Naiset, merkit ja MC

Chopper Forever

Tehdääs tää asia nyt selväksi vielä kerran. Senhän pitäisikin olla selvä jo kuvioissa mukana oleville, mutta jos joku nyt olisi ollut liikaa eristyksissä tai laput silmillä...

Oikeat MC -kerhot on hyväksytty tunnuksineen bikermeetingissä. Muut ovat mitä ovat, kaikenkirjavaa. Piste.

Oikean MC -kerhon edellytys tai tunnus ei ole joku tietty prätkämerkki. Vaikka kaikilla olisi HD, ei se tee oikeaa MC -kerhoa, vaan sen päättää mainittu meeting.

Oikeassa MC kerhossa voi olla, ja käytännössäkin on, täysjäseninä myös naisia, vaikka enemmistö on kerhoja, joissa naisia ei ole, eikä tule. Sukupuoli ei tee MC kerhoa, vaan asia päätetään meetingissä. Oikeus ansaitaan ja se ansaitaan jollain muilla avuilla kuin se mikä on jalkojen välissä tai mikä voidaan ostaa rahalla.

Jokainen MC -kerholainen kunnioittaa ja arvostaa muita MC -kerhoja ja näiden jäseniä. Toivon, että nämä jutut niiden kerhojen halveksimisesta, joissa on naisia tai "väärän" merkkisiä pyöriä, ovat niiden provoja, jotka ovat ulkona. Jos tuo epäkunnioittava kirjoittelu on lähtöisin MC kerholaisen kynästä, kehotan perehtymään asioihin paremmin ja korjaamaan asenteet, tai sitten miettimään uudestaan, onko valmis tähän touhuun, kun kerran asenteellisesti on kumminkin ulkopuolella.

Niille, jotka miettivät näitä asioita, pohtivat miten MC -kerho perustetaan ja miten se hyväksytetään ym, kehotan tutustumaan aiheeseen vaikka täältä:

http://www.sissybar.net/jukolamc/

65

8346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa...

      ..varsinkin tuo Jukola MC:n sivujen infopaketti on tosi hyvä asiasta tosissaan kiinnostuneille.

    • Motoristi merten takaa

      Bikermeeting, buhahaa.

      Olette te siellä Suomessa hauskoja.

      Jos joku joskus keksii ruveta heittelemään jäätyneitä paskoja, niin etteköhän kohta ole perustamassa jääpaskameetingiä missä määritellään paskanheittäjät.

      Homma nyt vaan on niin että kerho joka hyväksyy naiset jäsenikseen ei ole mistään kotoisin. Naurettava pellejengi, oli se sitten hyväksytty vaikka missä.

      Jos joku ei tätä ymmärrä, niin mitään ei voi.

      • bikermeetingiin!

        No tervetuloa sanomaan kommenttisi bikermeetingiin, jonka käytäntö on kansainvälinen systeemi ja siellä hyväksyttyjen kerhojen/tunnusten joukossa on tunnetuimmat kansainväliset kerhotkin, kuten voit oheisesta listasta tarkistaa:

        http://colorsinfinland.100free.com/

        Toki tiedän, että olet vain provoileva pelle ja pelkuri, mutta hyvä se on tässä saattaa muidenkin tietoon.


      • Motoristi merten takaa
        bikermeetingiin! kirjoitti:

        No tervetuloa sanomaan kommenttisi bikermeetingiin, jonka käytäntö on kansainvälinen systeemi ja siellä hyväksyttyjen kerhojen/tunnusten joukossa on tunnetuimmat kansainväliset kerhotkin, kuten voit oheisesta listasta tarkistaa:

        http://colorsinfinland.100free.com/

        Toki tiedän, että olet vain provoileva pelle ja pelkuri, mutta hyvä se on tässä saattaa muidenkin tietoon.

        Jos maksat lennot, majoituksen ja muut kulut niin tulen varmasti.


      • voisi päätellä
        Motoristi merten takaa kirjoitti:

        Jos maksat lennot, majoituksen ja muut kulut niin tulen varmasti.

        että äitisi ilmeisesti kuritti sinua pienenä, isähän oli lähtenyt jo aikaa sitten kutemaan muualle. Nyt et osaa suhtautua naisiin oikein mitenkään, ja epävarmuutesi koitat peittää heittämällä muka kovaa macholinjaa. Kyynel...


      • matkasi
        Motoristi merten takaa kirjoitti:

        Jos maksat lennot, majoituksen ja muut kulut niin tulen varmasti.

        sieltä Utsjoki/Kevolta paljoa maksa tonne kokoukseen. Vai oletko vain persaukinen rakki, joka räksöttää?


      • Motoristi merten takaa
        matkasi kirjoitti:

        sieltä Utsjoki/Kevolta paljoa maksa tonne kokoukseen. Vai oletko vain persaukinen rakki, joka räksöttää?

        NOT.

        Ei homma rahasta kiinni ole, en vaan viitsi tuhlata omiani moisen pelletouhun takia. Bikermeeting...

        Hauskoja olette.


      • sittenkään
        bikermeetingiin! kirjoitti:

        No tervetuloa sanomaan kommenttisi bikermeetingiin, jonka käytäntö on kansainvälinen systeemi ja siellä hyväksyttyjen kerhojen/tunnusten joukossa on tunnetuimmat kansainväliset kerhotkin, kuten voit oheisesta listasta tarkistaa:

        http://colorsinfinland.100free.com/

        Toki tiedän, että olet vain provoileva pelle ja pelkuri, mutta hyvä se on tässä saattaa muidenkin tietoon.

        Mistä olet saanut käsityksen että tämä olisi lista bikermeetingissä hyväksytyistä kerhoista? Siinä ei ainakaan ole kaikkia kerhoja jotka ovat hyväksyttäneet värinsä ja epäilen etteivät nämä "tunnetuimmat kansainväliset kerhot" ole liivejään täällä hyväksyttäneet.


      • katsonut ensin..
        sittenkään kirjoitti:

        Mistä olet saanut käsityksen että tämä olisi lista bikermeetingissä hyväksytyistä kerhoista? Siinä ei ainakaan ole kaikkia kerhoja jotka ovat hyväksyttäneet värinsä ja epäilen etteivät nämä "tunnetuimmat kansainväliset kerhot" ole liivejään täällä hyväksyttäneet.

        No olisit nyt ensin katsonut listan läpi, kyllä ne siellä on.


      • onhan ne listalla
        katsonut ensin.. kirjoitti:

        No olisit nyt ensin katsonut listan läpi, kyllä ne siellä on.

        Mistä tulee käsitys että tämä on joku virallinen Bikermeeting lista?


      • pähkinää...
        onhan ne listalla kirjoitti:

        Mistä tulee käsitys että tämä on joku virallinen Bikermeeting lista?

        Siinäpä sinulla onkin pähkinää purtavaksi, se vaan ei taida sinulle koskaan selvitä, kun olet ulkona.


      • Irön

        Uskotaan vahvasti myös luomisteoriaan, suuri osa ihmisistä ei tiedä missä on Kanada, jne. jne. Kerro toki lisää!


      • mitäs nyt
        bikermeetingiin! kirjoitti:

        No tervetuloa sanomaan kommenttisi bikermeetingiin, jonka käytäntö on kansainvälinen systeemi ja siellä hyväksyttyjen kerhojen/tunnusten joukossa on tunnetuimmat kansainväliset kerhotkin, kuten voit oheisesta listasta tarkistaa:

        http://colorsinfinland.100free.com/

        Toki tiedän, että olet vain provoileva pelle ja pelkuri, mutta hyvä se on tässä saattaa muidenkin tietoon.

        Blue Knights näytti uupuvan listalta! Näinköhän joutuvat sulkemaan nettisivustonsa ja saavat vielä turpiin jos eivät ole hyväksyttäneet värejänsä bikermeetingissä!


    • olli kujala

      Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho" edellisessäkin meetingissä hyväksyttiin melkein kolmekymmentä kerhoa, eli aikalailla läpihuutojuttuja. Lähinnä siinä tarkistetaan kerhon nimi, liivin värit ja logo ettei ne ole samanlaisia tai samantapaisia kuin muilla kerhoilla.
      Elikkä ei siinä paljon muuta tarvita kuin muutama tyyppi joilla on pyörä ja sen verran mielikuvitusta että keksii nimen ja logon joka ei vielä ole käytössä, hyväksyntä meetingistä ja sitten onkin jo "oikea MC kerho".
      En ole ihan samaa mieltä tosta että jokainen MC kerho kunnioittaisi ja arvostaisi muita MC kerhoja ja niiden jäseniä. Ei kai ne ammuskelisi ja pahoinpitelisi toisiaan jos näin olisi...

      • bikermeetingissä...

        Jotenkin tuli nyt sellainen kutina, ettet sittenkään ole ollut meetingissä. Siellä kyllä saatetaan läpihuutojutulta vaikuttavasti hyväksyä liivit/tunnukset, mutta... se taustatyö.

        Luepa tuo ohje tästä linkistä, kun sivut avautuu, kilkkaa vasemmalta "Jukola MC", niin siellä on vähän taustaa MC -kerhon perustamisesta, ei niitä ihan noin vaan välttämättä perusteta ilman kontaktia muihin bikerehinin ja heidän kerhoihinsa:

        http://www.sissybar.net/jukolamc/

        "En ole ihan samaa mieltä tosta että jokainen MC kerho kunnioittaisi ja arvostaisi muita MC kerhoja ja niiden jäseniä. Ei kai ne ammuskelisi ja pahoinpitelisi toisiaan jos näin olisi..."

        Tuota on ulkopuolisen ehkä vähän vaikea käsittää. Kyllähän veljekset voivat perheessäkin tapella. Ja aina voi tulla eturistiriitoja niidenkin kesken, joilla on keskinäistä kunnioitusta, riitoja joita ei ole onnistuttu neuvottelemalla sopimaan.


      • .-.-.-.-.-.
        bikermeetingissä... kirjoitti:

        Jotenkin tuli nyt sellainen kutina, ettet sittenkään ole ollut meetingissä. Siellä kyllä saatetaan läpihuutojutulta vaikuttavasti hyväksyä liivit/tunnukset, mutta... se taustatyö.

        Luepa tuo ohje tästä linkistä, kun sivut avautuu, kilkkaa vasemmalta "Jukola MC", niin siellä on vähän taustaa MC -kerhon perustamisesta, ei niitä ihan noin vaan välttämättä perusteta ilman kontaktia muihin bikerehinin ja heidän kerhoihinsa:

        http://www.sissybar.net/jukolamc/

        "En ole ihan samaa mieltä tosta että jokainen MC kerho kunnioittaisi ja arvostaisi muita MC kerhoja ja niiden jäseniä. Ei kai ne ammuskelisi ja pahoinpitelisi toisiaan jos näin olisi..."

        Tuota on ulkopuolisen ehkä vähän vaikea käsittää. Kyllähän veljekset voivat perheessäkin tapella. Ja aina voi tulla eturistiriitoja niidenkin kesken, joilla on keskinäistä kunnioitusta, riitoja joita ei ole onnistuttu neuvottelemalla sopimaan.

        Tuo brotherhood-käsite on yliromantisoitu ja -mainostettu. Ei se kunnioitus aina niin autuaallista ole.


      • käsitettä..
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Tuo brotherhood-käsite on yliromantisoitu ja -mainostettu. Ei se kunnioitus aina niin autuaallista ole.

        No googlettamalla saamasi "tiedon" perusteella et edes tiedä mistä puhutaan, joten eipä tässä sen enempää. Vain sisällä olevat käsittävät ja tietävät asioiden oikean laidan, eikä niitä ulkopuoliselle ruveta selittelemään netissä, joten sieltä et tietoa saa niin, että voisit ymmärtää.


      • olli kujala
        bikermeetingissä... kirjoitti:

        Jotenkin tuli nyt sellainen kutina, ettet sittenkään ole ollut meetingissä. Siellä kyllä saatetaan läpihuutojutulta vaikuttavasti hyväksyä liivit/tunnukset, mutta... se taustatyö.

        Luepa tuo ohje tästä linkistä, kun sivut avautuu, kilkkaa vasemmalta "Jukola MC", niin siellä on vähän taustaa MC -kerhon perustamisesta, ei niitä ihan noin vaan välttämättä perusteta ilman kontaktia muihin bikerehinin ja heidän kerhoihinsa:

        http://www.sissybar.net/jukolamc/

        "En ole ihan samaa mieltä tosta että jokainen MC kerho kunnioittaisi ja arvostaisi muita MC kerhoja ja niiden jäseniä. Ei kai ne ammuskelisi ja pahoinpitelisi toisiaan jos näin olisi..."

        Tuota on ulkopuolisen ehkä vähän vaikea käsittää. Kyllähän veljekset voivat perheessäkin tapella. Ja aina voi tulla eturistiriitoja niidenkin kesken, joilla on keskinäistä kunnioitusta, riitoja joita ei ole onnistuttu neuvottelemalla sopimaan.

        En ollut meetingissä, enkä edes väittänyt olleeni siellä.
        Kävin lukemassa ton jutun Jukola MCeen sivuilta ja huomasin että siellä oli mainittu prostituutio, huumeiden myynti ja suojelurahan periminen mutta oli unohdettu täysin pimeänviinan myyminen.Ei voi väittää että se olisi yksittäisen jäsenen tekemä rikos koska se tehdään kerhotiloissa ja kerhon baaritiskillä.


      • päähäsi..
        olli kujala kirjoitti:

        En ollut meetingissä, enkä edes väittänyt olleeni siellä.
        Kävin lukemassa ton jutun Jukola MCeen sivuilta ja huomasin että siellä oli mainittu prostituutio, huumeiden myynti ja suojelurahan periminen mutta oli unohdettu täysin pimeänviinan myyminen.Ei voi väittää että se olisi yksittäisen jäsenen tekemä rikos koska se tehdään kerhotiloissa ja kerhon baaritiskillä.

        No niin. Molemmat kirjoituksesi paljastavat, että ajatuksesi perustuvat ennakkoluuloihin. Ensin esitit tietävää, miten bikermeetingissä hyväksytään kerhoja "läpihuutojuttuna", kun et tiennyt prosessista mitään, etkä sen taustoista. Kun tuosta tietämättömyydestäsi paljastuit, yrität vääristellä Jukola MC:n infoa kerhon perustamis- tai kerhoon liittymisohjeistuksesta.

        "Ei voi väittää että se olisi yksittäisen jäsenen tekemä rikos koska se tehdään kerhotiloissa ja kerhon baaritiskillä."

        Viittaat nyt pimeän viinan "myymiseen". No huh huh. Tietäisitpä, kuinka monessa hyvämaineisessa yhdistyksessä ja seurassa Suomessakin ostetaan seuran nimiin viinaa ja myydään seurojen tiloissa paukkuja, se on enemmän kansan tapa kuin rikos. Venekerhot, autoharrasteklubit, golffaajat, karavaanarit, lionsit... :)


      • olli kujala
        päähäsi.. kirjoitti:

        No niin. Molemmat kirjoituksesi paljastavat, että ajatuksesi perustuvat ennakkoluuloihin. Ensin esitit tietävää, miten bikermeetingissä hyväksytään kerhoja "läpihuutojuttuna", kun et tiennyt prosessista mitään, etkä sen taustoista. Kun tuosta tietämättömyydestäsi paljastuit, yrität vääristellä Jukola MC:n infoa kerhon perustamis- tai kerhoon liittymisohjeistuksesta.

        "Ei voi väittää että se olisi yksittäisen jäsenen tekemä rikos koska se tehdään kerhotiloissa ja kerhon baaritiskillä."

        Viittaat nyt pimeän viinan "myymiseen". No huh huh. Tietäisitpä, kuinka monessa hyvämaineisessa yhdistyksessä ja seurassa Suomessakin ostetaan seuran nimiin viinaa ja myydään seurojen tiloissa paukkuja, se on enemmän kansan tapa kuin rikos. Venekerhot, autoharrasteklubit, golffaajat, karavaanarit, lionsit... :)

        Mitä vitun tietävää olen esittänyt? Lueppa uudestaan: "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään.
        Miten minä sitä Jukola MCeen infoa olen yrittänyt vääristellä?
        Oletko oikeasti niin lapsellinen että luulet ettei suomessa ole rikollisia MCee kerhoja? No jos MCee porukat missä pyörit on kerhoja jossa ajetaan japanilaisilla ja jäseneksi hyväksytään naisia asia ei yllätä.
        Näissä mainitsemissasi seuroissa tuskin sitä viinan myyntiä on 24/7 kuten eräissä MC kerhoissa. MCee kerho on ainoa minkä tiedän tuomitun viinan myynnistä. Kaikki jäsenet saivat tuomion.Johtuu tietysti kerhon tekemistä muista rikoksista että asiaa alettin tutkia. Eivät tainneet hoksata kertoa käräjillä että tämä ei ole rikos vaan kansan tapa.


      • .-.-.-.-.-.
        käsitettä.. kirjoitti:

        No googlettamalla saamasi "tiedon" perusteella et edes tiedä mistä puhutaan, joten eipä tässä sen enempää. Vain sisällä olevat käsittävät ja tietävät asioiden oikean laidan, eikä niitä ulkopuoliselle ruveta selittelemään netissä, joten sieltä et tietoa saa niin, että voisit ymmärtää.

        Vaan väärässäpä oot. Olen pyörinyt tallikuvioissa vuosikausia ja nimenomaan omiin havaintoihin ja kokemuksiin perustuen voin sanoa, että brotherhood ei aina toimi. Toki suurin osa puhaltaan yhteen hiileen, mutta "romanttinen" käsitys että kaikki ovat "yhtä suurta perhettä" ei kyllä pidä paikkaansa. Turha on pitää illuusiota mistään onnelasta.


      • käsityksiä...
        olli kujala kirjoitti:

        Mitä vitun tietävää olen esittänyt? Lueppa uudestaan: "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään.
        Miten minä sitä Jukola MCeen infoa olen yrittänyt vääristellä?
        Oletko oikeasti niin lapsellinen että luulet ettei suomessa ole rikollisia MCee kerhoja? No jos MCee porukat missä pyörit on kerhoja jossa ajetaan japanilaisilla ja jäseneksi hyväksytään naisia asia ei yllätä.
        Näissä mainitsemissasi seuroissa tuskin sitä viinan myyntiä on 24/7 kuten eräissä MC kerhoissa. MCee kerho on ainoa minkä tiedän tuomitun viinan myynnistä. Kaikki jäsenet saivat tuomion.Johtuu tietysti kerhon tekemistä muista rikoksista että asiaa alettin tutkia. Eivät tainneet hoksata kertoa käräjillä että tämä ei ole rikos vaan kansan tapa.

        On aika outoa muodostaa itselleen käsitystä asioista, joista ei tiedä mitään. Sitä kyllä sanotaan ennakkoluuloksi.

        Minä pyörin kaikenlaisten MC ihmisten joukossa, joten minulla on asioista enemmän tietoa kuin sinulla, jonka käsitykset on paljastuneet luuloiksi.

        Mitä tulee viinan "myyntiin", niin mitä tuosta edes kohkaamaan. Siinähän ei kenellekään tehdä vahinkoa, eikä aiheuteta edes vaaraa lähellekään siinä määrin kuin kansan tapana olevassa ylinopeuksien ajamisessa ja muussa liikenteen holtittomassa vaarantamisessa. Sisäpiirin juttuja.


      • hupaja..
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Vaan väärässäpä oot. Olen pyörinyt tallikuvioissa vuosikausia ja nimenomaan omiin havaintoihin ja kokemuksiin perustuen voin sanoa, että brotherhood ei aina toimi. Toki suurin osa puhaltaan yhteen hiileen, mutta "romanttinen" käsitys että kaikki ovat "yhtä suurta perhettä" ei kyllä pidä paikkaansa. Turha on pitää illuusiota mistään onnelasta.

        Jos olisit pyörinyt tallikuvioissa, et kuseksisi täällä omille kengillesi. Likapyykki pestään kotona ja se tehdään silloin, kun sitä kohdalle sattuu.


      • olet tuollaisia
        olli kujala kirjoitti:

        Mitä vitun tietävää olen esittänyt? Lueppa uudestaan: "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään.
        Miten minä sitä Jukola MCeen infoa olen yrittänyt vääristellä?
        Oletko oikeasti niin lapsellinen että luulet ettei suomessa ole rikollisia MCee kerhoja? No jos MCee porukat missä pyörit on kerhoja jossa ajetaan japanilaisilla ja jäseneksi hyväksytään naisia asia ei yllätä.
        Näissä mainitsemissasi seuroissa tuskin sitä viinan myyntiä on 24/7 kuten eräissä MC kerhoissa. MCee kerho on ainoa minkä tiedän tuomitun viinan myynnistä. Kaikki jäsenet saivat tuomion.Johtuu tietysti kerhon tekemistä muista rikoksista että asiaa alettin tutkia. Eivät tainneet hoksata kertoa käräjillä että tämä ei ole rikos vaan kansan tapa.

        käsityksiä saanut?
        Kerho ostaa omilla rahoillaan, siis jäsenten rahoilla kopan kaljaa ja perii siitä sen saman maksun, jonka on kauppaan maksanut.Jokainen siis juo omia ostoksiaan.Saattaapa joku vieraskin lunastaa tiskiltä itselleen juotavan...hyi hyi!!!
        Säästetään se et kaupassa kävis 20 hemmoo, kun yks ottaa työn hoitaakseen.
        Se on aika lailla eri juttu, kuin viinan myyminen.


      • ja vielä
        olli kujala kirjoitti:

        Mitä vitun tietävää olen esittänyt? Lueppa uudestaan: "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään.
        Miten minä sitä Jukola MCeen infoa olen yrittänyt vääristellä?
        Oletko oikeasti niin lapsellinen että luulet ettei suomessa ole rikollisia MCee kerhoja? No jos MCee porukat missä pyörit on kerhoja jossa ajetaan japanilaisilla ja jäseneksi hyväksytään naisia asia ei yllätä.
        Näissä mainitsemissasi seuroissa tuskin sitä viinan myyntiä on 24/7 kuten eräissä MC kerhoissa. MCee kerho on ainoa minkä tiedän tuomitun viinan myynnistä. Kaikki jäsenet saivat tuomion.Johtuu tietysti kerhon tekemistä muista rikoksista että asiaa alettin tutkia. Eivät tainneet hoksata kertoa käräjillä että tämä ei ole rikos vaan kansan tapa.

        viitaten tekstiisi, olli.
        On tiettyjä asioita joista ei julkisesti keskustella jossain suoli24 foorumilla.
        Ihan jo väärinymmärtämisen riskin vuoksi.
        Ne joiden on tarpeen tietää, tietää.


      • vähän ajatella asioita
        ja vielä kirjoitti:

        viitaten tekstiisi, olli.
        On tiettyjä asioita joista ei julkisesti keskustella jossain suoli24 foorumilla.
        Ihan jo väärinymmärtämisen riskin vuoksi.
        Ne joiden on tarpeen tietää, tietää.

        Tämä mies puhuu asiaa.Näin on.


      • ikävä
        vähän ajatella asioita kirjoitti:

        Tämä mies puhuu asiaa.Näin on.

        romahduttaa, mut tää mies on nainen


      • olli kujala
        käsityksiä... kirjoitti:

        On aika outoa muodostaa itselleen käsitystä asioista, joista ei tiedä mitään. Sitä kyllä sanotaan ennakkoluuloksi.

        Minä pyörin kaikenlaisten MC ihmisten joukossa, joten minulla on asioista enemmän tietoa kuin sinulla, jonka käsitykset on paljastuneet luuloiksi.

        Mitä tulee viinan "myyntiin", niin mitä tuosta edes kohkaamaan. Siinähän ei kenellekään tehdä vahinkoa, eikä aiheuteta edes vaaraa lähellekään siinä määrin kuin kansan tapana olevassa ylinopeuksien ajamisessa ja muussa liikenteen holtittomassa vaarantamisessa. Sisäpiirin juttuja.

        Kun sinä tiedät asioista noin paljon, tiedät varmaan mistä saat hankittua käsiisi uusimman Kopteri lehden. Sen jälkeen voit avata sen sivulta 8 ja lukea sivun alareunasta mitä siellä biker meetingissä hyväksytään, lukee siellä selvällä suomella ja täysin yksiselitteisesti.Voit toki tarkistaa asian myös edellisestä numerosta "uutisia" palstalta.
        Kai Kopteriin sentään voi vaikkei iltapäivälehtiin voisikaan.


      • lisää :)
        olli kujala kirjoitti:

        Kun sinä tiedät asioista noin paljon, tiedät varmaan mistä saat hankittua käsiisi uusimman Kopteri lehden. Sen jälkeen voit avata sen sivulta 8 ja lukea sivun alareunasta mitä siellä biker meetingissä hyväksytään, lukee siellä selvällä suomella ja täysin yksiselitteisesti.Voit toki tarkistaa asian myös edellisestä numerosta "uutisia" palstalta.
        Kai Kopteriin sentään voi vaikkei iltapäivälehtiin voisikaan.

        "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään."

        Aiemmin jo myönsitkin, että käsityksesi perustuu luuloihin, ei tietoon. Ja minä totesin, että on tyhmää ja ennakkoluuloista muodostaa käsityksiä asioista luulon perusteella, viisas muodostaa käsityksen vasta sitten, kun tietää asioista jotain. Sinä olet jo paljastanut tietämättömyytesi taustoista ja asioista muutenkaan.

        Nyt sitten kuvittelet tehneesi oivalluksen, kun olet huomannut, että Kopteri lehdessä tiedotetaan MC -liivitunnusten hyväksynnöistä. Edelleenkään et tiedä taustoista mitään, etkä tule tietämään niin kauan, kun olet ulkona, ulkopuolinen. Joten älä nolaa itseäsi enempää niiden silmissä, jotka ovat asioista perillä.

        Kopteri lehti tiedottaa hyväksytyistä kerhoista/liivitunnuksista, ei muuta. Se ei paranna tietämättömyytesi tuskaa yhtään. Anna jo olla, jos et ole kiinnostunut kerhokuvioista itse henkilökohtaisesti, koska muulla tavalla et voi tietää. Ja jos vähänkään on järkeä päässä, älä muodosta käsityksiäsi jatkossa (ennakko) luulojen varaan.


      • olli kujala
        lisää :) kirjoitti:

        "Minulla on ollut meetingistä sellainen käsitys ettei siellä sen kummemin tutkita että onko joku kerho "oikea MC kerho"" Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään."

        Aiemmin jo myönsitkin, että käsityksesi perustuu luuloihin, ei tietoon. Ja minä totesin, että on tyhmää ja ennakkoluuloista muodostaa käsityksiä asioista luulon perusteella, viisas muodostaa käsityksen vasta sitten, kun tietää asioista jotain. Sinä olet jo paljastanut tietämättömyytesi taustoista ja asioista muutenkaan.

        Nyt sitten kuvittelet tehneesi oivalluksen, kun olet huomannut, että Kopteri lehdessä tiedotetaan MC -liivitunnusten hyväksynnöistä. Edelleenkään et tiedä taustoista mitään, etkä tule tietämään niin kauan, kun olet ulkona, ulkopuolinen. Joten älä nolaa itseäsi enempää niiden silmissä, jotka ovat asioista perillä.

        Kopteri lehti tiedottaa hyväksytyistä kerhoista/liivitunnuksista, ei muuta. Se ei paranna tietämättömyytesi tuskaa yhtään. Anna jo olla, jos et ole kiinnostunut kerhokuvioista itse henkilökohtaisesti, koska muulla tavalla et voi tietää. Ja jos vähänkään on järkeä päässä, älä muodosta käsityksiäsi jatkossa (ennakko) luulojen varaan.

        En epäile yhtään ettet tietäisi asiasta, mutta ihmettelen mikä syy sinulla on valehdella siitä täällä.Kuvitteletko ehkä saavasi kerhollesi jotain "respektiä" sillä että se on mukamas saanut jonkun laatuserfikaatin biker meetinkistä.
        "Kopteri lehti tiedottaa hyväksytyistä kerhoista/liivitunnuksista, ei muuta." Mistä tuon kerhon tohon keksit lisätä. Biker meetingissä ei todellakaan hyväksytä mitään kerhoja vaan pelkät "liivit".
        Ei ole olemassa mitään salaista komissiota tekemässä mitään "taustatyötä" ja tutkimassa että harrastat harrastustasi oikein.
        Kaveri hyväksytti kerhonsa värit Forssassa, ilmoitautui paikan päällä, sai hyväksynnän samana iltana. Ilmoitti siellä kerhon nimen, kaupunkin, jäsenten määrän, pyörien merkin ja näytti liivit. Ja se oli siinä.
        Siellä ei todellakaan tutkita onko joku "oikea MC-kerho" vai ei.


      • ikkunoista... :)
        olli kujala kirjoitti:

        En epäile yhtään ettet tietäisi asiasta, mutta ihmettelen mikä syy sinulla on valehdella siitä täällä.Kuvitteletko ehkä saavasi kerhollesi jotain "respektiä" sillä että se on mukamas saanut jonkun laatuserfikaatin biker meetinkistä.
        "Kopteri lehti tiedottaa hyväksytyistä kerhoista/liivitunnuksista, ei muuta." Mistä tuon kerhon tohon keksit lisätä. Biker meetingissä ei todellakaan hyväksytä mitään kerhoja vaan pelkät "liivit".
        Ei ole olemassa mitään salaista komissiota tekemässä mitään "taustatyötä" ja tutkimassa että harrastat harrastustasi oikein.
        Kaveri hyväksytti kerhonsa värit Forssassa, ilmoitautui paikan päällä, sai hyväksynnän samana iltana. Ilmoitti siellä kerhon nimen, kaupunkin, jäsenten määrän, pyörien merkin ja näytti liivit. Ja se oli siinä.
        Siellä ei todellakaan tutkita onko joku "oikea MC-kerho" vai ei.

        En naurata puheellani kuin korkeintaan sellaista, joka nauraa hullun naurua.

        Tuot yhä enemmän tietämättömyyttäsi esiin, vaikka voisit hankkia harmaata aavistusta asioiden oikeasta laidasta esim. tutkimalla sitä Jukola MC:n sivun ohjetta kerhon perustamisesta tai jäseneksi havitteleville.

        Tarkempaa tietoa ei saa kuin mukana olemalla, joten jatka sinä ikkunoista kurkkimista, jolla konstilla et pääse kuvioihin sisään.


      • huomaan
        ikkunoista... :) kirjoitti:

        En naurata puheellani kuin korkeintaan sellaista, joka nauraa hullun naurua.

        Tuot yhä enemmän tietämättömyyttäsi esiin, vaikka voisit hankkia harmaata aavistusta asioiden oikeasta laidasta esim. tutkimalla sitä Jukola MC:n sivun ohjetta kerhon perustamisesta tai jäseneksi havitteleville.

        Tarkempaa tietoa ei saa kuin mukana olemalla, joten jatka sinä ikkunoista kurkkimista, jolla konstilla et pääse kuvioihin sisään.

        että joku toinen adoptoi sanontojani?
        Mut mikäpä siinä, onhan ne käyttökelpoisia?


      • olli kujala
        ikkunoista... :) kirjoitti:

        En naurata puheellani kuin korkeintaan sellaista, joka nauraa hullun naurua.

        Tuot yhä enemmän tietämättömyyttäsi esiin, vaikka voisit hankkia harmaata aavistusta asioiden oikeasta laidasta esim. tutkimalla sitä Jukola MC:n sivun ohjetta kerhon perustamisesta tai jäseneksi havitteleville.

        Tarkempaa tietoa ei saa kuin mukana olemalla, joten jatka sinä ikkunoista kurkkimista, jolla konstilla et pääse kuvioihin sisään.

        Sieltä Jukola MC:n sivuilta sinäkin olet ne "tietosi" saanut. En epäile yhtään.Löysitkö sieltä maininnan Biker meetingistä?
        En ole perustamassa kerhoa enkä havittele jäseneksi, mutta kuvioissa olen jo sisällä.
        Unohdit vastata kysymykseen että "mistä tuon kerhon tohon keksit lisätä?"


      • itseäsi..
        olli kujala kirjoitti:

        Sieltä Jukola MC:n sivuilta sinäkin olet ne "tietosi" saanut. En epäile yhtään.Löysitkö sieltä maininnan Biker meetingistä?
        En ole perustamassa kerhoa enkä havittele jäseneksi, mutta kuvioissa olen jo sisällä.
        Unohdit vastata kysymykseen että "mistä tuon kerhon tohon keksit lisätä?"

        Jokainen, joka on kuvioissa mukana, näkee sinun kirjoituksistasi tässä keskustelussa, että olet pihalla kuin lumiukko, joten mitä tuo itsesi pettäminen hyödyttä.


      • olli kujala
        itseäsi.. kirjoitti:

        Jokainen, joka on kuvioissa mukana, näkee sinun kirjoituksistasi tässä keskustelussa, että olet pihalla kuin lumiukko, joten mitä tuo itsesi pettäminen hyödyttä.

        Mitä helvetin väliä sen on vaikka minä itseäni pettäisin kun täälä yritettään pettää muita lukijoita saduilla "oikeista MC-kerhoista" Bikermeetingissä ei todellakaan tarkisteta onko joku kerho "oikea MC-kerho", kuten sinä kuvittelit tai valehtelit.


      • mitään..
        olli kujala kirjoitti:

        Mitä helvetin väliä sen on vaikka minä itseäni pettäisin kun täälä yritettään pettää muita lukijoita saduilla "oikeista MC-kerhoista" Bikermeetingissä ei todellakaan tarkisteta onko joku kerho "oikea MC-kerho", kuten sinä kuvittelit tai valehtelit.

        Aiemmin jo tunnustit, että käsityksesi ei perustu tietoon:

        "Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään."

        Nyt sitten yrität esittää tietäväsi asiasta jotain, vaikka olet jo tunnustanut, ettet tiedä asiasta mitään. Olet sinä nolo. Vielä nolommaksi sinut tekee se, että olet jo paljastanut tietämättömyytesi, mutta sitten taas yrität vänkätä kivenkovaan, miten asian laita on :)


      • no glory
        ikkunoista... :) kirjoitti:

        En naurata puheellani kuin korkeintaan sellaista, joka nauraa hullun naurua.

        Tuot yhä enemmän tietämättömyyttäsi esiin, vaikka voisit hankkia harmaata aavistusta asioiden oikeasta laidasta esim. tutkimalla sitä Jukola MC:n sivun ohjetta kerhon perustamisesta tai jäseneksi havitteleville.

        Tarkempaa tietoa ei saa kuin mukana olemalla, joten jatka sinä ikkunoista kurkkimista, jolla konstilla et pääse kuvioihin sisään.

        Homma on salaisempaa kuin vapaamuurareilla mutta silti siitä kohkataan täällä viikko tolkulla...
        "Oikean MC-kerhon" ikkunoitten takana ei taatusti käy ylimääräiset kuikuilemassa.Siinä voi tulla nenä kipeeks. Eli oiskohan siinä yks konsti erottaa "oikeat MC-kerhot" velli perseistä,käydään vaan katsomassa että onko lasissa nenän jälkiä?


      • jotain tietää
        mitään.. kirjoitti:

        Aiemmin jo tunnustit, että käsityksesi ei perustu tietoon:

        "Eli kerroin millainen käsitys minulla on ollut en väittänyt olleeni paikan päällä tai tietäväni mitään."

        Nyt sitten yrität esittää tietäväsi asiasta jotain, vaikka olet jo tunnustanut, ettet tiedä asiasta mitään. Olet sinä nolo. Vielä nolommaksi sinut tekee se, että olet jo paljastanut tietämättömyytesi, mutta sitten taas yrität vänkätä kivenkovaan, miten asian laita on :)

        Kyllä sinä olet väärässä jos väität että Bikermeetinkissä hyväksytään kerhoja. Voit ihan rohkeasti kysyä asiasta kerhosta jonka värit on hyväksytty. Katso vaikka sieltä Jukola MC:n sivuilta sähköposti osoite jos et uskalla tai ehdi itse paikan päälle...


      • kysellä..
        jotain tietää kirjoitti:

        Kyllä sinä olet väärässä jos väität että Bikermeetinkissä hyväksytään kerhoja. Voit ihan rohkeasti kysyä asiasta kerhosta jonka värit on hyväksytty. Katso vaikka sieltä Jukola MC:n sivuilta sähköposti osoite jos et uskalla tai ehdi itse paikan päälle...

        ..mistään. Kun on tieto, ei tarvi kysellä.


      • tuskaista..
        no glory kirjoitti:

        Homma on salaisempaa kuin vapaamuurareilla mutta silti siitä kohkataan täällä viikko tolkulla...
        "Oikean MC-kerhon" ikkunoitten takana ei taatusti käy ylimääräiset kuikuilemassa.Siinä voi tulla nenä kipeeks. Eli oiskohan siinä yks konsti erottaa "oikeat MC-kerhot" velli perseistä,käydään vaan katsomassa että onko lasissa nenän jälkiä?

        Voi voi. Kyllä se tietämättömyyskin voi näköjään lisätä tuskaa..


    • Gramm

      Tällaista hiekkalaatikkokeskustelua ei kyllä voi löytää mistään muualta kuin hd-palstalta :)

      HD on hieno pyörä ja samaa ajofiilistä ei saa millään muulla vehkeellä, mutta välillä tämä harrastajien tosikkomaisuus kyllä naurattaa.

      Maailmassa on hei ihan oikeitakin ongelmia :)

      • mielenkiintoista on

        kuinka joku siellä kalastelee tietoa ;))))))
        Tämä itsensä kanssa väittelijä toivoo, että joku asioista perillä olevat tulee ja sanoo, että eihän se näin ole pojat vaan noin.
        MIstäkö tiedän ;)) siellä toistellaan nyt niin paljon minun sanontojani toisen ihmisen toimesta...pani miettimään motiivia, mut se oli noinkin yksinkertainen ,)))


      • fiiliksestä..

        Ehkä sinä et voi saada samaa ajofiilistä millään muulla pyörällä kuin HD:lla, mutta tuo homma on täysin yksilöllinen. Joku ei saa HD:lla mitään fiilistä, joku saa kaikilla samantapaisilla customeilla samanlaiset fiilarit. Joku saa kaikilla prätkillä samat ajofiilikset. Se, millaiset fiilikset kukin saa milläkin pyörällä ajaessa, on täysin yksilöllinen juttu.


      • useampi tyyppi..
        mielenkiintoista on kirjoitti:

        kuinka joku siellä kalastelee tietoa ;))))))
        Tämä itsensä kanssa väittelijä toivoo, että joku asioista perillä olevat tulee ja sanoo, että eihän se näin ole pojat vaan noin.
        MIstäkö tiedän ;)) siellä toistellaan nyt niin paljon minun sanontojani toisen ihmisen toimesta...pani miettimään motiivia, mut se oli noinkin yksinkertainen ,)))

        Kyllä kirjoitusten tyylistä ja kirjoitusasusta ym. näkee, että keskustelussa on kinaamassa useampi tyyppi. Enemmän kuin tuo "olli kujala" ja hänen opponenttinsa. Ja yksi siellä näyttää tietävänkin asiat, mutta ei tietenkään niitä kyselevälle ollille täällä kerro, joten olli saanee jatkaa oppivuosiaan muualla :)

        Mietin itekin samaa, miksi tällaista keskustelua. Nää bikeritouhut näyttää kiinnostavan myös niitä, joilla ei ole rohkeutta tutustua kerhoväkeen livenä.


      • oppivuodet ;)
        useampi tyyppi.. kirjoitti:

        Kyllä kirjoitusten tyylistä ja kirjoitusasusta ym. näkee, että keskustelussa on kinaamassa useampi tyyppi. Enemmän kuin tuo "olli kujala" ja hänen opponenttinsa. Ja yksi siellä näyttää tietävänkin asiat, mutta ei tietenkään niitä kyselevälle ollille täällä kerro, joten olli saanee jatkaa oppivuosiaan muualla :)

        Mietin itekin samaa, miksi tällaista keskustelua. Nää bikeritouhut näyttää kiinnostavan myös niitä, joilla ei ole rohkeutta tutustua kerhoväkeen livenä.

        onkin hyvä sanonta.
        Hiukan kummastuttaa, että jollain on noin kiihkeä halu tietää.
        Jos kerran ei ole piireissä? Ni, mitä se sillä tiedolla tekee?
        Ne tiedot on meitä varten, joiden pitää tietää miksi ei ole hyvä astua jonkun varpailla, tai miten meidän mukaamme tuomitaan, miksi ei kannata sitä ja tätä....ne on käyttäytymiskoodisto niitä varten jotka sitä tarvitsee.. hyvässä ja pahassa.


      • tyylit
        useampi tyyppi.. kirjoitti:

        Kyllä kirjoitusten tyylistä ja kirjoitusasusta ym. näkee, että keskustelussa on kinaamassa useampi tyyppi. Enemmän kuin tuo "olli kujala" ja hänen opponenttinsa. Ja yksi siellä näyttää tietävänkin asiat, mutta ei tietenkään niitä kyselevälle ollille täällä kerro, joten olli saanee jatkaa oppivuosiaan muualla :)

        Mietin itekin samaa, miksi tällaista keskustelua. Nää bikeritouhut näyttää kiinnostavan myös niitä, joilla ei ole rohkeutta tutustua kerhoväkeen livenä.

        ei harhauta ketään joka osaa lukea ;)))))


      • Supoon :)
        tyylit kirjoitti:

        ei harhauta ketään joka osaa lukea ;)))))

        Sinä se vasta pelle olet. Jospa menisit Supoon, jos luulet kykeneväsi tunnistamaan kirjoittajat jopa ilman käsialanäytettä. Mene tuonne maailman menoa palstalle, siellä löydät heimoveljiäsi, jotka luulevat kykenevänsä tietämään, milloin "kukakin" on kirjoituksen takana. Yleisenä käsitteenä tuollaista sanotaan harhaisuudeksi. Kukaan ei pysty sanomaan näillä foorumeilla oikeasti, kuinka monta kirjoittajaa on keskustelussa ja mitkä viestit on saman kirjoittajan käsialaa, se on mahdollista vain silloin, kun kirjoittajat käyttävät rekisteröityä nimimerkkiä. Muun väittäminen on harhaisuutta.


      • sitten tökätä
        Supoon :) kirjoitti:

        Sinä se vasta pelle olet. Jospa menisit Supoon, jos luulet kykeneväsi tunnistamaan kirjoittajat jopa ilman käsialanäytettä. Mene tuonne maailman menoa palstalle, siellä löydät heimoveljiäsi, jotka luulevat kykenevänsä tietämään, milloin "kukakin" on kirjoituksen takana. Yleisenä käsitteenä tuollaista sanotaan harhaisuudeksi. Kukaan ei pysty sanomaan näillä foorumeilla oikeasti, kuinka monta kirjoittajaa on keskustelussa ja mitkä viestit on saman kirjoittajan käsialaa, se on mahdollista vain silloin, kun kirjoittajat käyttävät rekisteröityä nimimerkkiä. Muun väittäminen on harhaisuutta.

        arkaan paikkaan ja pahemman kerran.
        Ehdotan että hankit kokemukset ja tiedot elävästä elämässä, ei pelkästään palstakirjoitusten kautta.


      • pukkaa...
        sitten tökätä kirjoitti:

        arkaan paikkaan ja pahemman kerran.
        Ehdotan että hankit kokemukset ja tiedot elävästä elämässä, ei pelkästään palstakirjoitusten kautta.

        No tuo nyt oli taas tuota tuttua tavaraa samaiselta maailman menoa palstalta. Eipä osunut arkaan tai mihinkään. Oma neuvosi olisi sinulle enemmän tarpeen kuin osaat kuvitellakaan, vietä aikaa enemmän elävässä elämässä, niin ei harhat saa noin paljon valtaa mielessä. Tämä on toinen kirjoitukseni tässä keskustelussa, pannaanko vaikka veto sadasta tonnista :) Ip:n avulla sinäkin sen voisit tarkistaa, jos osaisit konstin, eikä tarvitsisi harhoissa pyöriä. Minä en tietenkään sellaista konstia käytä sen katsomiseksi, mitkä kirjoitukset on tulleet mistäkin osoitteesta, koska eihän sellaista saa tehdä :) Sen verran voin kuitenkin kertoa, että harhat hallitsevat sinua liikaa.


      • se koira älähtää
        pukkaa... kirjoitti:

        No tuo nyt oli taas tuota tuttua tavaraa samaiselta maailman menoa palstalta. Eipä osunut arkaan tai mihinkään. Oma neuvosi olisi sinulle enemmän tarpeen kuin osaat kuvitellakaan, vietä aikaa enemmän elävässä elämässä, niin ei harhat saa noin paljon valtaa mielessä. Tämä on toinen kirjoitukseni tässä keskustelussa, pannaanko vaikka veto sadasta tonnista :) Ip:n avulla sinäkin sen voisit tarkistaa, jos osaisit konstin, eikä tarvitsisi harhoissa pyöriä. Minä en tietenkään sellaista konstia käytä sen katsomiseksi, mitkä kirjoitukset on tulleet mistäkin osoitteesta, koska eihän sellaista saa tehdä :) Sen verran voin kuitenkin kertoa, että harhat hallitsevat sinua liikaa.

        johon kalikka kalahtaa...Ip osoitteet ;)))
        Bongaile pois vaan ;)))
        Maailman menoa palsta ei ikävä kyllä ole minulle tuttu, mut pitää mennä tutustumaan kun niin mainostat?
        Mistä ihmeestä sinä oikein hermostuit?
        Ja tunnet minut paremmin kuin yksikään lääkäri?kahden nettiviestin pohjalta ;)))
        Menes nyt ulos lenkille rauhoittumaan, laps hyvä ;))))


      • kovin..
        se koira älähtää kirjoitti:

        johon kalikka kalahtaa...Ip osoitteet ;)))
        Bongaile pois vaan ;)))
        Maailman menoa palsta ei ikävä kyllä ole minulle tuttu, mut pitää mennä tutustumaan kun niin mainostat?
        Mistä ihmeestä sinä oikein hermostuit?
        Ja tunnet minut paremmin kuin yksikään lääkäri?kahden nettiviestin pohjalta ;)))
        Menes nyt ulos lenkille rauhoittumaan, laps hyvä ;))))

