Mitä olet tehnyt Erik Hämäläiselle Mika Toivonen.
Mitä olet tehnyt Mika Toivonen
8
393
Vastaukset
- muualle
hokemaan älyttömyyksiäs
- Hullu valopää Raumalainen
Näköjään Erik Hämäläinen pelaakin siellä Rauman Lukossa vielä kun Matti Kuusisto sai ensinmäisessä erässä 5 20 törkeästä polvitaklauksesta Teemu Laine sai polvivamman.
Mahtaako se 5 20 minuuttia harmittaa teitä Raumalaisia minkä siis tämä Matti Kuusisto hankki. - tiedä mistä olen
Hullu valopää Raumalainen kirjoitti:
Näköjään Erik Hämäläinen pelaakin siellä Rauman Lukossa vielä kun Matti Kuusisto sai ensinmäisessä erässä 5 20 törkeästä polvitaklauksesta Teemu Laine sai polvivamman.
Mahtaako se 5 20 minuuttia harmittaa teitä Raumalaisia minkä siis tämä Matti Kuusisto hankki.joten vedä huppu päähäs ja sukella
- Sä ole häirikkö....
Onko sulla vaikeeta,kun pitää jatkuvastihäiriköida ja kun et tiedä asioista mitään. Kuka mahtaa olla Mika Toivonen?
- Sehän selviää nyt
Kun kerta et ole Raumalainen valopää kerro minulle suoraan miksi Eri Hämäläinen ei pelaa enää Rauman Lukossa.
No kerro minulle miksi Erik Hämäläinen ei enää pelaa Rauman Lukossa. - Hämäläinen
Sehän selviää nyt kirjoitti:
Kun kerta et ole Raumalainen valopää kerro minulle suoraan miksi Eri Hämäläinen ei pelaa enää Rauman Lukossa.
No kerro minulle miksi Erik Hämäläinen ei enää pelaa Rauman Lukossa.Lukisit lehtiä, katsoisit telkkaria tai käyttäisit nettiä kun se sulla näyttää oleva niin tietäisit miksi Eepi ei pelaa.
- Toivonen M
Kuka tämä tämmöinen Mika Toivonen oikein on, ei Raumalta ainakaan löydy tuonnimistä kaveria?
- Näin se on!
Aivan se olikin Mika Toivola, miksi erotit Erik Hämäläisen Rauman Lukosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702