4,5 kaliiperinen Gamo Raptor..

vai 5,5 kalll

Pro mangnum. Elikkä kumpi on tehokkaampi jos 4,5 ilpparissa on lähtönopeus sillä 300 tai yli ja 5,5 ilpparissa vain 220 metrii sekunnis, eli kumpi tehokkaampi ooooo?....

Gamo raptor 4,5 luoti 300 ms, vai 5,5 220 lähtönopeudella ammuttu pro mangnum?......

5

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huovi

hyvällä, impparipojat ette ole oikealla palstalla. Täällä ladataan ruudilla!
      Nooh,olkoon nyt tämän kerran; voit laskea tehon kertomalla luodin massan (kg) nopeudella (m/s) korotettuna toiseen potenssiin ja jakamalla tulon kahdella. Vastaus on Joulea, näin voit vertailla laskennallisia tehoja, läpäisy on sitten jo toinen juttu.....

• yl hilseen

immukkapoikkella, vuan potessiloit kyl löötyy

• verkkari

Sylettää kun ruutiukot on niin lapsellisia ja ei ymmärrä .....jos joku on hienosta ampumaharrastuksesta kiinnostunu pitää lähtee tolle linjalle he he !!! itse alotin aikanani harrastuksen ilma-aseesta. No en tiedä mielestäni ruutikaasuaseissa tuo liikkeellepaneva voima on ylipaine eli sama kun ilmakoissa he he !!! Hyvää päivänjatkoa kaikille ballistiikkamiehille.

• verkkari

Testasin pukilta ase gamo CFX matka 10m ...
      luodit RWS R 10 MATCH ja vastaan tietysti GAMO RAPTOR... 20 laukausta viiden sarjoissa kummallakin luodilla vuoron perään... maali oli pahvilappu 100*100mm 25mm lautaan kiinnitettynä ... valitan kun en kuvanut kasoja joista RAPTOR 20mm ylempänä ... mutta RWS 10 MATCH oli selvästi tasasempi(pitää lukea parempi)ja osumajäljet tottakai siistin pyöreät kun on tasapäinen ... mutta Raptor läpäisi helposti 25mm mäntylaudan joka oli hakattu maahan ja yllätys luodit olivat säilyttäneet lähes alkuperäisen muodon ?? kovaa tavaraa. Jos tämä vaatimaton koe ketään kiinnostaa tein sen omaa uteliaisuuttani vaan. Eiku ihmetellään......

• trilobiitti

Tällasia testivertailuja on kiva lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe