Myyn vanhan terran/akvaarion.20e.Paikkana Äänekoski.Mieluiten nouto tai jos laitan postiin ostaja maksaa postimaksut.Suht painava kapistus.Kuvaa ei valitettavasti saatavana.Koko n.80cm*40cm*40cm.Ennen käytetty akvaariona, vedenpitävä mutta myöhemmin käytin konnallani väliaikaisena terrana. Laseissa samentumaa, ei siis uudenveroinen mutta käyttökelpoinen. Itse käyttäsin mieluummin terraana kuin akvaario-käytössä koska terrassahan ei niinkään lasien samentumat haittaa jos täyttää sen esim.hiekalla tai turpeella.
myytävänä terra
konna
2
707
Vastaukset
- kiin..
heips,kiinnostaisi mihin voi ottaa yhteyttä? kuinka paljon on posti kulut?? kuinka "sumentunut terra on? näkeekö edes läpi? kuinka isolla alueella sumentuma on?
- konna
sumentumaa on joka sivulla jonkin verran, näkee kyllä lävitse joka sivulta, ei sitä niin paljon ole.tasaisesti joka puolella.postituskuluista en tiedä mitä ne tulisivat olemaan kun ennen en ole lähetellyt noin isoja ja raskaita paketteja...mukaan saisin myös toimivan akvaario lampun ja suodattimen ja hapettimen jos haluaa(20e lisää hintaa) vai oletko ajatellut vain terraario käyttöön?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704