Hei!
Onko kellään mitään käsitystä/kokemuksia siitä, saako vanhoja (kuitenkin hyväkuntoisia) lakanoita ja pyyhkeitä myytyä kirpputorilla vai kannattaako vielä suoraa UFFiin vai mihin?
Avoliittoon muuton jälkeen tuli niin paljon ylimääräisiä lakanoita ym. että tila loppuu auttamatta kesken:D
Lakanat kirpputorilla
14
5664
Vastaukset
- Sarppas
Joo eli en tosiaan ole huomannut, että missään käymälläni kirppiksellä olisi myynnissä lakanoita.
Itselläni oli mielessä, että vien joitain lakanoita (samasta syystä ylimääräisiä, kuin sinullakin), mutta tarkemmin ajatellen jätin viemättä.
Joten heitin kaikki kylmänrauhallisesti roskikseen.
Onhan niistä hyötyä esim. heille jotka tekevät mattoja tms. =)- rahallisesti
Esim. SPR:n kirppiksellä olen nähnyt lakanoita mutta eivät mene kaupaksi. Mutta älä heitä pois, tiedän että jotkut käyttävät mattojen tai tilkkutöiden raaka-aineeksi. (Jos halvalla saa.) Tai jotkut saattavat tarvita kyllä ihan lakananakin. Mutta en usko että niistä paljoa rahaa saisit tai että kannattaisi rahan takia ruveta myymään, siinä jää kyllä tappiolle.
Itse olisin ostanut vauvanlakanoita tai sitten pyyhkeitä kestovaippojen tekoon mutta niillä oli kirppiksellä turhan kovat hinnat, uusia saa samaan hintaan.
Suosittelen että lahjoitat vaikka työttömien keskukseen tms. Jos myyt kirppiksellä joka tapauksessa niin voit yrittää saada myytyä mutta pelkkien lakanoiden takia ei kannata pöytävuokraa (15-30e) maksaa. - liikaa lakanoita
rahallisesti kirjoitti:
Esim. SPR:n kirppiksellä olen nähnyt lakanoita mutta eivät mene kaupaksi. Mutta älä heitä pois, tiedän että jotkut käyttävät mattojen tai tilkkutöiden raaka-aineeksi. (Jos halvalla saa.) Tai jotkut saattavat tarvita kyllä ihan lakananakin. Mutta en usko että niistä paljoa rahaa saisit tai että kannattaisi rahan takia ruveta myymään, siinä jää kyllä tappiolle.
Itse olisin ostanut vauvanlakanoita tai sitten pyyhkeitä kestovaippojen tekoon mutta niillä oli kirppiksellä turhan kovat hinnat, uusia saa samaan hintaan.
Suosittelen että lahjoitat vaikka työttömien keskukseen tms. Jos myyt kirppiksellä joka tapauksessa niin voit yrittää saada myytyä mutta pelkkien lakanoiden takia ei kannata pöytävuokraa (15-30e) maksaa.Kiitos paljon vastauksista!
Olen menossa muutenkin kirpparille, pöytäkin on jo varattu niin täytyy varmaan sitten koittaa jos joku tarvitsisi lakanoita:)
En ajatellutkaan mitään kauheita hintoja laittaa kun tarkoituksena myydä mahd. nopeasti pois tavaraa ettei tarvitsisi monen viikon pöytävuokraa maksaa.
Tosin satiinilakanat varmaankin menee paremmin kun ihan tavalliset lakanat mutta täytyy varmaan kuitenkin koittaa ja sitten vaikka lahjoittaa johonkin. Roskiin ei kuitenkaan millään raaskisi heittää. - myyjänä
rahallisesti kirjoitti:
Suosittelen että lahjoitat vaikka työttömien keskukseen tms. Jos myyt kirppiksellä joka tapauksessa niin voit yrittää saada myytyä mutta pelkkien lakanoiden takia ei kannata pöytävuokraa (15-30e) maksaa.Ohoh! Ainakin silloin kun itse olin myyjänä SPR:n kirpparilla, niin lakanat meni lähestulkoon käsistä. Varsinkin kunnon vanhaa puuvillaa olevat, mutta myös muutkin.
- marika4
rahallisesti kirjoitti:
Suosittelen että lahjoitat vaikka työttömien keskukseen tms. Jos myyt kirppiksellä joka tapauksessa niin voit yrittää saada myytyä mutta pelkkien lakanoiden takia ei kannata pöytävuokraa (15-30e) maksaa.Minä vein pussilakanoita ja tyynyliinoja kirppikselle ja ne meni. Sit oli käyttämätön aluslakana parivuoteeseen, mut se ei mennyt vaikka oli käyttämätön. Eli uskoisin että pussilakanat menee ainakin.. jos on tosiaan siistejä jne.
- aluslakanoita
liikaa lakanoita kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksista!
Olen menossa muutenkin kirpparille, pöytäkin on jo varattu niin täytyy varmaan sitten koittaa jos joku tarvitsisi lakanoita:)
En ajatellutkaan mitään kauheita hintoja laittaa kun tarkoituksena myydä mahd. nopeasti pois tavaraa ettei tarvitsisi monen viikon pöytävuokraa maksaa.
Tosin satiinilakanat varmaankin menee paremmin kun ihan tavalliset lakanat mutta täytyy varmaan kuitenkin koittaa ja sitten vaikka lahjoittaa johonkin. Roskiin ei kuitenkaan millään raaskisi heittää.ja pussilakanoitauseammankin kerran. Tampereen alueella ainakin mennee kaupaksi. Itsekin olen myynyt kesätorilla.
- lakanat pois
Itse myin kirpparilla kaikki lakanat pois.
Tuo toinen puolisko kun ei suostu nukkumaan satiinilakanoissa.
Tykkäsi kyllä aikaisemmin peuhata niissä mutta nykyään ei halua enään nukkua niissä.- hyöty
taitaa olla omassa käytössä riepuina, ennen kuin roskiin
- Olen osatanut niitä
Olen joskus ostanut pyyhkeen, tyynyliinan tai lakanan kirppikseltä, jos on olleet hyväkuntoisia. Miksei niitä muka voisi ostaa?
Juttu on vain että niitä taitaa ihmisillä aika paljon olla muutenkin. Eikä ne niin kamalasti kulu. Siksi ne ei mene.
Olen myös myynyt tyynyliinoja, pöytäliinoja tms ja hyvin on menneet. - kirppuilijatartar
Ostaisin hyväkuntoisia puuvillasatiini-lakanoita,sillä kaupoissa ovat kalliita,mielestäni!
Polyesterisatiini on halpaa, mutta inhottavan hiostavaa. - riippuu tuurista
sattuuko kirppiksellä oleen just asiakasta joka olis kiinnostunut ao. artikkelista, mutta yllättävän kysyttyjä nämä ovat, tosin vain jos hinta on kohdallaan.
Pelastusarmeijan hintapyynnöt on ainakin ollu aivan taivaita hipovia eli en missään tapauksessa maksaisi kuutta euroo käytetystä pussilakanasta tai yhtä euroo käytetystä tyynyliinasta.
Kirppikseltä olen hakenut useinkin lakanoita ym. kankaita lemmikkieläimeni käyttöön eli petiin.
Jos lakanat ovat jo puhkikuluneita ja hiutunneita ei niistä ole juuri muuhun kuin kiilloitus räteiksi ym. siivouskäyttöön.
Jos lakanat ovat käyttökelpoisia ja suhteellisen vahvoja voi niistä olla kovakin kysyntä, kierrätytstä harjoittavat ihmiset löytävät kyllä niille jos jonkinmoista käyttöä, esimerkiksi erilaisina vuorikankaina, tilkkutyötekniikassa, siivuoukseen, mallikappaleen tekoon, matonkuteeksi, jne...
Sinuna ainakin veisin sinne vaan, muun roinan sekaan ja hintaa senverran vähän, että ahneet kantaa kotiinsa kyselemättä ;) Jos laitat lakanan pakattuna, laita lappuun mitat ja kunto tai käyttöikä, nämä auttavat usein myyjän kannalta myönteiseen ostopäätökeen. - moottorireiska
Ostelen kyllä lakanat ja pyyhkeet. Ne on suuressa arvossa meidän pyäräverstaalla. Niillä on hyvä pyöriä kiillotella.
Saa olla resujakin, mutta en mä niistä paljoa maksa.
Vaimo ostaa kirpparilta pyyhkeitä meidän pajalle, kun me ollaan äijien kanssa kuulema niin likaisia, ettei puhdistuta edes pesussa. - -w--
uusia valkoisia ja kuvio painettuja saa 4-5 € jo helpolla ja
yksivärisiä 3 €,
joten hinnoittele sen mukaan, noin 0,3 €/kpl.
moni menee nopeasti kaupaksi, jos KOKO pöydässä kaikilla tuotteilla on oikea hinnoittelu.
Mutta jos pöydässä on jotain, jossa liikaa hintaa, se karkottaa heti katseen. - majakankaita
hei. olen ostanut itselleni yhdet pussilakanat kirpparilta. olivat nätin väriset. hinnaltaan 2 e kpl. enenpää en olisi maksanut. käärö oli suljettu ja niinollen en nähnyt mitä ostin. olivat tosi hyvät niin kuin lapussa luvattiin. olen myös päiväkotiin ostanut ,saanut myös lahjoituksena lakanoita ja verhokankaita joista on pula roolileikeissä ja rekvisiittakankaina. eli jos ei mene kirppiksellä kaupaksi niin mene uuteen päikkäriin niillä ei yleensä ole vielä tällaisia varastoja. aina tarvitaan majakankaita.ja kesällä pihavilteiksi.kulutusta on.kiitos päiväkotien puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613655
- 873511
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans313500Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294