Mitäs tälle ihanalle veskari miehelle ostaisi synttärilahjaksi? On ollut vähän saavuttamaton, mutta haluan muistaa häntä. Omat tunteet on niin vahvat, kai niitä tunteita on hänelläkin, on vaan vielä kuorensa sisällä ja mietiskelee eronsa loppuvaiheita.
Mikä piristäisi? ostin kyllä jo paidan, ajatellen että pitäessään sitä muistaisi minua ja tuntisi lämpöni ympärillään :) Onko liian tavallinen? Toisaalta ajattelin T.Tabermanin runokirjaa, lukee A Paasilinnaa. On sielukas, syvämietteinen, harkitseva...hmmmm, no ja ihana
Mitä veskariM lahjaksi?
3
798
Vastaukset
- Mareike
Osata Tommy Hellstenin kirja:Muutos, uskon, että veskari-älykkösi osaa arvostaa lahjaasi luettuuan sen. Tai vie häet jonnekin...vaikka Da Vincin näyttelyyn (tulee Suomeen jossain vaiheessa, siis koneita ja kojeita ja kaikkea veskaria kiinnostavaa). Se oli hieno näyttely, olen itsekin veskari ja mielenkiintoa riitti tunneiksi. Onnea teille!!
- ap...
Kiitos vinkistä, kuulostaa hyvältä. Hyvää synttäriä myös sulle veskarille, sulla on ollut tai on pian syndet. Kaikkea hyvää :)
- ap...
Ostin sen kirjan, vaikutti todella hyvältä, juuri tähän tilanteeseen sopivalta. Tuollaista haeskelinkin, mutta en itse löytänyt siitä kirjapaljoudesta.
Sanoinkin hänelle kunhan on lukenut, haluan sen lainaan ja lukea itsekin.
Kiitos vielä kerran erittäin osuvasta vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984