Itsekkin olin ostamassa Verkkopirkko.fi:n sivuilta chihuahuan pentua, joka oli tällä hetkellä Kamerunissa (keski-Afrikassa) ja omistaja joutuu luopumaan muka työkiireiden takia. Huijaus valkeni onneksi tarpeeksi ajoissa; luin täältä varoituksia ja etsin kaikilta mahdollisilta myyntipalstoilta samantyyppisiä ilmoituksia. Niitä on todella useita, ainoastaan hinta, omistajan nimi, e-mail tai puhelin numero oli muutettu! Kaikissa puhelinnumeroissa oli kuitenkin alussa 237 , joka on Kamerunin suuntanumero! Tämä henkilö käyttää mm. nimiä; Noela Magan ja Gwen
Tämä on englanninkielinen: http://www.poloniainfo.com/chihuahua-dog-scam.html
VAROKAA!!!!!
LUKEKAA!!
1
1022
Vastaukset
- aurinko123
Keltaisessapörssissä ilmoitus ranskanbuldogin pennusta, sijainti Espoo, täysin suomenkielinen ilmoitus, mutta samana iltana soi puh suuntana 237 kamerunin suuntanumero, sähköpostiin tullut viesti ihan huonolla suomenkielellä, pentuja kaksi kamerunissa jne. Kuljetus maksaa 500 € jne. puhuttiin miinoista ja kaikkea. Huijausta kaikki! Varokaa! Itse epäily heräsi kun oudosta numerosta soitettiin ja rupesimme googlettamaan. Myyjä käytti nimeä rouva jessica...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003