Skorpioninainen & härkämies

kertokaapa

sopiiko yhteen? Suhde on vasta alkuvaiheessa ja kaikki sujuu loistavasti, mutta miten pidemmän päälle?

6

6443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0411

Härkä ja kauris ovat skopulle parhaita kumppaneita. Mulla oli aikoinaan semmoinen vuoden mittainen juttu härkämiehen kanssa, mutta sitten erottiin kaikessa sovussa, kun mies muutti 400 kilometrin päähän opiskelemaan.

Härkämiehen rauhallisuus on jotain aivan uskomatonta. Sillä on rauhoittava vaikutus jopa skorpionin oikuttelevaan luonteeseen. Mulla ainakin oli härän seurassa aina semmonen lämmin ja mukava olo. Ja härkä on myös hirmuisen hauska.

Nyt tapailen kaurismiestä, jossa on paljon samaa verrattuna härkään. Suurin ero on se, että kauris on ehkä hieman sisäänpäinkääntyneempi ja jotenkin "synkempi" kuin härkä. Mutta se on mun oma mutrusuu ja mä tykkään siitä hirmu paljon! =)

Niin ja seksi molempien merkkien kanssa tosi ihanaa!

• härkämiestä

partneriksi, tämä härkämies jonka tunnen on tunne-elämältään kuin jääkaappi, kova kehumaan itseään vaikka ei osaa perustella kehumisiaan, valehtelija, toivottavasti kaikki härkämiehet eivät ole samanlaisia.

• alkuper.

härkämies on kyllä ainakin tähän asti osoittatunut aivan ihanan symppikseksi :) Olen aivan päättömästi rakastunut. Sen olen huomannut, että suuttuessaan tai mielensä pahoittaneena on aivan mahdottoman jäärä. Silloin pitää vaan antaa huomiota ja rakkautta entistäkin enemmän ja taas kaikki on hyvin.

• 10 vuotta kimpassa

Niinhän sitä sanotaan, että härkä on hyväksi skorpionille, mutta härälle löytyisi sopivampiakin kun skorpioni. Yhdyn aikaisempaan eli härkä mystisen skorpionin jalat maassa, tuo turvallisuutta ja tasapainoa. Skorpionin pitäisi osata arvostaa tätä, eikä haikailla jännityksen perään...

• SkopuN

Tavallaan sopii ja tavallaan ei... riippuu teistä. 14 yhteistä vuotta härän kanssa. Yhteistä oli kotona viihtyminen (minä siivosin ja sisustin, härkä nautti tuloksesta), hyvästä ruoasta nauttiminen (minä laitoin, härkä nautti), seksikin enimmäkseen, tosin vaihtelunhalu skopulla suurempi, härän mielikuvitus rajallinen. Härkä ei ole riidanhaastaja, mutta sitten kun riita tulee, tyhmänylpeä ja jääräpäinen, ei voi myöntää olevansa väärässä, vaikka tietää olevansa, mököttää, jurottaa, ei puhu.... kerää kaikki negatiiviset tunteet ja argressiot, kunnes painekattila sitten kerralla räjähtää (muutaman vuoden välein, niin että sitä kertymää sitten jo onkin). Härkä on nautinnonhaluinen ja laiska, antaa ohjat laiskuuttaan ja mukavuudenhaluaan toisen käsiin, samoin tietysti vastuun...

Tämä härkä oli myös epäsiisti, sitä täsmällinen ja perfetionismiin taipuvainen skopu ei pidemmän päälle voi sulattaa.

Härkä liian laiska retkeilyyn ja urheiluun, mitkä taasen ovat itselleni tärkeitä. Skorpionin hermot voi mennä härän hitauteen myöskin.

Itse tiedät, mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ja mistä taas voit joustaa. Härästä saat varmasti perhekeskeisen ja uskollisenkin kumppanin.

• skorppari nainen

Hetken juttua oli härkämiehen kanssa ja se pienikin hetki oli mahtavaa,tunsin saavani melkein tarpeeksi läheisyyttä ja tunteita mitä kaipaan. Muuten ihmisenä oli hirvee valehtelija,suuria puheita ja juttu loppuikin siihen kun oli kaverilleni kertonu että oli ollu toisen naisen luona. Myöhemmin kuulin että olin liian mustasukkainen ja ripustautuvainen. Hirvee kaipaus jäi kuitenkin ja ollaan senki jälkeen öitä nukuttu ja pussailtu (annan liian helposti anteeks mutta ikinä en unohda) mut siihen sekin jäi kun rupesi seurustelemaan leijona naisen kanssa. Härällä ja skorpionilla olisi oikeesti unelmaliitto vaikka onkin erilaiset luonteet. Härkä on myös itse aika takekertuvainen ja herkkä. Vaikutuksen härkä teki mukavuudellaan ja hellyydellään ja hänen kanssaan pystyin puhuun asiasta kuin asiasta mikä oli jotain todella uskomatonta että miehen kanssa pystyi puhumaan niin avoimesti. Ihana ystävänä kyllä muuten et auttaa,kuuntelee ja tukee. Toivottavasti teidän juttu oikeesti kestää. Pitää kyllä skorpionilla jalat maassa :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe