voisiko joku kertoa young drivers autokouluista jotain, esim onko jotain parempaa..
yd autokoulu
12
1303
Vastaukset
- katollaan..
kaveri kävi yd:n ite iskän tutun autokoulun sain vähä halmellal. ne oli yd:s jotaan maantienopeuksis jotaa väistöi,pientareit ja jarrutuksii ottanu. ja kaupungissa jotaa mihinkannattaa katelle milöloinkin .aika niiku sellaist promeininkii.
- jarrutus 80km/h
ollaan kaverin kaa yhtä aikaa autokoulussa. olaan eri koulussa kun kaverin isä tuttu...no okei oon ns.perinteises koulus ja kaveri yd;s :niil oli maantieajos jotaan piennarhommiii ja 80kympin jarrutuksii ni tuli mielee et... oon ite lätkä valmentaja:teen kahen laisii treenei;...ei tarvi selittää...
- ROKKENROLL 10
jarrutus 80km/h kirjoitti:
ollaan kaverin kaa yhtä aikaa autokoulussa. olaan eri koulussa kun kaverin isä tuttu...no okei oon ns.perinteises koulus ja kaveri yd;s :niil oli maantieajos jotaan piennarhommiii ja 80kympin jarrutuksii ni tuli mielee et... oon ite lätkä valmentaja:teen kahen laisii treenei;...ei tarvi selittää...
KATOIN VAA ET VIIME KESÄÄN NIIN TÄS KOULUS OPE AJO PYÖRÖLLÄ JA NAAPURISSA AUTOL.ET NNIIKU FIILIS. TOISES AUTOL JATOISES HARRIKAL. TÄÄ EI OLE VINKKI MUT KUMMINKIII.
- erilai
Ei parempaa,mut eri lai.joitai filmejä pyörii enempi se siinä.opetus ei oo kuiten varmaa parempaa,kallis se o kuiten,sanovat.
- veio4
Motskari ope ei ole se joka opettaa autosta käsin. Se kertoo joko taidottomuudesta tai sitten ei ole todissaan opetuksen suhteen.
- veio4
Yd kuski ei ole se, välttämättä, joka on käynyt yd autokoulun vaan se joka on harjoitellut yd metodia pitkään ja hallitsee sen ja käyttää sitä.
- onko.mahdollista
Onko polttopullo veijon rikolliset, liikennettä vakavasti vaarantavat, ohjeet yd autotokoulun pitkään harjoiteltuja ja sisäistettyjä medoteita?
- Kkvhjbbkiuuu
Haagan autokoulussa ovat nämä vanhat yd-maikat duunissa.
- WhyWhyWhy
Vain kaksi heistä. Muut ovat muilla laitumilla.
- ettäjoo
yd oli joskus historian hämärissä kun pyörä oli just keksitty...
- UteliasKeltainen
Opettaax ne Haagassa nykyään YD:n tapaan, että jätetään pitkä väli suojatiehen pysähtyessä valoihin?
Kun se on kuulemma kielletty pysähtyä alle 5 metrin...- tietävä.harmaa
Tuskin opettaa.
Tuon metrimäärän alle pysähtyminen on niitä veio4. virheellisiä oppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t776012- 353301
- 442928
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402152Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282121- 1101970
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291909- 1811909
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241558Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171348