Pro mangnum. Elikkä kumpi on tehokkaampi jos 4,5 ilpparissa on lähtönopeus sillä 300 tai yli ja 5,5 ilpparissa vain 220 metrii sekunnis, eli kumpi tehokkaampi ooooo?....
Gamo raptor 4,5 luoti 300 ms, vai 5,5 220 lähtönopeudella ammuttu pro mangnum?......
4,5 kaliiperinen Gamo Raptor..
5
1770
Vastaukset 5
- huovi
hyvällä, impparipojat ette ole oikealla palstalla. Täällä ladataan ruudilla!
Nooh,olkoon nyt tämän kerran; voit laskea tehon kertomalla luodin massan (kg) nopeudella (m/s) korotettuna toiseen potenssiin ja jakamalla tulon kahdella. Vastaus on Joulea, näin voit vertailla laskennallisia tehoja, läpäisy on sitten jo toinen juttu.....- yl hilseen
immukkapoikkella, vuan potessiloit kyl löötyy
- verkkari
Sylettää kun ruutiukot on niin lapsellisia ja ei ymmärrä .....jos joku on hienosta ampumaharrastuksesta kiinnostunu pitää lähtee tolle linjalle he he !!! itse alotin aikanani harrastuksen ilma-aseesta. No en tiedä mielestäni ruutikaasuaseissa tuo liikkeellepaneva voima on ylipaine eli sama kun ilmakoissa he he !!! Hyvää päivänjatkoa kaikille ballistiikkamiehille.
- verkkari
Testasin pukilta ase gamo CFX matka 10m ...
luodit RWS R 10 MATCH ja vastaan tietysti GAMO RAPTOR... 20 laukausta viiden sarjoissa kummallakin luodilla vuoron perään... maali oli pahvilappu 100*100mm 25mm lautaan kiinnitettynä ... valitan kun en kuvanut kasoja joista RAPTOR 20mm ylempänä ... mutta RWS 10 MATCH oli selvästi tasasempi(pitää lukea parempi)ja osumajäljet tottakai siistin pyöreät kun on tasapäinen ... mutta Raptor läpäisi helposti 25mm mäntylaudan joka oli hakattu maahan ja yllätys luodit olivat säilyttäneet lähes alkuperäisen muodon ?? kovaa tavaraa. Jos tämä vaatimaton koe ketään kiinnostaa tein sen omaa uteliaisuuttani vaan. Eiku ihmetellään......- trilobiitti
Tällasia testivertailuja on kiva lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497