Miksi mies ei halua kuukausiin seksiä?
MIES!?
3
1592
Vastaukset
- Voi :(
Samaa mietin mä. Mies vetoaa milloin mihinkin, töihin, väsymykseen jne. Ei oikein suostu juttelemaan asiasta tai osaa sanoa syytä. Minusta on kyllä mustis, mutta miks en sitten "kelpaa". Liekö mustasukkaisuuden syynä että itsellään on jotain peliä. Kyllä tällä toiminnallaan minut ainakin kauemmmas saa ajettua. :(
- -Sini-62-
Parannuskeinoja:
Kysy mitä ajattelee susta? Mikä on? Tykkääkö vielä? Katse peiliin, hyvät naiset.
Olen hieman alistuva. Oma tahtokin on. Passaan miestäni aika paljon. Hän ei juo, ei lyö ja tekee työnsä yms. Hän tarvitsee omaa rauhaa töiden jälkeen. Ei mutioita ym. Kysy miten päivä meni, kun on sopiva paikka. Oletko kiinnostunut hänen työstään? Jokainen mies on erilainen. Vain vivahde-eroja.
Hyvä seksi hänen kanssaan alkaa makuuhuoneesta. Sieltä voimme kyllä siirtyä minne vain. Kuitenkaan ei seksiä pitkään aikaan, vaikka tiesin mitä halusi. Eivät jaksa aina tehdä aloitetta. Ovat tulleet torjutuksi tavalla tai toisella tai käsittäneet väärin. Kun nainen kääntää selän ja sitten hän ja sitten nainen ja kumpikaan ei tee aloitetta, niin tuota tilannetta jo pelkääkin.
Tein seuraavasti:
Laihdutin noin 5 kiloa ja kiinteytin vatsan seudun.
En kiukutellut, koska olin paremmalla tuulella, koska lisäsin liikuntaa. Hyvä olo. Lenkillä huomasin miesten katsovan hyväksyvästi. En siis ole aivan ruma. Ei hätää sillä rintamalla.
Suihku ym. Nypin viikset, säärikarvat ja kainalokarvat pois, viimeisetkin. Koti tip top, aina. :) En pukeutunut enää miten sattui koti-iltoihin. Hiukset aina sopivan hyvin. Huulukiiltoa.
Viikonloppuna pukeuduin korsettiin ja stayuppeihin. Minihame ja mustat sukat tai sukkahousut myös ok. Kenelle sopii mikäkin. Hieman viiniä ja tuikkuja, kun alkaa hämärtää. Mies tekee mitä tekee yleensäkin. Tuo pukeutuminen myös noin 22.00 aikoihin yms.
Jos ei tehoa oikein mikään, niin päästä mies nukkumaan tai käske mennä, jos olisi paremmalla tuulella. Mun mies ei lyö. Voin sanoa noin puolileikilläni. Joillakin miehillä on toinen nainen ja, jos heillä on mennyt suhde poikki, niin on mökö mököä sulle. Tätä tekstiä voisi jatkaa pitkään. Miten ovat raha-asiat? Onko auto rikki? Oh hoijaa. Saako levätä eikä teetetä koko ajan töitä kotona tai kavereilla ym. Kyllä miestä pitää arvostaa ja naista. Syyttely vie mehut pois....sitä voi tehdä sitten lopun ikäänsä, kun aloittaa.- yks1
meillä ainakin on se ettei mies ole saanut kerrotuksi jotain asiaa, ei pettämistä, mutta kuitenkin, nyt asia mikä on ollut jo kauemmin salattu, on tullut julki, itse sanoo että haluttomuus johtuu tästä, ettei aijemmin vaan ole kerrotuksi saanut.. vaikka asia onkin nyt julki tullut niin ei läheisyyttä ole vieläkään..
Itse tuen, vaikken jaksa ja tunnen oloni yksinäiseksi.. mutta ei ole oikein jättää toista yksin ongelmien keskellä. vaikka itse olenkin "yksin", silti yritän jaksaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123