tulisi kysyä/pyytää kummiksi? Onko se lapsen syntymän jälkeen vai ennen syntymää?
missä vaiheessa?
5
867
Vastaukset
- Kun raskaus pitkällä
Silloin kun sopivalta tuntuu, ja sopii teidän tilanteeseen. Ei nyt kovin raskauden alussa kannata pyytää, kun ei tiedä, mitä vielä matkalla tapahtuu... Mutta minun mielestäni koska vain, kun on vaikka 25 raskausviikkoa täynnä. Voihan sitä pyytää synnytyksen jälkeenkin.
Me pyysimme Jouluaattona, ikään kuin joululahjana, kun vietimme kummiehdokkaiden kanssa aattoiltaa yhdessä. :) Se tuntui todella sopivalta ajankohdalta. Ja kun nimiäisetkin haluamme järjestää lapselle mahdollisimman pienenä, niin en halua odottaa syntymän jälkeen.
Kummit asuvat kaukana, joten voivat nyt jo suunnitella keväällä tänne matkustamista. - oppinut...
kannattaa pyytää vasta tosi lähelä ristiäisiä.ite pyysin noin puolivälissä raskautta ja nyt kummi onkin etelässä makaamassa, kun ois ristiäiset. kyllä harmittaa...
- 3 kummi
Me tiesimme jo lapsen syntyessä ketä pyydämme.toinen kummi asui lähellä,joten oli hauska soittaa synnytyslaitokselta ja kysyä haluasitko tulla katsomaan kummipoikaa-tulihan se ja nopeasti.Tämä ihana kummius on kestänyt 17 vuotta ja risat ja voi hyvin.poika ja kummi tapaa jo keskenään.
- Yksi vain
Mitä se haittaa, että kummi on matkoilla? Eihän se vauva vielä sitä kummiaan tarvitse?
- -äippä-
Me pyydettiin osa kummeista jo raskausaikana, lähellä laskettua aikaa. Ja loput vasta kun vauva oli syntynyt. 4 kummia on lapsella. Mutta puhelimessa ei sitä tehty vaan ihan kasvotusten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059