        Kylläpä älähdit kovin, miten se mainitsemasi sananlasku menikään :)

        Onko ip-osoiteasia sinulle outo. Siinä on sitten sinulle jotain uutta ja ihan mielenkiintoista opittavaa. Ip:n selvittäminenhän on helppoa sille, joka osaa, itse en tietenkään sellaista harrasta, kun se ei ole oikein laillista :)


      • havaittavissa...
        se koira älähtää kirjoitti:

        johon kalikka kalahtaa...Ip osoitteet ;)))
        Bongaile pois vaan ;)))
        Maailman menoa palsta ei ikävä kyllä ole minulle tuttu, mut pitää mennä tutustumaan kun niin mainostat?
        Mistä ihmeestä sinä oikein hermostuit?
        Ja tunnet minut paremmin kuin yksikään lääkäri?kahden nettiviestin pohjalta ;)))
        Menes nyt ulos lenkille rauhoittumaan, laps hyvä ;))))

        Se on kyllä harhaista, jos joku väittää pystyvänsä selvittämään anonyymit kirjoittajat tekstin perusteella. Käsin kirjoitetusta jutusta se kyllä onnistuu aika hyvin. Ja netistä sen ip:n avulla, mutta eihän me sellaista tehdä, hyi hyi :) Jos leikitään ajatuksella, että joku sortuisi siihen, niin helppoahan se olisi, näkisi mistä mikin kirjoitus on lähtöisin....


      • harhaista on
        havaittavissa... kirjoitti:

        Se on kyllä harhaista, jos joku väittää pystyvänsä selvittämään anonyymit kirjoittajat tekstin perusteella. Käsin kirjoitetusta jutusta se kyllä onnistuu aika hyvin. Ja netistä sen ip:n avulla, mutta eihän me sellaista tehdä, hyi hyi :) Jos leikitään ajatuksella, että joku sortuisi siihen, niin helppoahan se olisi, näkisi mistä mikin kirjoitus on lähtöisin....

        väittää että pääseee käsiksi jonkun ip-osoitteeseen näiden sivujen kautta, sopii yrittää.


      • et ymmärrä..
        harhaista on kirjoitti:

        väittää että pääseee käsiksi jonkun ip-osoitteeseen näiden sivujen kautta, sopii yrittää.

        "näiden sivujen kautta".. Älä puhu asioista, joita et ymmärrä. Osaavalle Ip:n selvittäminen ei ole mikään ongelma, mikäli kirjoittaja ei ole käyttänyt jäljitykseltä suojaavaa ohjelmaa tai palvelua. Siitähän sinä et tiedä mitään, kuten et jäljityksestäkään.


      • jos noin kiinnostaa.
        et ymmärrä.. kirjoitti:

        "näiden sivujen kautta".. Älä puhu asioista, joita et ymmärrä. Osaavalle Ip:n selvittäminen ei ole mikään ongelma, mikäli kirjoittaja ei ole käyttänyt jäljitykseltä suojaavaa ohjelmaa tai palvelua. Siitähän sinä et tiedä mitään, kuten et jäljityksestäkään.

        Kerro sit meillekin tulokset ;)


      • hullu..
        jos noin kiinnostaa. kirjoitti:

        Kerro sit meillekin tulokset ;)

        ..nyt paljastaisi tehneensä laittomuuksia!


      • joka täällä
        hullu.. kirjoitti:

        ..nyt paljastaisi tehneensä laittomuuksia!

        tinkaa ip-osoitteista ja yrittää pätee,HD-palstalla.
        Case closed...


      • tiedä?
        joka täällä kirjoitti:

        tinkaa ip-osoitteista ja yrittää pätee,HD-palstalla.
        Case closed...

        Etkö tiedä, kuinka helppoa on jäljittää ip -osoitteita netistä ladatuilla ohjelmilla, jos homman osaa? Ei siinä ole mitään tinkaamista, eikä sillä oikein pääse pätemäänkään, kun näppärät koulupojatkin sen jo osaa. Eli jos kaveri kehuskelee tuollaisella asialla, niin voit sanoa suoraan päin näköä, ettei ole kehumisen arvoinen juttu. Itsekin voit sitä harrastaa, mutta laitonta hakkerointiahan se on, joten en kehota enkä suosittele. Helppoa ja laitonta kuin pimeän viinan myynti.


      • tosi sellaiset
        tiedä? kirjoitti:

        Etkö tiedä, kuinka helppoa on jäljittää ip -osoitteita netistä ladatuilla ohjelmilla, jos homman osaa? Ei siinä ole mitään tinkaamista, eikä sillä oikein pääse pätemäänkään, kun näppärät koulupojatkin sen jo osaa. Eli jos kaveri kehuskelee tuollaisella asialla, niin voit sanoa suoraan päin näköä, ettei ole kehumisen arvoinen juttu. Itsekin voit sitä harrastaa, mutta laitonta hakkerointiahan se on, joten en kehota enkä suosittele. Helppoa ja laitonta kuin pimeän viinan myynti.

        Kauas pilvet karkaa niin teidän aiheetkin. Unohtakaa ja nauttikaa prätkällä ajamisesta.


      • hoodee iipee
        tiedä? kirjoitti:

        Etkö tiedä, kuinka helppoa on jäljittää ip -osoitteita netistä ladatuilla ohjelmilla, jos homman osaa? Ei siinä ole mitään tinkaamista, eikä sillä oikein pääse pätemäänkään, kun näppärät koulupojatkin sen jo osaa. Eli jos kaveri kehuskelee tuollaisella asialla, niin voit sanoa suoraan päin näköä, ettei ole kehumisen arvoinen juttu. Itsekin voit sitä harrastaa, mutta laitonta hakkerointiahan se on, joten en kehota enkä suosittele. Helppoa ja laitonta kuin pimeän viinan myynti.

        Taitaa aika harvalla olla kiinteä IP. ISP tietää.


    • löytyy

      sellanen selkämerkki joita näki MP-08 messuilla, eli hd owners club ja sen eri chapterit, ei muuten mutta tyylikäs merkki, vaikkakin vain merkkiklubi.

      • ................

        Harley Owners Group:pia.
        Googlaa HOG,niin löytyy tietoo.........


      • linkki sivuille

    • ÄmCee73

      Olen vieraillut usealla kerhoilla ja ollut jopa yötäkin jossai tallissa.. en ala kertoo tallin nimiä mutta ympäri suomea oon kulkenu.(hd porukkaa). Aivan saakelin mukavaa rentoa rehellistä porukkaa.. media vaan liioittelee asioita, näin on! Ne jotka tänne kirjoittelee ne ei tunne ne vaan seuraa mediaaaaaaaa.. :) minäkin kirjoitan mutta ei kaikki mee aina niin ku kirjoitetaan..mutta tämä tarina on tosi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe