Fenix-lintu- siihen uskon. Ainakin itse olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi paskaa niskaan ja muutenkin kokea surua. On ollut oikeasti hetkiä, että olen ajatellut, etten enää jaksa. Olen ollut hyvin syvällä pimeässä kuilussa, mutta aina olen saanut itseni sieltä kammettua ylös ja yleensä jopa entistä vahvempana. Kai se on joku sellainen ylpeyskin joka siihen ajaa ja halu näyttää, että muapas ei niin helpolla lannisteta.
Skopu
5
1493
Vastaukset
- edelliseen mielipiteeseen
Todellakin totta, omien kokemusten mukaan kanssa, on sieltä suosta noustu monet kerrat.. voimakkaampana joka kerta ;-)
- skorpionez
Elämä on antanut kovalla kädellä kovia kokemuksia, ja näyttänyt sen pahimman puolen.
Mutta ikinä ei ole periksi annettu, taivun kuin paju ja olen yhtä sitkeä :)
Ja usko siihen että tämä elämä on oikeasti ihanaa ja kivaa on voimakas aina - tumma skopu
Skopu jotenkin aina vetää sitä draamaa puoleensa =) Kyllä on mullekin sattunut ja tapahtunut vaikka vasta täytin 23 vuotta.
Mutta elämä pitää elää, tunteet pitää näyttää ja jokaista päivää pitää rakastaa sydämensä kyllyydestä!- vaalea skopu
Joo, paskaa on satanut mullekin niskaan.
Mutta kun näin jälkeenpäin mietin viisastuneena (ikää jo karttunut) tekojani ja sitä miten elämä on kaltoin kohdellut en voi muuta kuin katsoa peiliin;:) Aika monessa kohti olen ollut itse säätämässä ja kun on tarpeeksi säätänyt on perseelleen mennyt.
Tätä nykyä en säädä.
- skorpioni nainen
Joo on pakko kyllä yhtyä samaan,monta kertaa on miettiny että enää ei jaksa mut jotenkin sieltä on vaan oikeesti noustu entistä vahvempana. ikää on vasta 16 kohta 17 ja tuntuu että elämä olisi antanut kokea jo tarpeeksi mutta kun tarkemmin miettii niin kyllä jotkut on itseaiheutettu ja niistä ollaan si viisastuttu. Pyörin jousimiehen kanssa ja hänelle on aina tullut vaan onnea joka suunnasta mutta jousimieshän on onnettaren lempilapsi kuten ollaan huomattu. Kateeks kyllä käy enemmän kuin vähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181772Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1811431Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001