♥
voi anteeksi nyt
kun en palvo sinua
vaikka niin luulet
jos suljen silmäni
pieniltä virheiltäsi
ei se ole palvontaa
vaan ne tekevät
sinusta sinun
jos haluan tehdä
sinut onnelliseksi
ei se ole palvontaa
vaan onnellisena
sinä suutelet
ja halailet minua
useammin
jos hellittelen
sinua koko ajan
ei se ole palvontaa
vaan rakastamista
youtube - MercyMe - I'll Worship You
http://www.youtube.com/watch?v=ogsUa4R_Fmw
♥
en palvo sinua
8
251
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kylmää vettä niskaan..'En palvo sinua'.. Voi padme_ , jos vähän....;þ
Ei sitä kyllä kipsivaloksia tarvitse tehdä hänen askeleista, eikä muutenkaan tarvi kauheesti kertoo sille,,
ylypistyy vaan, mokoma, vielä....mutta voihan sitä salaakin.... ;D
Mukvaa palvonta,, tai keskiviikkopvää, padme_ ! :)- padme_amidala
otsikolla oli tarkoitus pelästyttää, vihjaahan tuo runo-osuus sitten vähän muuta. Just silleen salaa, niinkuin pojankin kanssa teen. Tästä tuleekin surullinen päivä, kun söpö koirani joutuu hotelliin iltasella. Sille pitää miettiä ruuat ja leluset ja tyynyt. Tykkää nääs nukkua pää tyynyllä, niinkuin ihmiset.
Kirpeän raikasta talvikeskiviikkoista sinulle : )
Siis varmasti palvot, muuten olisi
jäänyt tämä söpö
runonen syntymättä;)
Ei saa narrata, se on tuhmaa;DDDDD- padme_amidala
Sinulta ei mikään pysy salassa : )
Ehkä tälläinen viaton pikkunarraus kuitenkin on sallittua?
Pakkanen kutsuu jo palelemaan : )
- Copo
mutta minä palvon, taitoasi kirjoittaa.
Peace- padme_amidala
just nyt on kyllä kirjoittaminen vaikeata, kun läppäri lensi ympäri autoa
liikennevaloissa : )
love&peace : )
- lindalinda1
Tämä runosi on jotenkin ihana.
Kohta;
" ei se ole palvontaa
vaan ne tekevät
sinusta sinun "
Tuo on ehdottomasti parahin, ja suloisin
toteamus siinä.
Rakastaessa ei tarvitsekkaan palvoa, eiköhän se
itse rakkaus ole tärkeintä ja välittäminen.
Sellaista nuoren tytön rakkautta jotenkin, ja
silti siitä löytyy aikuisen naisen sanomaa.- padme_amidala
Olen aina yhtä imarreltu sanoistasi. Palvonta on tässä vähän leikkimielisesti käytetty verbi. Olen jossakin yhteydessä siihen törmännyt näillä palstoilla. Tärkeintä onkin, että hän on hän eikä kukaan muu.
Mukavaa keskiviikkoillan jatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429