elis iis mula on ilmestynyt muutama päivä sitten tuonne hiusrajaan korvan taakse, pieni rykelmä ihan pikkuruisia näppyjä, kutiaa ja vaivaa. se on sellainen sormenpään kokoinen alue, jossa on varmaan 10 näppylää...mitä tämä voi olla?
ja lisäksi niska ja yläselkä kutiaa, ja siihenkin alkaa tulla pieniä näppyjä.
kasvoissa on myös hyvin pieni kuiva läntti, jota ei kovin hyvin näy, paitsi suihkun jälkeen se on punainen läiskä poskessa, laitan sitten siihen paljon rasvaa...mutta se vaan on siinä. On ollut jo viikkoja.
Ja myös päänahka kutiaa hillittömästi, mutta ei juurikaan hilseile, kutinaa on oikeastaan koko päässä eikä vain yhdellä alueella.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?
mitä tämä voi olla?
täytyy vielä mainita, että joskus korvaa kutiaa hillittömästi reunoista ja takaa, ja niitä kuumottaa.
ihoni on tyypiltään kyllä tosi kuiva, mutta tämmöistä ei ole aikaisemmin ollut.
korvan takana ihottumaa
ja ylävartalolla
1
4900
Vastaukset
- minullam
Minulla myös samanlaista! Tosin itselläni on atopia, en sitten tiedä liittyykö siihen, ennen ei ole näitä oireita ollut...kutina on sietämätöntä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351