Kuoppa-arvet pois!

Arpinaaman paluu II

Nyt on Roaccutan kuuri menossa ja ajattelin tehdä kuurin päätyttyä aknearville jotain. Te jotka olette käyneet hoidattamassa kuoppa-arpia, kertokaapa minulle, mitä olette kokeilleet ja millä tuloksilla.

Hoitomuotoja lienee useita: Fraxel-laser, Silk Touch-laser ja TCA-kuorinta, yms.

Itseäni suorastaan vituttaa katsoa peiliin, kun naama on täynnä arpia, pahimmat ohimoilla ja otsalla. Hitto vie välillä meinaa itkettää, vaikka olen jo 21-vuotias äijä.. On ne vaan niin masentavia. En kehtaa edes käydä missään kavereiden kanssa, koska häpeän naamaani suunnattomasti. Kropassa ei ole mitään valittamista, mutta tuo naama, voi luoja.. Silloin tällöin on tullut kiusaus tarttua metsästyshaulikkooni :(

Kaikki te, jotka olette hoitoja kokeilleet kuoppa-arville, kertokaahan kokemuksia. Itse olen kyllä valmis maksamaan vaikka tuhansia euroja hyvästä ihosta.

Te joilla on vaikea akne, turvautukaa Roaccutaniin. Se on ainoa lääke, joka todella auttaa!!! Älkää epäröikö!!! Harmi, että itse "valaistuin" näin myöhemmällä iällä..

8

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

yksityisklinikoiden mainostaminen täydessä vauhdissa

kuoppanaamathan on vaan salamyhkäisiä

• pitäisi

jakaa finneihin antibiootti- tai mitä nyt sitten jakaakaan

reseptejä, ei ole mitään havaintoja, että sellaista aktiivisesti tehtäisiin, niin voisi olla ennalta enkäisevä vaikutus

• Arpinaama II

Siis ihan yksinkertaisia kysymyksiä.. Tähän asti vastanneet ovat olleet ilmeisesti aika "yksinkertaisia",toisin sanoen aivot jääneet narikkaan. Ei kannata vastata, jos äo on pienempi kuin kengännumero!

• .....

taitaa arpinaamalla olla hermo vähän kireellä kuoppakuonon takia kun pitää täällä muut haukkua..

• Arpinaama II

Asiallisia vastauksia, kiitos! Ihan turha vastata, jos ei ole kokemuksia kyseisistä hoidoista ;)

• Netta
        Arpinaama II kirjoitti:

Asiallisia vastauksia, kiitos! Ihan turha vastata, jos ei ole kokemuksia kyseisistä hoidoista ;)

Moikka!

mulla on roakuuria jäljellä 17 päivää ja hyvin onkin auttanut. Kuurin jälkeen jälkihoitona Avitcid-voide, jota pitää käyttää vähintään 2 vuotta. Avitcidillä on ihoa uudistava vaikutus, joten pitäisi vaikuttaa tehokkaasti arpiin ja norm. värin palautumiseen. Mitä nuorempi iho, sitä paremmat parantumismahdollisuudet. Kysy tästä lääkäriltäsi.

• originaali mies
        Netta kirjoitti:

Moikka!

mulla on roakuuria jäljellä 17 päivää ja hyvin onkin auttanut. Kuurin jälkeen jälkihoitona Avitcid-voide, jota pitää käyttää vähintään 2 vuotta. Avitcidillä on ihoa uudistava vaikutus, joten pitäisi vaikuttaa tehokkaasti arpiin ja norm. värin palautumiseen. Mitä nuorempi iho, sitä paremmat parantumismahdollisuudet. Kysy tästä lääkäriltäsi.

Jeps, pitää perehtyä tuohon.

• juupajoojuu

Itselläni on kanssa Roaccutan kuuri päällä. Itseassa enää pari viikkoa. Saa nähdä mitä tapahtuu kun se loppuu. Melkein samanikäinen miespuoleinen olen ja kyllä saa hammasta purra kun peiliin katsoo. Itselläni on posket TÄYNNÄ punaisia läiskä-arpia. Niin karsean näköinen naama vaikkei finnejä tai muitakaan epäpuhtauksia kauheasti ole.

Kaduttaa se, etten aikaisemmin mennyt lääkärille. Vasta sitten tajusin mennä kun naama kirjaimellisesti oli jo pilalla. Silloinkin menin tyhmänä aluksi terveyskeskukseen ja sain jotain mitälie voidetta. Ihotautilääkäri ei kuitenkaan ole epäröinyt lääkkeissä joita on määrännyt.

Elämä oikeastaan pyörii kotona neljän seinän sisällä. Töissä ja koulussa on nyt pakko käydä, mutta muuta elämää ei ole. Ei kykene tällä naamalla. Kun roaccuttan kuurini loppuu niin ajattelin mennä lääkärille ja kysäistä arpiin jotakin. Vanhan Avitcid voiteen tuoteselostuksen satuin löytämään ja siinä tosiaan lukee, että sitä voidaan käyttää jonkun valovaurioiden sun muiden sellaisten hoitoon. Ai niin ja jostain kuulin, että se on myös ainoa lääke, jota määrätään jos joku haluaa päästä eroon rypyistä. Joten ehkä kannattaa miettiä sitäkin vaihtoehtoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe