Pyydän esirukouksia

lapseeni kohdistuvassa

eräässä vaikeassa asiassa,koskee koko hänen elämäänsä.Muistakaa ystävät rukouksin,Jumala on kaikkivaltias!

t.ahdistunut äiti

18

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä!!!

      minä käännyn tyhjänä Jumalan puoleen!!! voimia teillekin kaiken ahdistuksen keskellä,luotetaan Jumalan suureen rakkauteen.

      • ahdistunut äiti

        On lohdullista tietää ,että rukoilet!


      • usempia,
        ahdistunut äiti kirjoitti:

        On lohdullista tietää ,että rukoilet!

        jotka ovat ahdistuneita lastensa ongelmien takia! Et ole yksin!

        Tuntuu siltä, ettei ole kuin surkeita huokauksia enää jäjellä!

        t. toinen ahdistunut äiti


      • ahdistunut äiti
        usempia, kirjoitti:

        jotka ovat ahdistuneita lastensa ongelmien takia! Et ole yksin!

        Tuntuu siltä, ettei ole kuin surkeita huokauksia enää jäjellä!

        t. toinen ahdistunut äiti

        tulee,rakas ystävä,haluan myöskin rukoilla sun lastesi puolesta.


    • Esa T

      Me tuomme tämän äidin ja hänen lapsensa sinun eteesi Jeesus, kiitos että sinä autat niitä jotka avuksi huutavat Sinun nimeäsi.

      Pois kaikki ahdistukset ja vaikeudet Jeesuksen nimessä ja veressä.
      Pois kaikki pelko ja epäilys.
      Pois kaikki murheet pois elämän huoli.

      Kiitos että sinä Jeesus olet kantanut syntimme, sairautemme ja kipumme.

      Anna siunausten sateiden sataa tämän äidin ja lapsen päälle, ja täyttäköön sinun rauhasi kaiken heidän elämässään.

      Anna elämän voimaa ja täytä ihanuudellasi koko heidän perheensä. Jeesuksen nimessä ja veressä aamen.

      Jes 35.
      "Ilko ja riemu astuu porteista sisälle, ja huoli ja huokaus pakenee kauas".

      Tartu uskon silmillä Jumalan lupaukseen, Psalmi 23 "Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu." Ala puhumaan tätä mielessäsi, ja myös ääneen, niin huomaat että puute pakenee kauas.

      Vaikka nyt luonnolliset aistisi sanoisi että jotain puuttuu, niin älä usko aistejasi jotka riitelevät Jumalan lupauksia vastaan. Tartu uskolla Sanan lupauksiin, ja "vastusta paholaista niin se jättää teidät rauhaan."

      • Esa T

        En tiedä millaisia vaikeuksia lapsellasi on, mutta kerron yhden esimerkin äidistä, joka pyysi esirukousta poikansa puolesta. Toivottavasti tämä kertomus antaa sinulle uskoa ja toivoa.

        Äiti kertoi että poika oli kärsinyt koko elämänsä lyhytkasvuisuudesta. Poika oli 153 cm, ja oli 17 vuotias, ja oli koko elämänsä koulukiusattu sen takia. Hänen vanhempansa oli myös pienikokoisia, joten lyhytkasvuisuus oli periytynyt myös hänelle.

        Pojan puolesta rukoiltiin, ja annettiin ohjeeksi että se alkaa puhumaan uskoa pituuskasvulle. Hän teki niin, julisti itselleen kasvua.
        Ensimmäisen viikon aikana poika kasvoi 5 cm. ja kolmen kuukauden kuluttua poika oli kasvanut 30 cm. Eli hän kasvoi 153cm:stä 183cm. kolmessa kuukaudessa.

        "Kun Jeesus on meidän puolellamme, ei mikään voi olla meitä vastaan" Sellaista vihollista ei ole vielä syntynytkään, jota Jeesus ei ole voittanut.

        Jumalan siunausta sinun elämääsi, ja kasvakoon sinun uskosi voittamaan kaikki Saatanan hyökkäykset.


      • ahdistunut äiti
        Esa T kirjoitti:

        En tiedä millaisia vaikeuksia lapsellasi on, mutta kerron yhden esimerkin äidistä, joka pyysi esirukousta poikansa puolesta. Toivottavasti tämä kertomus antaa sinulle uskoa ja toivoa.

