APUA???

qemy

hei, voisiko joku olla avuksi??
viime vuonna huhti-toukokuussa möin koirani mustan sharpei nastun jolla ei ollut silloin ikää kuin n.5kk. möin sen henkilölle jonka nimi on heidi ja asui turussa kaarinassa, sovimme että heidi maksaa käteisellä 200e ku tuon hänelle koiran ja 200 muutama kuukausi sen jälkeen otin hänen puhelin numerosa ja osiiteensa ja nimen. sinisilmäisenä typeryksenä uskoin että hän maksaa:( meni pävä puhelimeni meni rikki joten sinne meni osoite onnekis muistin missä hän asui.sukunimen unohdin ja puhelinnumero oli prepaid...nyt olen ilman koiraa ja rahoja..mitä avuksi onko joku nähnyt tätä koiraa tunteeko joku kyseisen henkilön???

8

918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qemy

ainiin ja koiran nimi on/oli paimei meimei

• laita mulle mailia.

• ostaa huijauksella
        laita mulle mailia. kirjoitti:

[email protected]

koiran tai pennun ja myy sen välittömästi eteen päin. Maksaa käsirahan, käyttää salaista puhelin numeroa, maksaa ehkä käsirahan ja loput jättää maksamatta.

• ollut vitsi

[email protected]

laita yhteystiedot tai ota yhteyttä, olisi aika tollaisen koiramonglarin saada jo opetus ihmisten kusettamisesta.Syksyllä oli jo sekarotuinenkin myynnissä,vajaan kuukauden päästä oli uusi koiran pentu,myyntiin kahden päivän päästä, varaus toisesta pennusta sisällä......

• qemy

[email protected]

mitä sä tiedät kerro....huhu nyt alko jännittää

• qemy

ostaja oli noin 18-25 vuotias tummahiuksinen nainen nimeltään heidi

• julkisesti ala
        qemy kirjoitti:

ostaja oli noin 18-25 vuotias tummahiuksinen nainen nimeltään heidi

antamaan yksityiskohtaisempia tietoja. Menee vähän laittomaksi. Ota yhteyttä.Kuvaus täsmää, sama henkilö.

• puuhapeke

tuommosille ihmisille nappi nokkaan...prkl...ei se koira mikään stanan kauppakohde ole...ei sitä vaihdeta niinkuin autoa...nyt rupesi ärsyttään...stan stana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7189
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe