Fenix-lintu- siihen uskon. Ainakin itse olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi paskaa niskaan ja muutenkin kokea surua. On ollut oikeasti hetkiä, että olen ajatellut, etten enää jaksa. Olen ollut hyvin syvällä pimeässä kuilussa, mutta aina olen saanut itseni sieltä kammettua ylös ja yleensä jopa entistä vahvempana. Kai se on joku sellainen ylpeyskin joka siihen ajaa ja halu näyttää, että muapas ei niin helpolla lannisteta.
Skopu
5
1468
Vastaukset
- edelliseen mielipiteeseen
Todellakin totta, omien kokemusten mukaan kanssa, on sieltä suosta noustu monet kerrat.. voimakkaampana joka kerta ;-)
- skorpionez
Elämä on antanut kovalla kädellä kovia kokemuksia, ja näyttänyt sen pahimman puolen.
Mutta ikinä ei ole periksi annettu, taivun kuin paju ja olen yhtä sitkeä :)
Ja usko siihen että tämä elämä on oikeasti ihanaa ja kivaa on voimakas aina - tumma skopu
Skopu jotenkin aina vetää sitä draamaa puoleensa =) Kyllä on mullekin sattunut ja tapahtunut vaikka vasta täytin 23 vuotta.
Mutta elämä pitää elää, tunteet pitää näyttää ja jokaista päivää pitää rakastaa sydämensä kyllyydestä!- vaalea skopu
Joo, paskaa on satanut mullekin niskaan.
Mutta kun näin jälkeenpäin mietin viisastuneena (ikää jo karttunut) tekojani ja sitä miten elämä on kaltoin kohdellut en voi muuta kuin katsoa peiliin;:) Aika monessa kohti olen ollut itse säätämässä ja kun on tarpeeksi säätänyt on perseelleen mennyt.
Tätä nykyä en säädä.
- skorpioni nainen
Joo on pakko kyllä yhtyä samaan,monta kertaa on miettiny että enää ei jaksa mut jotenkin sieltä on vaan oikeesti noustu entistä vahvempana. ikää on vasta 16 kohta 17 ja tuntuu että elämä olisi antanut kokea jo tarpeeksi mutta kun tarkemmin miettii niin kyllä jotkut on itseaiheutettu ja niistä ollaan si viisastuttu. Pyörin jousimiehen kanssa ja hänelle on aina tullut vaan onnea joka suunnasta mutta jousimieshän on onnettaren lempilapsi kuten ollaan huomattu. Kateeks kyllä käy enemmän kuin vähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982