veskari(n) ja nouseva rapu,(kuu veskarissa)

onko muita?

Millasissa ammateissa ootte,hellyys tärkeää? Rohkeita ja silti ujoja, toisinajattelijoita, millainen kumppani(horoskooppi) ym, ym.

8

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Olen saman merkin ja saman nousevan merkin jakava nainen kanssasi. En vielä ole työelämässä, vaan opiskelen, mutta ensihoitajan työt kiinnostavat eli tietynlainen rohkeus ja hellyys muita ihmisiä kohtaan.
      Luonteeltani olen rohkea kun olen, ujon taas kun olen, elikkä en mitenkään koko ajan jotain luonteenlaatua. Rohkein pystyn olemaan kaveriporukassa. Ujo taas uusien ihmisten ja tilanteiden kanssa. :/

      Toisinajattelija- juu kyllä jossain määrin. Joskus tuntuu, että ymmärrän tämän elämän paremmin kuin toiset, mutta toisaalta teen kaikista hölmöimpiä ratkaisuja. Teen ratkaisuni sen perusteella, mikä tuntuu silloin hyvältä- stressaan päätöksinäni sitten joskus..

      Kumppania minulla ei ole, mutta olen ollut pitkään ihastunut kauriiseen, vaikka tiedän periaatteessa, ettei kauris ole parhain kumppani minulle.

      • kuulla....

        ...että muitakin löytyy. Itse olen käynyt paljon kouluja, monta ammattia ja nyt taas on uudet tuulet puhaltamassa. Hoitoalalle tähtään. Eli olen vaihtanut ammattia ja kumppania jos ei ole oikealta tuntunut rohkeasti. Raskasta on toisaalta ollut, mutta todella rikas elämä. En voisi kuvitella jääväni kitumaan mihinkään epätyydyttävään työhön vain rahan takia tai parisuhteeseen vain turvallisuuden takia. Itse olen aika ujo esim. ruokailutilanteissa tai esitelmien pidossa, mutta muuten rohkea. Uskallan sanoa mielipiteeni rohkeasti ja tästä on kyllä ollut haittaakin...
        Pidän lapsista, niitä on minulla kolme. Myös lemmikkejä löytyy. Lenkkeilen metsissä paljon, ulkoilma on minulle tosi tärkeää. Ystäviä en tarvitse kuin muutaman tosi hyvän.


    • samat merkit

      Minäkin olen samaa kuin kaksi edellistä.
      En ole työelämässä, mutta pyrin opiskelemaan kirjallisuustiedettä.
      Tähän aikaan syntyneillä on taipumusta päihdeongelmiin ( mielenterveysongelmiin) , minullakin.
      En seurustele, kusen yleensä kaikki romantiikkaan liittyvät asiat. Toisinajattelijaksi voin kai kutsua itseäni, sillä kannatan radikaalia eläinoikeusliikettä ja olen poliittisilta näkemyksiltäni vasemmalla.
      Hellyys olisi tärkeää minulle. Luonteeltani olen juuri ujonrohkea.

      • ap.kysyjä....

        mitä tarkoiti tolla "kusen romantiikkaan liittyvät asiat" ....entäpä millainen on radikaali eläinoikeusliike? Minulla ei ole päihdeongelmaa, nautin viiniä ja humallun kerran viikossa tai parissa ja ongelma se voi olla muille ahdasmielisille muttei minulle. Herkkä olen ja mielialalääkitys meneillään, mutta aiheesta. Olen kovia kokenut, itse sellaiseen sekasotku tilanteeseen ehointahoin ja tiedostaen mennyt, mutta taas selviän kaikesta, osaan hakea apua ja kohta kaikki on toisin ja paremmin minulla ja lapsillani.En tiedä onko minulla joku hinku tavallaan etsiä vaikeuksia ja vaikeita tilanteita ja pyrkiä sitten selviämään niistä ja näyttämään muillekin että tällaisestakin voi selvitä tai näinkin voi elää!


