Itsekkin olin ostamassa Verkkopirkko.fi:n sivuilta chihuahuan pentua, joka oli tällä hetkellä Kamerunissa (keski-Afrikassa) ja omistaja joutuu luopumaan muka työkiireiden takia. Huijaus valkeni onneksi tarpeeksi ajoissa; luin täältä varoituksia ja etsin kaikilta mahdollisilta myyntipalstoilta samantyyppisiä ilmoituksia. Niitä on todella useita, ainoastaan hinta, omistajan nimi, e-mail tai puhelin numero oli muutettu! Kaikissa puhelinnumeroissa oli kuitenkin alussa 237 , joka on Kamerunin suuntanumero! Tämä henkilö käyttää mm. nimiä; Noela Magan ja Gwen
Tämä on englanninkielinen: http://www.poloniainfo.com/chihuahua-dog-scam.html
VAROKAA!!!!!
LUKEKAA!!
1
1038
Vastaukset
- aurinko123
Keltaisessapörssissä ilmoitus ranskanbuldogin pennusta, sijainti Espoo, täysin suomenkielinen ilmoitus, mutta samana iltana soi puh suuntana 237 kamerunin suuntanumero, sähköpostiin tullut viesti ihan huonolla suomenkielellä, pentuja kaksi kamerunissa jne. Kuljetus maksaa 500 € jne. puhuttiin miinoista ja kaikkea. Huijausta kaikki! Varokaa! Itse epäily heräsi kun oudosta numerosta soitettiin ja rupesimme googlettamaan. Myyjä käytti nimeä rouva jessica...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424017
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51061- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902