Erik Hämäläinen Bluesiin!

Koska on tulossa Bluesiin

Odottelen koska Rauman Lukon jämäpelaaja Erik Hämäläinen pääsee pelaamaan Espoon Bluesiin.

18

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erik hämäläinen bluesiin???

      mitä ihmettä erk hämäläinen bluesiin..jämä erik jämä bluesiin..erik hämäläinen bluesiin..sinne länsiautoareenalle länsiautoareenalle

      • Kiltti Anaaliantti turha ri...

        Kun kerta Eri Hämäläinen ei mahtunut Rauman Lukon pelaavaan kokoonpanoon.


      • espoosta..
        Kiltti Anaaliantti turha ri... kirjoitti:

        Kun kerta Eri Hämäläinen ei mahtunut Rauman Lukon pelaavaan kokoonpanoon.

        ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla


      • Se oli joku Vantainen juoppo
        espoosta.. kirjoitti:

        ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla

        "olen mikko
        Kirjoittanut: espoosta.. 25.1.2008 klo 20.08

           ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla"

        Olet Ahmed Ahne toistat koko ajan itseäsi, ottaisitpa ensiksi vastaukseni vastaan ennen kun rupeat käytäydyt miten käyttäydyt.


      • Espoon Mikko
        espoosta.. kirjoitti:

        ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla

        "olen mikko
        espoosta.. 25.1.2008 klo 20.08
           ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla"


        Totta meitä Mikkojahan on monta täällä Espoossa sovitaan että sinä olet Mikko2, ja minä olen Espoon Mikko, sitten ei tule enää sekaannuksia kuka meistä on se Espoon Mikko.


      • tulee hoitaja käymään
        Se oli joku Vantainen juoppo kirjoitti:

        "olen mikko
        Kirjoittanut: espoosta.. 25.1.2008 klo 20.08

           ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla"

        Olet Ahmed Ahne toistat koko ajan itseäsi, ottaisitpa ensiksi vastaukseni vastaan ennen kun rupeat käytäydyt miten käyttäydyt.

        hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi.


      • Espoon Mikko
        tulee hoitaja käymään kirjoitti:

        hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi.

        "aamulla
        tulee hoitaja käymään 25.1.2008 klo 21.23
           hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi"


      • Espoon Mikko
        Espoon Mikko kirjoitti:

        "aamulla
        tulee hoitaja käymään 25.1.2008 klo 21.23
           hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi"

        "aamulla
        tulee hoitaja käymään 25.1.2008 klo 21.23
        hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi"    

        Voi sinua raukkaa Mikko2 onko sinulla skitsofrenia kun kerta puhut jo itseksesi.


      • älä nimittele minua
        Espoon Mikko kirjoitti:

        "aamulla
        tulee hoitaja käymään 25.1.2008 klo 21.23
        hoitaja katsoo että olet muistanut aina ottaa kaksi sinistä pilleriä ja yhden keltaisen sekä illalla kolme punaista, ja ettei vaan taas ole käynyt niin että olet syönyt ne kaikki nälkääsi"    

        Voi sinua raukkaa Mikko2 onko sinulla skitsofrenia kun kerta puhut jo itseksesi.

        Älä nimittele minua Mikko2:ksi sillä en pidä siitä.


      • Onneksi se on näin!
        älä nimittele minua kirjoitti:

        Älä nimittele minua Mikko2:ksi sillä en pidä siitä.

        Olet Mikko3, sopii mainiosti, siitä onneksi pidät.


      • ei ole mitään
        Espoon Mikko kirjoitti:

        "olen mikko
        espoosta.. 25.1.2008 klo 20.08
           ja toistan itseäni toistan itseäni toistan itseäni siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla"


        Totta meitä Mikkojahan on monta täällä Espoossa sovitaan että sinä olet Mikko2, ja minä olen Espoon Mikko, sitten ei tule enää sekaannuksia kuka meistä on se Espoon Mikko.

        mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla


      • Sopii minulle kiitos sinulle
        ei ole mitään kirjoitti:

        mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla

        Ole sitten Mikko4.


      • Näin se menee sitten!
        ei ole mitään kirjoitti:

        mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla

        "
           mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla"

        Muista että kun olet se oikea Mikko, minä olen se Espoon Mikko, niin ei tule väärinkäsityksiä kuka on se oikea Mikko, kun minä olen se Espoon Mikko, ja sinä olet oikea Mikko.