        Äiti kertoi että poika oli kärsinyt koko elämänsä lyhytkasvuisuudesta. Poika oli 153 cm, ja oli 17 vuotias, ja oli koko elämänsä koulukiusattu sen takia. Hänen vanhempansa oli myös pienikokoisia, joten lyhytkasvuisuus oli periytynyt myös hänelle.

        Pojan puolesta rukoiltiin, ja annettiin ohjeeksi että se alkaa puhumaan uskoa pituuskasvulle. Hän teki niin, julisti itselleen kasvua.
        Ensimmäisen viikon aikana poika kasvoi 5 cm. ja kolmen kuukauden kuluttua poika oli kasvanut 30 cm. Eli hän kasvoi 153cm:stä 183cm. kolmessa kuukaudessa.

        "Kun Jeesus on meidän puolellamme, ei mikään voi olla meitä vastaan" Sellaista vihollista ei ole vielä syntynytkään, jota Jeesus ei ole voittanut.

        Jumalan siunausta sinun elämääsi, ja kasvakoon sinun uskosi voittamaan kaikki Saatanan hyökkäykset.

        En voi täällä nyt sitä asiaa kertoa,mutta koskee koko loppu elämää ja on vakava asia.

        Kiitos Jeesus kun olet antanut minulle nämä ystävät täällä.


      • Esa T
        ahdistunut äiti kirjoitti:

        En voi täällä nyt sitä asiaa kertoa,mutta koskee koko loppu elämää ja on vakava asia.

        Kiitos Jeesus kun olet antanut minulle nämä ystävät täällä.

        Vanha sanonta sanoo, "Koetuksen salliessa, Herralla on jo ulospääsytie valmiina."

        Haluan tällä sanoa että säilytä uskosi, sillä mikään ei ole Jumalalle mahdotonta.

        Olen itse nähnyt kun toinen jalkani on kasvanut 3 cm. muutamassa sekunnissa rukouksella. Ja olen nähnyt paljon suurempiakin ihmeitä omassa elämässäni, joita on edes vaikea kertoa, koska ihmiset vain nauraa niille.

        Yksi saarnamies kerran sanoi.
        "Jos joku on keksinyt polkupyörän, niin eikö se myös osaa korjata sen, jos se menee rikki".

        Luota Jumalaan, äläkä hyväksy että koetuksesi koskee loppu elämääsi. Tällä asialla voit koetella Jumalaa, joka on luvannut olla kanssasi kaikki sinun elämäsi päivät.
        "Vastustakaa paholaista, niin se jättää teidät rauhaan."
        "Jeesus on sinussa suurempi kuin se mikä on maailmassa." Sano sille vakavalle asiallesi, joka päivä monta kertaa. JEESUS ON MINUSSA SUUREMPI KUIN SINÄ, ja ainoa mikä on varmaa, niin sinä lähdet, koska Jumalan Sana sanoo niin.

        Sanoilla vastustetaan paholaista, ja "Sana on sinun suussasi ja sydämessäsi."


      • ahdistunut äiti
        Esa T kirjoitti:

        Vanha sanonta sanoo, "Koetuksen salliessa, Herralla on jo ulospääsytie valmiina."

        Haluan tällä sanoa että säilytä uskosi, sillä mikään ei ole Jumalalle mahdotonta.

        Olen itse nähnyt kun toinen jalkani on kasvanut 3 cm. muutamassa sekunnissa rukouksella. Ja olen nähnyt paljon suurempiakin ihmeitä omassa elämässäni, joita on edes vaikea kertoa, koska ihmiset vain nauraa niille.

        Yksi saarnamies kerran sanoi.
        "Jos joku on keksinyt polkupyörän, niin eikö se myös osaa korjata sen, jos se menee rikki".

        Luota Jumalaan, äläkä hyväksy että koetuksesi koskee loppu elämääsi. Tällä asialla voit koetella Jumalaa, joka on luvannut olla kanssasi kaikki sinun elämäsi päivät.
        "Vastustakaa paholaista, niin se jättää teidät rauhaan."
        "Jeesus on sinussa suurempi kuin se mikä on maailmassa." Sano sille vakavalle asiallesi, joka päivä monta kertaa. JEESUS ON MINUSSA SUUREMPI KUIN SINÄ, ja ainoa mikä on varmaa, niin sinä lähdet, koska Jumalan Sana sanoo niin.

        Sanoilla vastustetaan paholaista, ja "Sana on sinun suussasi ja sydämessäsi."

        Esa T.Asia koskee siis lastani ja hänen päätöksiään.Minä uskon kyllä ihmeisiin, olisi kiva kuulla niitä lisää.Mahtavaa kun sun jalka on pidentynyt.Kiitos Herralle! Hän voi mitä vaan, tiedän sen ja uskon ,enkä naura niille.


      • 7x!
        Esa T kirjoitti:

        Vanha sanonta sanoo, "Koetuksen salliessa, Herralla on jo ulospääsytie valmiina."

        Haluan tällä sanoa että säilytä uskosi, sillä mikään ei ole Jumalalle mahdotonta.

        Olen itse nähnyt kun toinen jalkani on kasvanut 3 cm. muutamassa sekunnissa rukouksella. Ja olen nähnyt paljon suurempiakin ihmeitä omassa elämässäni, joita on edes vaikea kertoa, koska ihmiset vain nauraa niille.

        Yksi saarnamies kerran sanoi.
        "Jos joku on keksinyt polkupyörän, niin eikö se myös osaa korjata sen, jos se menee rikki".

        Luota Jumalaan, äläkä hyväksy että koetuksesi koskee loppu elämääsi. Tällä asialla voit koetella Jumalaa, joka on luvannut olla kanssasi kaikki sinun elämäsi päivät.
        "Vastustakaa paholaista, niin se jättää teidät rauhaan."
        "Jeesus on sinussa suurempi kuin se mikä on maailmassa." Sano sille vakavalle asiallesi, joka päivä monta kertaa. JEESUS ON MINUSSA SUUREMPI KUIN SINÄ, ja ainoa mikä on varmaa, niin sinä lähdet, koska Jumalan Sana sanoo niin.

        Sanoilla vastustetaan paholaista, ja "Sana on sinun suussasi ja sydämessäsi."

        Vai koetella Jumalaa! No jo on sulla luulot ittestäs ja sen mukaiset neuvot myös toisille. Yleensä käsitetään kaikissa uskonnollisissa piireissä, että Jumala koettelee meitä, emmekä me Jumalaa. Mitä koettelemista on Jumalassa; meiltä kaivataan vain uskoa Häneen ja Hänen sanaansa ja tyytymistä Hänen tahtoonsa. Mistä ihmeestä sinä EsaT tiedät, että pienikasvuisuus on ihmisessä saatanan työtä!!!!! Teet todella uskomattomia päätelmiä. Ei ihme, että tervehenkiset ihmiset nauraa sulle.


      • nauraa tai halveksia
        7x! kirjoitti:

        Vai koetella Jumalaa! No jo on sulla luulot ittestäs ja sen mukaiset neuvot myös toisille. Yleensä käsitetään kaikissa uskonnollisissa piireissä, että Jumala koettelee meitä, emmekä me Jumalaa. Mitä koettelemista on Jumalassa; meiltä kaivataan vain uskoa Häneen ja Hänen sanaansa ja tyytymistä Hänen tahtoonsa. Mistä ihmeestä sinä EsaT tiedät, että pienikasvuisuus on ihmisessä saatanan työtä!!!!! Teet todella uskomattomia päätelmiä. Ei ihme, että tervehenkiset ihmiset nauraa sulle.

        Esa T,mutta kyllä minäkin ihmettelen hänen oppiansa! Armon kerjäläisenä haluan olla ja pysyä,ei musta ainakaan ole Jumalan opettajaksi eikä kenenkään ihmisenkään!


      • 7x! kirjoitti:

        Vai koetella Jumalaa! No jo on sulla luulot ittestäs ja sen mukaiset neuvot myös toisille. Yleensä käsitetään kaikissa uskonnollisissa piireissä, että Jumala koettelee meitä, emmekä me Jumalaa. Mitä koettelemista on Jumalassa; meiltä kaivataan vain uskoa Häneen ja Hänen sanaansa ja tyytymistä Hänen tahtoonsa. Mistä ihmeestä sinä EsaT tiedät, että pienikasvuisuus on ihmisessä saatanan työtä!!!!! Teet todella uskomattomia päätelmiä. Ei ihme, että tervehenkiset ihmiset nauraa sulle.

        ettei kerro, mitä luulee tietävänsä.

        Kyllä Jumala koettelemisen kestää.
        Mal 3:10. - Tuokaa täydet kymmenykset aarrekammioon, jotta temppelissäni olisi ruokaa. Koetelkaa minua tällä tavalla, sanoo Herra Sebaot. - Silloin saatte nähdä, että minä avaan taivaan ikkunat ja vuodatan teille sateen runsaan siunauksen.


      • Esa T
        7x! kirjoitti:

        Vai koetella Jumalaa! No jo on sulla luulot ittestäs ja sen mukaiset neuvot myös toisille. Yleensä käsitetään kaikissa uskonnollisissa piireissä, että Jumala koettelee meitä, emmekä me Jumalaa. Mitä koettelemista on Jumalassa; meiltä kaivataan vain uskoa Häneen ja Hänen sanaansa ja tyytymistä Hänen tahtoonsa. Mistä ihmeestä sinä EsaT tiedät, että pienikasvuisuus on ihmisessä saatanan työtä!!!!! Teet todella uskomattomia päätelmiä. Ei ihme, että tervehenkiset ihmiset nauraa sulle.

        Kuule Jeesus itse sanoo, "anokaa mitä ikinä tahdotte, ja olette saava." "Anokaa että ilonne olisi täydellinen."
        Jos kärsii lyhytkasvuisuudesta, niin ilo ei ole täydellinen.

        Jeesus sanoo myös, "Joka uskoo, sille kaikki on mahdollista."

        Voit laitta rajoituksia itsellesi, ja rajata uskosi vaikka kuinka ahtaalle, mutta Jumalan Sanaa ja sen lupauksia et voi ottaa meiltä pois.

        >Vai koetella Jumalaa! No jo on sulla luulot ittestäs ja sen mukaiset neuvot myös toisille.<

        Tässä on yksi esimerkki missä Herra käskee koettelemaan itseään.

        "Mal.3: 10. - Tuokaa täydet kymmenykset aarrekammioon, jotta temppelissäni olisi ruokaa. Koetelkaa minua tällä tavalla, sanoo Herra Sebaot. - Silloin saatte nähdä, että minä avaan taivaan ikkunat ja vuodatan teille sateen runsaan siunauksen."


      • Esa T
        vihne kirjoitti:

        ettei kerro, mitä luulee tietävänsä.

        Kyllä Jumala koettelemisen kestää.
        Mal 3:10. - Tuokaa täydet kymmenykset aarrekammioon, jotta temppelissäni olisi ruokaa. Koetelkaa minua tällä tavalla, sanoo Herra Sebaot. - Silloin saatte nähdä, että minä avaan taivaan ikkunat ja vuodatan teille sateen runsaan siunauksen.

        Kirjoitimme näköjään samaan aikaan saman raamatunpaikan, joten tuli ainakin vahvistettua kahteen kertaan.


    • teutatess

      Täällä on toisia kirjoittajia, jotka ei kunniota lainkaan tiettyjä asioita ja tiettyjä henkilöitä, äläota vakavasti , me kaikki haluamme ruloilla perheesi puolesta .
      Minusta esa t on kirjoittanut sinulle kauniisti, ja tahtoo että Kristus toteuttaa ne , Niin minäkin rukoilen , toivon , luotan , ja tiedän, että niin tapahtuu .Aamen hallelujaa
      Olemme esikoisia ja voimme pyytää, että toteuta tämä rukous ensimmäisenä .

      • ahdistunut äiti

        Kiitos rukouksista,on hyvä mieli mennä nukkumaan levollisempana kuin moneen iltaan.Kiitos Jeesus!


      • teutatess
        ahdistunut äiti kirjoitti:

        Kiitos rukouksista,on hyvä mieli mennä nukkumaan levollisempana kuin moneen iltaan.Kiitos Jeesus!

        Meneekö nyhtään paremmin .?
        Kiitos noista terveisitä ,mutta

        Kiitos kuuluu JUMALALLE JA KARITSALLE .

        JATKAMME RUKOUKSIA , toistaiseksi .


      • ahdistunut äiti
        teutatess kirjoitti:

        Meneekö nyhtään paremmin .?
        Kiitos noista terveisitä ,mutta

        Kiitos kuuluu JUMALALLE JA KARITSALLE .

        JATKAMME RUKOUKSIA , toistaiseksi .

        rukouksia, niitä nyt tarvin lapseni elämän puolesta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      143
      1892
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1477
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1195
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      46
      977
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      952
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe