ? Voisin käydä yksityisellä fysiatrilla, mutta minulla ei ole varaa tutkimuksiin yksityisellä. Mistä ihmeestä tässä kivussa on kyse ?
Tuskallinen pakara
3
1961
Vastaukset
- elikkäs
jos lekurin taidot on tota tasoa miksei se perusta praktiikkaa kun on noin hyvä. menee kyvyt hukkaan terveyskeskuksessa. pystyy ihan siinä istualtaan diagnosoimaan ettei ole kulumaa ja näin ollen ei voi olla vikaa.
hyvä ettet antanut pistää itseesi mitään kortisonia. keinoja on monia:
käy ensin hierojalla : hierotaan pakarat ja jalat ja alaselkä. helpottaako hieman?
tutustu googlettamalla tasapainopiste.
aloita ohjeiden mukainen lihaksiston tasapainotus.
jos ei helpota kerro lisää kun palaat tänne palstalle 3 viikon kuluttua kiitos. kerron sitten lisää - Kipukylki
Minulla diagnosoitiin bursiitti eli nivelpussin tulehdus. Googlettamalla löytyy paljon asiallista tietoa ja ainakin sen voit mahdollisesti pois sulkea, jos ei oireet täsmää. Minulla on yritetty hoitaa kortisonipistoksin muttei ole osunut ihan oikeaan osoitteeseen ja olenkin tätä sitten puolisen vuotta potenut eikä apua ole löytynyt.
- vai eikä osannut katsoa
meinaan bursiittia mutta kankku aina kipeä tosta kohtaa joka on tuolia vasten autolla ajokaan ei ole hyväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680