      • .....
        ap.kysyjä.... kirjoitti:

        mitä tarkoiti tolla "kusen romantiikkaan liittyvät asiat" ....entäpä millainen on radikaali eläinoikeusliike? Minulla ei ole päihdeongelmaa, nautin viiniä ja humallun kerran viikossa tai parissa ja ongelma se voi olla muille ahdasmielisille muttei minulle. Herkkä olen ja mielialalääkitys meneillään, mutta aiheesta. Olen kovia kokenut, itse sellaiseen sekasotku tilanteeseen ehointahoin ja tiedostaen mennyt, mutta taas selviän kaikesta, osaan hakea apua ja kohta kaikki on toisin ja paremmin minulla ja lapsillani.En tiedä onko minulla joku hinku tavallaan etsiä vaikeuksia ja vaikeita tilanteita ja pyrkiä sitten selviämään niistä ja näyttämään muillekin että tällaisestakin voi selvitä tai näinkin voi elää!

        kusen romantiikkaan liittyvät asiat = ihastusteni kanssa olen aina joko a) yrittänyt liikaa ja säikäyttänyt kohteen pois tai b) ollut liian viileä ja etäinen, kun en ole osannut näyttää tunteitani.

        Seksi ja jo pelkästään halaileminen tuntuu jotenkin hankalalta ja ahdistavalta, mikä saa monet ottamaan asian henkilökohtaisesti, vaikka vika onkin minussa.

        Minustakin tuntuu välillä, että etsimmällä etsin vaikeuksia ja ongelmia itselleni. Kuitenkin niistä selviäminen tuntuu mahdottoman hyvältä!

        Hyvää keväänjatkoa Sinulle!


      • ....
        ..... kirjoitti:

        kusen romantiikkaan liittyvät asiat = ihastusteni kanssa olen aina joko a) yrittänyt liikaa ja säikäyttänyt kohteen pois tai b) ollut liian viileä ja etäinen, kun en ole osannut näyttää tunteitani.

        Seksi ja jo pelkästään halaileminen tuntuu jotenkin hankalalta ja ahdistavalta, mikä saa monet ottamaan asian henkilökohtaisesti, vaikka vika onkin minussa.

        Minustakin tuntuu välillä, että etsimmällä etsin vaikeuksia ja ongelmia itselleni. Kuitenkin niistä selviäminen tuntuu mahdottoman hyvältä!

        Hyvää keväänjatkoa Sinulle!

        radikaali eläoinoikeusliike = animal liberation front. Uskon siis mm. minkkien vapauttamiseen häkeistä, vaikka laittomin keinoin.

        Itsellänikin muuten mielialalääkitys päällä! Oliskohan se meidänkaltaisille merkeille sitten ihan tyypillinenkin piire?


      • Huhu
        .... kirjoitti:

        radikaali eläoinoikeusliike = animal liberation front. Uskon siis mm. minkkien vapauttamiseen häkeistä, vaikka laittomin keinoin.

        Itsellänikin muuten mielialalääkitys päällä! Oliskohan se meidänkaltaisille merkeille sitten ihan tyypillinenkin piire?

        Hei.Oletko ymmärtänyt mikä peto se on luonossa? Et kun tätä mieltä olet.Eli jos et tiedä että se tappa vesilinnut sun muut eläimet,niin täytyy sanoa että olet tosi tietämätön! Ainut mistä olet oikeassa on että eläimiä ei pidä pitää häkeissä..Mutta minkkihän ei kuulu suomen luontoon jos hiukan asioista tiedät.Tämä asia on väärällä palstalla mutta kun itse tässä esität.


      • kyllähän minä
        Huhu kirjoitti:

        Hei.Oletko ymmärtänyt mikä peto se on luonossa? Et kun tätä mieltä olet.Eli jos et tiedä että se tappa vesilinnut sun muut eläimet,niin täytyy sanoa että olet tosi tietämätön! Ainut mistä olet oikeassa on että eläimiä ei pidä pitää häkeissä..Mutta minkkihän ei kuulu suomen luontoon jos hiukan asioista tiedät.Tämä asia on väärällä palstalla mutta kun itse tässä esität.

        asioiden molemmat puolet tunnen erittäin hyvin ja itsekin vastustin kiihkeästi ja pitkään "vapauttamista", kunnes aloin ymmärtää kokonaisuuden ja suhteuttaa asiat. Enempää en ala kiistellä asiasta, koska palsta tosiaan on väärä, eikä mua oikeastaan edes kiinnosta kirjoitella niin räjähdysalttiista asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe