Nyt on Roaccutan kuuri menossa ja ajattelin tehdä kuurin päätyttyä aknearville jotain. Te jotka olette käyneet hoidattamassa kuoppa-arpia, kertokaapa minulle, mitä olette kokeilleet ja millä tuloksilla.
Hoitomuotoja lienee useita: Fraxel-laser, Silk Touch-laser ja TCA-kuorinta, yms.
Itseäni suorastaan vituttaa katsoa peiliin, kun naama on täynnä arpia, pahimmat ohimoilla ja otsalla. Hitto vie välillä meinaa itkettää, vaikka olen jo 21-vuotias äijä.. On ne vaan niin masentavia. En kehtaa edes käydä missään kavereiden kanssa, koska häpeän naamaani suunnattomasti. Kropassa ei ole mitään valittamista, mutta tuo naama, voi luoja.. Silloin tällöin on tullut kiusaus tarttua metsästyshaulikkooni :(
Kaikki te, jotka olette hoitoja kokeilleet kuoppa-arville, kertokaahan kokemuksia. Itse olen kyllä valmis maksamaan vaikka tuhansia euroja hyvästä ihosta.
Te joilla on vaikea akne, turvautukaa Roaccutaniin. Se on ainoa lääke, joka todella auttaa!!! Älkää epäröikö!!! Harmi, että itse "valaistuin" näin myöhemmällä iällä..
Kuoppa-arvet pois!
8
2029
Vastaukset
- olla
yksityisklinikoiden mainostaminen täydessä vauhdissa
kuoppanaamathan on vaan salamyhkäisiä - pitäisi
jakaa finneihin antibiootti- tai mitä nyt sitten jakaakaan
reseptejä, ei ole mitään havaintoja, että sellaista aktiivisesti tehtäisiin, niin voisi olla ennalta enkäisevä vaikutus - Arpinaama II
Siis ihan yksinkertaisia kysymyksiä.. Tähän asti vastanneet ovat olleet ilmeisesti aika "yksinkertaisia",toisin sanoen aivot jääneet narikkaan. Ei kannata vastata, jos äo on pienempi kuin kengännumero!
- .....
taitaa arpinaamalla olla hermo vähän kireellä kuoppakuonon takia kun pitää täällä muut haukkua..
- Arpinaama II
Asiallisia vastauksia, kiitos! Ihan turha vastata, jos ei ole kokemuksia kyseisistä hoidoista ;)
- Netta
Arpinaama II kirjoitti:
Asiallisia vastauksia, kiitos! Ihan turha vastata, jos ei ole kokemuksia kyseisistä hoidoista ;)
Moikka!
mulla on roakuuria jäljellä 17 päivää ja hyvin onkin auttanut. Kuurin jälkeen jälkihoitona Avitcid-voide, jota pitää käyttää vähintään 2 vuotta. Avitcidillä on ihoa uudistava vaikutus, joten pitäisi vaikuttaa tehokkaasti arpiin ja norm. värin palautumiseen. Mitä nuorempi iho, sitä paremmat parantumismahdollisuudet. Kysy tästä lääkäriltäsi. - originaali mies
Netta kirjoitti:
Moikka!
mulla on roakuuria jäljellä 17 päivää ja hyvin onkin auttanut. Kuurin jälkeen jälkihoitona Avitcid-voide, jota pitää käyttää vähintään 2 vuotta. Avitcidillä on ihoa uudistava vaikutus, joten pitäisi vaikuttaa tehokkaasti arpiin ja norm. värin palautumiseen. Mitä nuorempi iho, sitä paremmat parantumismahdollisuudet. Kysy tästä lääkäriltäsi.Jeps, pitää perehtyä tuohon.
- juupajoojuu
Itselläni on kanssa Roaccutan kuuri päällä. Itseassa enää pari viikkoa. Saa nähdä mitä tapahtuu kun se loppuu. Melkein samanikäinen miespuoleinen olen ja kyllä saa hammasta purra kun peiliin katsoo. Itselläni on posket TÄYNNÄ punaisia läiskä-arpia. Niin karsean näköinen naama vaikkei finnejä tai muitakaan epäpuhtauksia kauheasti ole.
Kaduttaa se, etten aikaisemmin mennyt lääkärille. Vasta sitten tajusin mennä kun naama kirjaimellisesti oli jo pilalla. Silloinkin menin tyhmänä aluksi terveyskeskukseen ja sain jotain mitälie voidetta. Ihotautilääkäri ei kuitenkaan ole epäröinyt lääkkeissä joita on määrännyt.
Elämä oikeastaan pyörii kotona neljän seinän sisällä. Töissä ja koulussa on nyt pakko käydä, mutta muuta elämää ei ole. Ei kykene tällä naamalla. Kun roaccuttan kuurini loppuu niin ajattelin mennä lääkärille ja kysäistä arpiin jotakin. Vanhan Avitcid voiteen tuoteselostuksen satuin löytämään ja siinä tosiaan lukee, että sitä voidaan käyttää jonkun valovaurioiden sun muiden sellaisten hoitoon. Ai niin ja jostain kuulin, että se on myös ainoa lääke, jota määrätään jos joku haluaa päästä eroon rypyistä. Joten ehkä kannattaa miettiä sitäkin vaihtoehtoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995