      • mikko 18
        ei ole mitään kirjoitti:

        mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla

        ylenin suoraan lukuun 18 kun vedin vuoden siniset pillerit putkeen siellä länsiautoareenalla.länsiautoareenalla hoitajat tulee oikeudessa tavataan länsiautoareenalla siniset pillerit putkeen...avohoidossa suljetullaosastolla länsiautoareenalla..älkää enää haukkuko minua vaan piksikää toisianne.


      • mikko seiskaa
        Näin se menee sitten! kirjoitti:

        "
           mikko kakkosta..on vain pata kakkonen ja pikku kakkonen ja ISO KOLMONEN
        olen mikko espoosta sieltä länsiautoareenalta ja minä olen se aidoin mikko länsiautoareenalta mikko 1 mikko 3 ja olematon mikko 2 on halpoja kopioita länsiautoareenalla siellä länsiautoareenalla"

        Muista että kun olet se oikea Mikko, minä olen se Espoon Mikko, niin ei tule väärinkäsityksiä kuka on se oikea Mikko, kun minä olen se Espoon Mikko, ja sinä olet oikea Mikko.

        siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla on mikko1,mikko2,mikko3,mikko4,mikko5,mikko6 mutta entä mikko seiska siellä länsiautoareenalla se mikko seiska se seiska mikko siellä länsiautoareenalla avohoidossa suljetulla mikko seiska ei mikko 1,ei mikko2, ei mikko3, ei mikko4, ei mikko 5,ei mikko6 siellä länsiautoareenalla länsiautoareenalla mikko seiska länsiautoareenalla


      • Jere Karalahti
        mikko 18 kirjoitti:

        ylenin suoraan lukuun 18 kun vedin vuoden siniset pillerit putkeen siellä länsiautoareenalla.länsiautoareenalla hoitajat tulee oikeudessa tavataan länsiautoareenalla siniset pillerit putkeen...avohoidossa suljetullaosastolla länsiautoareenalla..älkää enää haukkuko minua vaan piksikää toisianne.

        "   ylenin suoraan lukuun 18 kun vedin vuoden siniset pillerit putkeen siellä länsiautoareenalla.länsiautoareenalla hoitajat tulee oikeudessa tavataan länsiautoareenalla siniset pillerit putkeen...avohoidossa suljetullaosastolla länsiautoareenalla..älkää enää haukkuko minua vaan piksikää toisianne"

        Vaikka olenkin vankilassa tällä hetkellä minulla on täällä vankilakämpässä oma tietokone, josta voin lähettää vaivattomasti mitä viestejä haluan vaikka sinne umpisurkealle Espoon Bluesin palstalle.
        Olet ihan pelle Mikko18, kun näen sinut kadulla pieksin sinut hengiltä, sitten voit miettiä miksi kannatti kiusata Espoon Bluesin palstalla muita ihmisiä.


      • minä saan olla
        Jere Karalahti kirjoitti:

        "   ylenin suoraan lukuun 18 kun vedin vuoden siniset pillerit putkeen siellä länsiautoareenalla.länsiautoareenalla hoitajat tulee oikeudessa tavataan länsiautoareenalla siniset pillerit putkeen...avohoidossa suljetullaosastolla länsiautoareenalla..älkää enää haukkuko minua vaan piksikää toisianne"

        Vaikka olenkin vankilassa tällä hetkellä minulla on täällä vankilakämpässä oma tietokone, josta voin lähettää vaivattomasti mitä viestejä haluan vaikka sinne umpisurkealle Espoon Bluesin palstalle.
        Olet ihan pelle Mikko18, kun näen sinut kadulla pieksin sinut hengiltä, sitten voit miettiä miksi kannatti kiusata Espoon Bluesin palstalla muita ihmisiä.

        vaikka jarno69 jos huvittaa..lopeta itte uhkailus taikka pistän sut taskuuni


      • <<<
        Jere Karalahti kirjoitti:

        "   ylenin suoraan lukuun 18 kun vedin vuoden siniset pillerit putkeen siellä länsiautoareenalla.länsiautoareenalla hoitajat tulee oikeudessa tavataan länsiautoareenalla siniset pillerit putkeen...avohoidossa suljetullaosastolla länsiautoareenalla..älkää enää haukkuko minua vaan piksikää toisianne"

        Vaikka olenkin vankilassa tällä hetkellä minulla on täällä vankilakämpässä oma tietokone, josta voin lähettää vaivattomasti mitä viestejä haluan vaikka sinne umpisurkealle Espoon Bluesin palstalle.
        Olet ihan pelle Mikko18, kun näen sinut kadulla pieksin sinut hengiltä, sitten voit miettiä miksi kannatti kiusata Espoon Bluesin palstalla muita ihmisiä.

        < EI TÄTÄ TAJUA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe