taas tappo

ihmetyttää

hirveää ja Ukissa!
Tietääkö joku tappajan ja uhrin??

26

7381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tapahtui?

      Taisi olla Viikaistenkadulla, kuten aikaisemmatkin?

      • PASKAAAA

        Eiköhän talo ole viikaisten kadulla ja uhri oli kuulemieni mukaan sintalan kari? Ja tappajasta ja näistä en ny viitsi kirjoitella mitään nimiä...


      • todellakaan
        PASKAAAA kirjoitti:

        Eiköhän talo ole viikaisten kadulla ja uhri oli kuulemieni mukaan sintalan kari? Ja tappajasta ja näistä en ny viitsi kirjoitella mitään nimiä...

        ollu sintalan kari


    • tietää

      polliisi ja ruumisauton kuski

    • huomena jos

      luojasuo ilmestyy KULTARANNAN SANOMAT ELI TÖPPÖKYLÄN UUTISET lue siitä,älä utele?!?!?!

    • ole jo

      kiirinyt sinunkin korviin kuka tekijä oli.ihminen joskus valitsee seuransa ja ystävänsä väärin niin sitten tapahtuu kamaluuksia.kuinka monen elämän pitää vielä mennä pilalle.

      • tapahtui...

        Kukaan ei tunnu tietävän.


      • no joo

        Joo,tosiaan on väärään seuraan joutunut harmi että on niin vietävissä.No itseppä maksaa tekosistaan itsensä tai kaverin takia olihan tämä odotettavissa.Kaikki tietää eikä tämä ainut teko paljon on pienempiä juttuja jo.
        Miksi ihmisen pitää mielistellä toista ihmistä uhraten oma elämä??


      • laittaa
        no joo kirjoitti:

        Joo,tosiaan on väärään seuraan joutunut harmi että on niin vietävissä.No itseppä maksaa tekosistaan itsensä tai kaverin takia olihan tämä odotettavissa.Kaikki tietää eikä tämä ainut teko paljon on pienempiä juttuja jo.
        Miksi ihmisen pitää mielistellä toista ihmistä uhraten oma elämä??

        tekemään kummia.siinä se "eräs" sanoo miten toisen täytyy elää ja olla.eikä uskalla ressukka vastaan sanoa ja toinen nauraa partaansa.nauttii kun toiset kärsivät/tekevät likaiset jutut puolestaan.jotenkin vaan herää kysymys "todellisesta"tekijästä.ettei vaan ois tosiaan sijaiskärsijä.kummallisen kauan vaan sama touhu saa jatkua.luulisi jonkun väsyvän jatkuvaan nöyristelyyn ja alistukseen.


      • %&%
        laittaa kirjoitti:

        tekemään kummia.siinä se "eräs" sanoo miten toisen täytyy elää ja olla.eikä uskalla ressukka vastaan sanoa ja toinen nauraa partaansa.nauttii kun toiset kärsivät/tekevät likaiset jutut puolestaan.jotenkin vaan herää kysymys "todellisesta"tekijästä.ettei vaan ois tosiaan sijaiskärsijä.kummallisen kauan vaan sama touhu saa jatkua.luulisi jonkun väsyvän jatkuvaan nöyristelyyn ja alistukseen.

        Muutenkin koko "porukka" voisi vähän miettiä mitä tekevät toisille ihmisille!Eikö kärsimystä ole jo tarpeeks!Lopettaisivat muiden ihmisten kiusaamisen.Sairasta touhua!


      • Puol vuotta sitten Ukilaist...
        %&% kirjoitti:

        Muutenkin koko "porukka" voisi vähän miettiä mitä tekevät toisille ihmisille!Eikö kärsimystä ole jo tarpeeks!Lopettaisivat muiden ihmisten kiusaamisen.Sairasta touhua!

        Helsingissä noita tappoja ja murhia sattui ihan koko ajan. Puhumattakaan pahoinpitelyistä ja raiskauksista. Täällä kun harvoin jotain tuollaista tapahtuu niin silmät ymmyrkäisinä kirjoitellaan täällä palstoilla, että misä talossa ja kuka ja miksi...avartakaa katselmustanne ja selatkaa vaikka hesaria kirjastossa. Huomaatte että tämä meidän Uki on lintukoto ja ihanteellinen paikka elää muutenkin...


      • Metro lehtikin taposta
        Puol vuotta sitten Ukilaist... kirjoitti:

        Helsingissä noita tappoja ja murhia sattui ihan koko ajan. Puhumattakaan pahoinpitelyistä ja raiskauksista. Täällä kun harvoin jotain tuollaista tapahtuu niin silmät ymmyrkäisinä kirjoitellaan täällä palstoilla, että misä talossa ja kuka ja miksi...avartakaa katselmustanne ja selatkaa vaikka hesaria kirjastossa. Huomaatte että tämä meidän Uki on lintukoto ja ihanteellinen paikka elää muutenkin...

        Lintukodon uutiset törmäsi silmiin kun olin vaihteeksi Ukista Hesassa ja heti ensimmäisenä aamuna, 24.1, ilmaislehti METRON kakkos sivulla uutinen Mies pahoinpideltiin kuoliaaksi Uudessakaupungissa.


      • ????
        laittaa kirjoitti:

        tekemään kummia.siinä se "eräs" sanoo miten toisen täytyy elää ja olla.eikä uskalla ressukka vastaan sanoa ja toinen nauraa partaansa.nauttii kun toiset kärsivät/tekevät likaiset jutut puolestaan.jotenkin vaan herää kysymys "todellisesta"tekijästä.ettei vaan ois tosiaan sijaiskärsijä.kummallisen kauan vaan sama touhu saa jatkua.luulisi jonkun väsyvän jatkuvaan nöyristelyyn ja alistukseen.

        Kukas tää eräs mahtaa olla?


      • atleetti...
        ???? kirjoitti:

        Kukas tää eräs mahtaa olla?

        raijan kioskin kauhu...eiköhän toi selitä kuka eräs on....


      • haluta mennä
        atleetti... kirjoitti:

        raijan kioskin kauhu...eiköhän toi selitä kuka eräs on....

        kioskillekkaan, kun on euroopanomistajia istuskelemassa.


      • pitäisi siivota
        haluta mennä kirjoitti:

        kioskillekkaan, kun on euroopanomistajia istuskelemassa.

        oikein kunnolla.


      • poliisien
        pitäisi siivota kirjoitti:

        oikein kunnolla.

        kannattaisi kuulustella raijan kioskin myyjiä joskus.saattaisi monta monituista juttua selvitä.sen verran suureen ääneen siinä pullistellaan ettei taatusti jää huomaamatta...


      • Totta joka sana
        atleetti... kirjoitti:

        raijan kioskin kauhu...eiköhän toi selitä kuka eräs on....

        kaikkien pitäis tunnistaa noista tuntomerkeistä


      • De Soto.
        Puol vuotta sitten Ukilaist... kirjoitti:

        Helsingissä noita tappoja ja murhia sattui ihan koko ajan. Puhumattakaan pahoinpitelyistä ja raiskauksista. Täällä kun harvoin jotain tuollaista tapahtuu niin silmät ymmyrkäisinä kirjoitellaan täällä palstoilla, että misä talossa ja kuka ja miksi...avartakaa katselmustanne ja selatkaa vaikka hesaria kirjastossa. Huomaatte että tämä meidän Uki on lintukoto ja ihanteellinen paikka elää muutenkin...

        Mä olen samaa mieltä nimimerkin;PUOL VUOTTA SITTEN UKILAIST...kanssa.Kyllä tämä on lintukoto.Itse olen asunu Turussa 66 vuotta,Nummenmäellä elämäni ensmäset 20 vuotta.Oli aika levoton paikka,Varissuolla yli 11 vuotta.Ei ihan rauhallinen paikka sekään.Nyt Ukissa 2 vuotta.Kyllä tän kulmakunnan pahin rähjä on mun mäyräkoira.


      • zorron tyttöystävä..
        De Soto. kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä nimimerkin;PUOL VUOTTA SITTEN UKILAIST...kanssa.Kyllä tämä on lintukoto.Itse olen asunu Turussa 66 vuotta,Nummenmäellä elämäni ensmäset 20 vuotta.Oli aika levoton paikka,Varissuolla yli 11 vuotta.Ei ihan rauhallinen paikka sekään.Nyt Ukissa 2 vuotta.Kyllä tän kulmakunnan pahin rähjä on mun mäyräkoira.

        kyllä uskaltaa nuori nainen yksin kulkea vielä kadulla pimeän aikaan.

        eikähän nämä "uhrit" ja "murhaajat" ole ihan omista rikollisita ympyröistään,,, ei täälä normaalin ihmisen tarvitse pelätä..


    • jooooooooooo

      Toinen näistä käskytettävistä on vielä vapaalla toistaiseksi kunnes joku teko kans johtaa kiinni joutumiseen,aikansa kutakin!
      Mikä pistää ihmisen mielistelemään toista ihmistä?Onko se pelko vai tyhmyys vai molempia sekotettuna??Kaikki tietää tilanteen ja nauravat mutta itse eivät tajua luulevat olevansa "kovan"jätkän leimassa ja ulkoinenolemuskin jo kertoo siitä!

      • kukakuka

        Kukas on toinen, Miika ja ????


      • kkkk...
        kukakuka kirjoitti:

        Kukas on toinen, Miika ja ????

        kertokaapa hiukan asiasta..ehkäpä voisin valaista asiaa kaikille kun täällä asustelen viikaisissa.ketä nyt epäillään ja ketä on tapettu?


      • Lounli-Raideri..
        kkkk... kirjoitti:

        kertokaapa hiukan asiasta..ehkäpä voisin valaista asiaa kaikille kun täällä asustelen viikaisissa.ketä nyt epäillään ja ketä on tapettu?

        ..eikä muista mitään tappoa olleen aikapäiviin. Ylen rauhallista seutua. Paljon eläkeläisiä asuu ja nätti ympäristö, luontoa ja tunnelmaa. Täti viihtyy hyvin ja tuntee koko naapuruston, kova puhumaan kun on.


      • yks vaan..
        Lounli-Raideri.. kirjoitti:

        ..eikä muista mitään tappoa olleen aikapäiviin. Ylen rauhallista seutua. Paljon eläkeläisiä asuu ja nätti ympäristö, luontoa ja tunnelmaa. Täti viihtyy hyvin ja tuntee koko naapuruston, kova puhumaan kun on.

        asukkina olet asioista hyvin perillä , vai asutko peräti tätisi kanssa..


    • Nikke102

      Täynnä ählyjä ja nekruja se kyläpahanen nykyään yäk!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe