Olen juuri eronnut siis vieläa sumuserosssa oleva nainen. Tapasin juuri ihanan Härkä miehen En tiedä kun sanotaan ettei vaaka-härkä yhdistelmä toimi Toimiiko kenenkään mielestä??????
härkä M ja Vaaka N
9
1844
Vastaukset
- Kyllä toimii.
Kyllä toimii.
- vaakawoman
yhdessä neljä vuotta..kivaa kinastelua, upeaa seksiä;D
- Jos
Kyllä toimii erinomaisesti,mutta vaaka joutuu
joustamaan koko ajan,härät periksiantamattomia
ja itsepäisiä. - sonninpoika
Härkänä minun on voitava luottaa täysin, jottei minusta tule pelottavan mustasukkaista. VaakaNaisen kanssa näin on käynyt.
Luottamusta siksi, koska flirttaileva? VaakaN ja toiset siinä ympärillä hyörivät miehet saa härän teroittamaan sarviaan.... ja jälki on sen mukaista.- like a lady
Luottamusta hakee tämäkin vaaka. Niin ja oikeaa ihmissuhdetta. Minulla kuun merkkini skorpionissa joten sitä tulisuutta löytyy myös tässä vaakanaisessa.
aurinko vaa`assa
kuu skorpionissa
merkurius neitsyessä
veenus skorpionissa
mars vaa`assa
- Nimetön
toimisi
- anupe
Kyllä toimii on toiminut jo kohta 28 vuotta
- pettynyt..
Ikävä omasta kokemuksesta voin sanoa että ei toiminut...isäntä jäi kiinni pettämisestä ja nyt täällä pakataan laukkuja ja itketään....eli meillä se ei toiminut..toivottavasti sinulla elämässä parempi onni...härkä miehen kanssa..
- qzq
Hyvin, suorastaan loistavasti, on toiminut jo reilun vuoden. Tosin emme asu yhdessä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Härkä ei ole helppo, mutta haasteet kiinnostavat ainakin tätä vaakanaista.. en minä mitään tossukkaa kovin pitkään jaksaisi katsoa. Rehellisyys on kuitenkin ehdoton edellytys, että homma toimii. Onnea vaan matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982