lintsasin koulusta

taas ihon takia

Niin... jouduin tänään taas lintsaamaan koulusta tän aknen takia, poskeen ilmestyi jättiläis-mätä- paise!

mulla on jo tosi paljon poissaoloja finnien ja paiseitten takia! en tiedä mitä kohta teen, kun mut varmaan erotetaan kohta koulusta selittämättömien poissaolojen takia. Ei ne täydelliset siloposki opettajat tajua tätä paisenaaman elämää.

Kaiken lisäksi koulussa on sellaiset kirkkaat halogeeni valot, missä kaikki paiseet varmasti loistavat tulipunaisina!

joutuu varmaan huomennakin lintsaamaan, ei vaan pysty menemään esittelemään tätä rupi naamaansa, kun kaikilla muilla on täydelliset ihot!

:( ei vaan jaksa enää...

7

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Varmaan susta tuntuu, etta olet ainut, joka karsii ongelmasta, mutta et todellakaan ole. Mutta hei, jos koet aknen kansa elamisen noin vaikeana nii mee ihmeessa iholaakarille, saat sitten asiantutijan nakemyksen ja se voi antaa jonkun laake reseptinkin.

    • asdassdasd

      Joo kyllä on itekki tullu oltua poissa koulusta finnien takia...

    • lääkärillä

      Moi,

      Kannattaa tosiaan mennä ihotautilääkärille tai edes terkkarille ja kertoa se että et halua mennä kouluun kun on isoja finnejä. Se varmasti ymmärtää ja auttaa sua!

      Mulla on ihan sama ongelma joskus etten halua mennä kouluun sen takia, nykyään en enää itse jaksa välittää mitä muut ajattelee. Kaikilla on joskus finnejä. Ja jos miettii niin en mäkään koskaan katso ketään sillai että "onpas iso finni, kauhee tyyppi". En edes kiinnitä huomiota.

      • auttaa

        lääkäriin, se määrää tod. e-pillereitä, antibiootteja ja monenlaisia eri voiteita (näin minulla)

        Ei nyt ole vielä ainakaan pahenutunut, että kyllä kouluun viitsii mennä. Pari kk:t kestää tulokset. :) Tsemppiä sulle!


    • itsekin finneistä kärsien

      Muilla ei varmasti ole täydellisiä ihoja.

      Vaikka kannattaakin hankkia hoitoa näppylöihin, on todennäköistä että niitä tulee yhä silloin tällöin. Ja useimmilta hoidoilta vie niin kauan aikaa toimia, että sitä ennen tarvitset jotain apua.

      Tuleeko sinulle siis vain yksittäisiä isoja finnejä silloin tällöin?
      Sinua voisi ehkä eniten auttaa jokin paikallisena käytettävä hoito, niin ei tarvitse koko naamaa kuivattaa voiteilla ja pesuilla.
      Esimerkiksi voisin suositella Dalacinia, jota saa reseptillä apteekista. Dalacinia tosin ei saa käyttää kymmentä päivää enempää putkeen, sillä siinä on antibioottia. Mutta se on tehokas. Kun huomaat ison näpyn olevan kohoamassa jonnekin, vedät tätä päälle ja näppyä ei ehkä koskaan synny tai se kuolee nopeammin.

      Muista kuitenkin ihosi kosteutus, sillä jos iho ei saa kosteutta tarpeeksi niin se rasvoittuu yhä nopeammin ja todennäköisesti saat lisää finnejäkin.

      Ja hei, osta peitepuikko. Vaikka finni ei missään nimessä katoa mihinkään, niin ainakaan se ei törrötä niin selkeästi näkyvissä. Katso kuitenkin ettet pakkeloi näppyä liikaa, niin että meikki vain korostaa sitä.

    • Anonyymi

      juu sama juttu ja mulla tulee silloin tällöin finnejä ja nyt en halua mennä kouluun koska mulla on tullut lisää kesällä mun iho oli välillä ihan puhas mut nyt tuntuu et mikään ei auta oon sanonu mun äitille ja se sano et se menee apteekkiin ostamaan jotain ihonhoito tuotteita jotka toivottavasti auttaisi koska syön tosi terveellisesti vaikka oon 13 koska yleensä ku syön herkkuja ni mulla tulee iho ongelmia mutta ei mua haittaa jättää herkkujä pois mutta ongelma on mulla että kun haluan lintsata ja olla pois koulusta että mitä esitänkö kipeää vai mitä kun olin ulkona tänään 2 tuntia vähissä vaatteissa niin se ei auta koska ny syksyllä ei ole vielä tullut lunta eikä ole pakkasta ja en voi vaan feikata koska viime vuonna koulussa lintsasin monta kertaa kun ei vaan jaksanut mutta mun äiti huomasi sen että en edes aina ollut hirveen kipeä ja haluan nyt olla hetken kipeä ja toivoa että mun iho puhtaantuisi että pystyisin mennä kouluun ilman että peitän mun naamaa kädellä aina kun joku kattoo mua

    • Anonyymi

      Se, että on finnejä tai muita näppyjä naamassa, ei muuta teitä millään tavoin.
      Olette ihan samoja nuoria kuin olette olleet ennen finnejäkin.

      Monilla nuorilla on finnejä, se vähän niinkuin kuuluu nuoruuteen.
      Jotkut toki saattavat päästä vähemmilläkin näpyillä.

      Ei kannata verrata itseään muihin, " sillä on parempi iho kun mulla ", tai " toi on paljon kauniimpi kuin minä ", tai mitenkään muutenkaan.

      Ootteko kuulleet sellaista sanontaa kuin " kauneus on katoavaista " ?
      Tässä vaiheessahan ei voi tietää, miltä ne nyt paremmalta näyttävät tytöt näyttävät vaikka 10-20 vuoden päästä. Tai miltä te itse näytätte tulevaisuudessa, tiedä vaikka kuinka kauniiltakin.
      Ja moni on kaunis aina jonkun mielestä, vaikka olisikin itse eri mieltä.

      Ja yleensä kun finni-ikä menee ohi, niin alkaa taas näyttää siltä omalta itseltään, mitä oli ennen finnejä.

      Ei kai teiltä ne hyvät kaverit ja ystävät katoa mihinkään, vaikka teillä finnejä onkin ?

      Ihmisillä on isommastikin ulospäin näkyviä haittoja kun jotain finnejä.
      Finnit naamassa pääsee paljon vähemmällä kuin esim, sellaiset ihmiset, joille joudutaan tekemään kasvonsiirtoja tai muita isoja operaatioita kasvoihin.

      Luottakaa itseenne ja tykätkää itsestänne finneistä huolimatta, kyllä teistä muutkin tykkäävät ihan samalla tavalla kuin ennenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe