Kirjoitan tämän tunnistamisen uhallakin. Jos joku tunnistaa, voi olla hienotunteisesti hiljaa, sillä nimiä täällä ei saa paljastaa.
Masennukselleni yksi pahimpia myrkkyjä on hylkääminen.
Järjestin kesällä häitä hyväuskoisena erään miehen kanssa...
Hänen sukulaisensa jauhoivat samalla selän takana paskaa ettei meistä saa tulla paria. Samalla he kaksinaamaisina olivat mukana hääjärjestelyissä.
Kaksi kuukautta ennen häitä he väkisin estivät häät.
Siksi, koska eivät antaneet kahden henkisesti sairaan mennä naimisiin. Vaikka minä opiskelen ja mies käy töissä, silti.
Minun piti perua kirkko, palauttaa sormukset, palauttaa muutakin mitä kerettiin ostaa...
Morsiuskankaita ei voinut palauttaa.
Jouduin syvälle helvetin syöveriin.
Ajattelin, että sama vaikka auto ajaisi päälleni.
Olen vieläkin mieli kipeänä joka päivä.
Puheyhteyden menetin mieheen ajat sitten. Hän vaihtoi numeronsa salaiseksi. Hänen sukulaisensa eivät antaneet minun edes puolustautua.
Kaiken lisäksi mies sanoi petkuttaneensa minua koko ajan. Hän ja hänen sukunsa eivät maksaneet senttiäkään kuluista mitä järjestelyistä ehti tulla.
En ole nähnyt miestä enää. Asuu etelässä, minä Keski-Suomessa.
Niin, ja tämä oli elämäni ensimmäinen seurustelukokemus. Olen jo 31v.
Tämä oli elämäni pahin kokemus. Mielen ongelmatkaan eivät ole olleet niin paha kokemus kuin tämä.
Hylkääminen
8
920
Vastaukset
- pitkäaikainen...
Ystäväni on kokenut samoin. Minä en kylläkään ole missään vaiheessa ymmärtänyt hänen tilannettaan, enkä osannut tukea asian suhteen.
Ystäväni kuuluu nimeltä mainitsettomaan herätysliikkeeseen, jossa ei esim. hyväksytä ehkäisyä..
Hän oli tuntenut miehen vuoden verran, tapailleet muutamia kertoja, alkoivat suunnitella yhteistä tulevaisuutta häitä ym..
Minun näkövinkkelistä tuossa ajassa ei edes opi tuntemaan toista, miten voi noin lyhyessä ajassa tehdä noin isoja asioita.
Tällä ystävälläni tässä näytteli suurta osaa juuri uskonto, mistä sinun kohdallasi ei todennäköisesti ole kysymys.
Asioita ei voi eikä pidäkään vertailla, mutta tuntuu että ystäväni valittaa hiukka turhasta.
Tapaan usein ystävääni, mutta mielenkiinto on mennyt kun jopa kahvilassa alkaa stooriaan vuodattamaan. Jotain rajaa sentään.- Kokenut-
Ettet vain puhuis minusta...:O
Missä päin asut? Paikkakuntaa ei tarvi sanoa mut suurinpiirtein...
- mejuu
http://www.ristintie.com/runomaa/Margaret 1.htm
"En minä sinua hylkää enkä jätä"
Lukiessani tekstiäsi tuli tosi kurja olo silleen ettei tähän ole olemassakaan mitään lohdutuksen sanoja .Ajattelin jos omalle kohdalle noin olisi käymässä niin selvityminen olisi tosi pitkä prosessi .Kerroit että olet sairas ja sekin varmaan vielä taakoittaa elämääsi .
"Kaikki yhdessä vaikuttaa sittenkin parhaaksesi" tähän uskon ja olen kokenut elämässäni ne kipeimmätkin kokemukset on muuttuneet vahvuudekseni.
Tämäkin on vahvuuttasi että tuot julki kokemuksesi ja näin voit auttaa monta masentunutta huomaamaan että eihän minulla sittenkään ole ollut noin kovia kokemuksia .
Kerroit että mies on kertonut pettävänsä sinua ,mietippä olisiko ollut sittenkään uskollinen avioliitossakaan .
Ihmiset hylkäävät ja pettävät ,mutta Jeesus pysyy sanassaan ikuisesti Hän ei koskaan tee näin vaan tahtoo kantaa sinua sylissään vaikeuksienkin yli .Tunnethan hänet jo?- gretamieku
No moi! Minä puolestani tapasin miehen internetin kautta.Seurstella hän ei kanssani halunnut ikinä me oletiin vain pelkät internetti ystävät.Tapailtiin vain suomi24:jän sokkotreffi palstan välityksellä.Ja suomi24:jän etsintäkuulutus sivuston välityksellä myös.Aluksi se mies sanoi että olen sille Pupunen ja kaikkea ihanaa senkin elämässä ja että rakastaa minua todella paljon.Mutta kun oltiin ystävysttty mies muuttui ouddoksi ja sanoi että minä olen sairas nainen.En ymmärrä mistä mies sai tietää että olen masentunut ja sairas vaikka yritin sitä salata häneltä.Sitten 30.9. 2006 kun lähetin miehelle terveiset etsintäkuulutus sivuilla ja toivotin hyvää nimipäivää nimesikin mies minut sairaaksi luuseriksi ja jätti minut.Siitä minä sitten ymmärsin että mies vihaa ja inhoaa minua.Hän sanoi minulle 3.4. 2006 että valitsee tilalleni naapurin muijan. Siitä minä jo ymmärsin että hän vihaa ja inhoaa minua.Tiedän s en että se mies on vihannut ja inhonnut minua jo vuodesta 2005 lähtien.En ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt sille miehelle enkä vieläkään ymmärrä miksi se mies potki päihin minua??
- mejuu
gretamieku kirjoitti:
No moi! Minä puolestani tapasin miehen internetin kautta.Seurstella hän ei kanssani halunnut ikinä me oletiin vain pelkät internetti ystävät.Tapailtiin vain suomi24:jän sokkotreffi palstan välityksellä.Ja suomi24:jän etsintäkuulutus sivuston välityksellä myös.Aluksi se mies sanoi että olen sille Pupunen ja kaikkea ihanaa senkin elämässä ja että rakastaa minua todella paljon.Mutta kun oltiin ystävysttty mies muuttui ouddoksi ja sanoi että minä olen sairas nainen.En ymmärrä mistä mies sai tietää että olen masentunut ja sairas vaikka yritin sitä salata häneltä.Sitten 30.9. 2006 kun lähetin miehelle terveiset etsintäkuulutus sivuilla ja toivotin hyvää nimipäivää nimesikin mies minut sairaaksi luuseriksi ja jätti minut.Siitä minä sitten ymmärsin että mies vihaa ja inhoaa minua.Hän sanoi minulle 3.4. 2006 että valitsee tilalleni naapurin muijan. Siitä minä jo ymmärsin että hän vihaa ja inhoaa minua.Tiedän s en että se mies on vihannut ja inhonnut minua jo vuodesta 2005 lähtien.En ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt sille miehelle enkä vieläkään ymmärrä miksi se mies potki päihin minua??
Vaarallista leikkiä käydään tunteilla nettimailmassa ,onneksi olet selvinnyt tapahtumasta olishan voinut käydä tosi huonosti.
Kirjoituksesta ei käynyt ilmi tapasitteko livenä ,silläkään ei ole merkitystä sillä täällä moni kirjoittaa "täysillä" on rehellinen ja tunteetkin tulevat mukaan aidosti .
Vaaroja on todella paljon täällä kuten normi elossakin mikä lie sitä normia sitten onkaan .
"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa " etsimme ihmisistä sitä onnea joka on hetkellistä ja kun tulee näitä vastoinkäymisiä ei ole ketään kenen puoleen kääntyä .Muista vielä on rukouksen voima joka voi muuttaa sisäisen elämäsi niin että nämä syvät haavat merkityksen saavat .
Muista et ole ykisn etkä ainut jota jymäytetty ,mutta muista sekin ettei tarvitse toisten olla kenenkään "kynnysmattona" kellään ihmisellä ei ole oikeus kulkea toisen ylitse ,ei edes näin kirjoittamalla. - Kokenut-
Oon mä uskossa. Mutta kyllä tällaisen kovan kokemuksen läpikäyneenä usko ja luottamus Jumalaan on ollut tosi tiukilla. Ja kun on saanut muutenkin niin paljon vääryyttä kokea elämänsä aikana.
Monesti olen ajatellu itsaria, mutta en uskalla tehdä sitä, sillä tiedän joutuvani helvettiin jos sen tekisin ja en halua läheisille niin suurta tuskaa kannettavaksi, ei heilläkään helppoa ole ollut.
Kaikkea ei tarvitse ylihengellistää...
Itseni on vaikea uskoa täysin tätä vielä Jumalan tahdoksi ja varjelukseksi, vaikka monet ovat sitä mulle sanoneet.
Olen vihaa ja surua täynnä, vielä kauan.:( - mejuu
Kokenut- kirjoitti:
Oon mä uskossa. Mutta kyllä tällaisen kovan kokemuksen läpikäyneenä usko ja luottamus Jumalaan on ollut tosi tiukilla. Ja kun on saanut muutenkin niin paljon vääryyttä kokea elämänsä aikana.
Monesti olen ajatellu itsaria, mutta en uskalla tehdä sitä, sillä tiedän joutuvani helvettiin jos sen tekisin ja en halua läheisille niin suurta tuskaa kannettavaksi, ei heilläkään helppoa ole ollut.
Kaikkea ei tarvitse ylihengellistää...
Itseni on vaikea uskoa täysin tätä vielä Jumalan tahdoksi ja varjelukseksi, vaikka monet ovat sitä mulle sanoneet.
Olen vihaa ja surua täynnä, vielä kauan.:(Eipä tässä mitään ylihengellistämistä mielestäni ole ollut vaan jokainen tarjoaa sitä lohdutusta minkä itse kokenut parhaaksi.
Kerroit olevasi vihaa ja surua täynnä ja kauan .Etkö aio laskea irti oikeudestasi näihin tunteisiin ,tiedät kuitenkin mitä pikemmin hellität sitä nopeammin tervehdyt.
Nämä on niin vaikeita asioita kutne huomaat vaikka yrittää hyvää niin särkynyt kokee että suolaa heitetään haavoihin .
Onneksi olet uskossa ja varmaan tiedät Isä meidän rukouksen jossa kehoitetaan nimenomaan anteeksiantoon .
Kerroit tietäväsi helvetin ja jotenkin kolahti lähimmäisten tuska sana ,mut ajatteleppas itsellesi iänkaikkista tuskaa se vasta hirveintä on .
Muista että olet arvokas ja ainutlaatuinen et ole sattumalta täällä !
- Anonyymi
On hyvä,että tuollaisen miehenvätyksen kanssa et ehtinyt naimisiin. Suku olisi koko ajan niskassasi ja miehen pitää olla mies,ei raukka! Toivon,että löydät sinulle oikean,sopivan ja rakastavan miehen. Älä katso ikää,ulkomuotoa yms, jos tapaat sinulle käyvän miehen. Elää voi yksinkin,ei elämä ole sina helppoa kahdestaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859