Pro mangnum. Elikkä kumpi on tehokkaampi jos 4,5 ilpparissa on lähtönopeus sillä 300 tai yli ja 5,5 ilpparissa vain 220 metrii sekunnis, eli kumpi tehokkaampi ooooo?....
Gamo raptor 4,5 luoti 300 ms, vai 5,5 220 lähtönopeudella ammuttu pro mangnum?......
4,5 kaliiperinen Gamo Raptor..
5
1630
Vastaukset
- huovi
hyvällä, impparipojat ette ole oikealla palstalla. Täällä ladataan ruudilla!
Nooh,olkoon nyt tämän kerran; voit laskea tehon kertomalla luodin massan (kg) nopeudella (m/s) korotettuna toiseen potenssiin ja jakamalla tulon kahdella. Vastaus on Joulea, näin voit vertailla laskennallisia tehoja, läpäisy on sitten jo toinen juttu.....- yl hilseen
immukkapoikkella, vuan potessiloit kyl löötyy
- verkkari
Sylettää kun ruutiukot on niin lapsellisia ja ei ymmärrä .....jos joku on hienosta ampumaharrastuksesta kiinnostunu pitää lähtee tolle linjalle he he !!! itse alotin aikanani harrastuksen ilma-aseesta. No en tiedä mielestäni ruutikaasuaseissa tuo liikkeellepaneva voima on ylipaine eli sama kun ilmakoissa he he !!! Hyvää päivänjatkoa kaikille ballistiikkamiehille.
- verkkari
Testasin pukilta ase gamo CFX matka 10m ...
luodit RWS R 10 MATCH ja vastaan tietysti GAMO RAPTOR... 20 laukausta viiden sarjoissa kummallakin luodilla vuoron perään... maali oli pahvilappu 100*100mm 25mm lautaan kiinnitettynä ... valitan kun en kuvanut kasoja joista RAPTOR 20mm ylempänä ... mutta RWS 10 MATCH oli selvästi tasasempi(pitää lukea parempi)ja osumajäljet tottakai siistin pyöreät kun on tasapäinen ... mutta Raptor läpäisi helposti 25mm mäntylaudan joka oli hakattu maahan ja yllätys luodit olivat säilyttäneet lähes alkuperäisen muodon ?? kovaa tavaraa. Jos tämä vaatimaton koe ketään kiinnostaa tein sen omaa uteliaisuuttani vaan. Eiku ihmetellään......- trilobiitti
Tällasia testivertailuja on kiva lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076