Skopu

on kuin

Fenix-lintu- siihen uskon. Ainakin itse olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi paskaa niskaan ja muutenkin kokea surua. On ollut oikeasti hetkiä, että olen ajatellut, etten enää jaksa. Olen ollut hyvin syvällä pimeässä kuilussa, mutta aina olen saanut itseni sieltä kammettua ylös ja yleensä jopa entistä vahvempana. Kai se on joku sellainen ylpeyskin joka siihen ajaa ja halu näyttää, että muapas ei niin helpolla lannisteta.

5

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen mielipiteeseen

Todellakin totta, omien kokemusten mukaan kanssa, on sieltä suosta noustu monet kerrat.. voimakkaampana joka kerta ;-)

• skorpionez

Elämä on antanut kovalla kädellä kovia kokemuksia, ja näyttänyt sen pahimman puolen.

Mutta ikinä ei ole periksi annettu, taivun kuin paju ja olen yhtä sitkeä :)

Ja usko siihen että tämä elämä on oikeasti ihanaa ja kivaa on voimakas aina

• tumma skopu

Skopu jotenkin aina vetää sitä draamaa puoleensa =) Kyllä on mullekin sattunut ja tapahtunut vaikka vasta täytin 23 vuotta.

Mutta elämä pitää elää, tunteet pitää näyttää ja jokaista päivää pitää rakastaa sydämensä kyllyydestä!

• vaalea skopu

Joo, paskaa on satanut mullekin niskaan.

Mutta kun näin jälkeenpäin mietin viisastuneena (ikää jo karttunut) tekojani ja sitä miten elämä on kaltoin kohdellut en voi muuta kuin katsoa peiliin;:) Aika monessa kohti olen ollut itse säätämässä ja kun on tarpeeksi säätänyt on perseelleen mennyt.
        Tätä nykyä en säädä.

• skorpioni nainen

Joo on pakko kyllä yhtyä samaan,monta kertaa on miettiny että enää ei jaksa mut jotenkin sieltä on vaan oikeesti noustu entistä vahvempana. ikää on vasta 16 kohta 17 ja tuntuu että elämä olisi antanut kokea jo tarpeeksi mutta kun tarkemmin miettii niin kyllä jotkut on itseaiheutettu ja niistä ollaan si viisastuttu. Pyörin jousimiehen kanssa ja hänelle on aina tullut vaan onnea joka suunnasta mutta jousimieshän on onnettaren lempilapsi kuten ollaan huomattu. Kateeks kyllä käy enemmän kuin vähän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4959
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3454
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      45
      3411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2639
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1833
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1448
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1399
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1037
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    Aihe