Parta kertausharjoituksissa

Liekehtivät pulisonget

Tarvitseeko kertausharjoituksissa sheivata itsensä?

6

9983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parta ja pitkä letti

Ei tarvitse ajella partaansa.

Reserviläisellä saa olla parta ja pitkä tukka. Tämä on varma tieto.

• tietenkään..

...mitä helvetin järkeä olisi vaatia viikon kertausharjoituksia varten reserviläisiä ajamaan mahdollinen parta tai vaivalla kasvatettu pitkä tukka?
      Luuletko, että porukka siihen alistuisi?

Käytä järkeäsi!

• Nimetön

Mitä helvetin järkeä on vaatia porukalta karvojen ajelua puolen vuoden takia!?!?! Tiedän että porukka alistuu siihen. Minusta tuota käytäntöä ei voi perustella järkisyillä koska naisten ei tarvi ajella tukkaansa.

Miksi käyttää järkeä kun voin huudattaa sinuakin!

• nxvnvb
        Nimetön kirjoitti:

Mitä helvetin järkeä on vaatia porukalta karvojen ajelua puolen vuoden takia!?!?! Tiedän että porukka alistuu siihen. Minusta tuota käytäntöä ei voi perustella järkisyillä koska naisten ei tarvi ajella tukkaansa.

Miksi käyttää järkeä kun voin huudattaa sinuakin!

Jos et pysty letistäs luopumaan niin kumpi on pomo:Sinä vai sun ulkonäkö?

• Kornetti

...sen verran olen minäkin reserviläisiä hajoituksissa tavannut, että voi kertoa pitkien partojen suorastaan rehottavan valtoimenaan. Varsinkin raikkaassa kevättuulessa. Myös naureskelua ja piereskelyä on esiintynyt. Että kyllä ne kertaukset tänä päivänä ovat varmasti muuttuneet monessakin mielessä positiiviseen suuntaan esim. 80- luvun ajoista.

• Posliinipataljoona

Kyllä pitää. Itse veivaan karvat yleensä matkalla harjoitukseen, mielellään jossain huoltoaseman vessassa. Välillä se on kyllä huono juttu, jos alkaa nyyttejä kutittamaan jossain marssilla. Tähänkin löytyy hyvä ratkaisu: voitele kassit ja putki vitaliksella ennen marssia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      69
      1537
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1004
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      834
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      746
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      724
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe