Joku näkyy keksineen jo tämän ajatuksen ennen minua, mutta ei se varmaan mitään haittaa, jos näin tärkeästä asiasta tehdään uusikin avaus.
Kähminnän syyt todellakin juontuvat myös aluepolitiikkaan ja erityisesti Kepun politiikkaan. Kepulaiset ovat kovia kähmimään. Ensin he kähmivät naisia ja sitten he kähmivät rahat rehellisten veronaksajien taskuista.
Kepulaisissa on naisten kähmijöiden mestareita. En nyt tarkoita pastori Oinosta, vaan esim. Kyösti Karjulaa. Eikä Karju-poika ole laatuaan mikään ainutkertainen. Hänen laisiaan kähmijöitä on useita ja kähminnän seuraukset ovat kyllä näkyvissä kaiken aikaa sekä perheen pääluvun lisääntymisestä että rouvan mahan paksuudesta. Sitten vaan kähmitään niitä lapsilisiä, joita Kepun vaatimuksesta on aikoinaan mitoitettu niin, että useamman kähminnän tulos tuottaa aina suuremman lapsilisän kuin esim. vain yhden kähmimisen.
Kepulaisten määrä lisääntyy joutuisasti tällaisen kähmisen seurauksena. Se sitten lisääkin muuta kähmintää, sillä jonkunhan pitää tämä fyysinen kähmintä myös kustantaa. Aika vekkulin automaatin kepulaiset ovat keksineet, viekkaita kun ovat.
Jos koko maailmassa otettaisiin käyttöön kepulainen kähmintä, niin voisi olla kiva laskea, kuinka suureksi maapallon väkiluku nousisi esim. vuonna 2020. Kepulainen kähmintä kun on sellaista, ettei siinä torjunta-aineita paljon käytetä. Onkohan tästö otettu se tehosikaloiden mallikin?
Kähminnän syy on aluepolitiikassa
9
583
Vastaukset 9
- menneisyydestäsi?
Mielipuolipunikki muistelee, miten hänen kähmintänsä ovat päättyneet...
http://www.youtube.com/watch?v=6Q1Zogq6wbc&feature=related - Huomioitsija
MPP on aktivoitunut trollauksessa viime aikoina. Varsin hyvä on hän siinä.
Tietämättömille kerrottakoon, että trolli on ärsytystarkoituksessa keskustelupalstalle tehty avaus, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden tai avaajan omien mielipiteiden kanssa. Tällä palstalla trollausta harrastavat eniten MPP ja JKK.
Tyypillisesti trollaajat harrastavat pelkästään avauksia, mutta tämän palstan MPP ja JKK trollaavat myös keskustelun jälkeen, näin he saavat näennäisesti suuria lukijämääriä johtuen suomi24:n kävijälaskurisysteemistä, joka laskee avauksen kävijämääräksi jokaisen klikkauksen myös vastineisiin.
Yleinen ohje kuuluu oikean keskustelun suosimiseksi:
ÄLÄ RUOKI TROLLIA! - Suku on laaja, tosi laaja
http://yrttis.pyhajoki.fi/parhalahti/kuvat/joulu01l.jpg
Uusi-Ukki voisi osata kertoa enemmänkin siitä, kuinka laajasti Karjulan suku on miehittänyt erinäisiä virkoja?- J. Karjulalla 11 lasta
Yksi niistä veljeksistä tuossa kuvassa.
- Leviää kuin.....
J. Karjulalla 11 lasta kirjoitti:
Yksi niistä veljeksistä tuossa kuvassa.
"perheeseeni kuuluu Eila-vaimon lisäksi kolmetoista poikaa ja viisi tyttöä. Lastenlapsia on jo seitsemäntoista."
- huumoria
No nämä tuomarit ovat tällaisia. Opiskeluaikoina jo todettiin, että oikeustieteen opinnoissa ei tarvita päätä, vaan persettä (isojen sivumäärien lukemiseen). Minun graduni oli muuten 19 sivua, entä sinun. Mutta kiitos nyt huumorin yrityksestä.
- sinun puolueen
ahde ole oikein tuomittu kähminnästä ja menettänyt virkansakin sen takia, onko muita sen takia virkansa mwnettäneitä, joten on turha toisia syyttää kun omassa puolueessa on oikea todiste.
- tarttis tietoo
Nyt täytyisi saada selvennystä asiaan, kun ei oikein ole tiedossa ahdistelun, nipistelyn ja kähminnän rajat. Onko esimerkiksi ministeri Paavo Väyrysen lentoemäntien takamuksien nipistelyt ahdistelua, kähmintää, vai mihin kategoriaan nämäkin nyt sitten luetaan.
Pitkällä kokemuksella ja koko elämäntyön miesvaltaisella alalla tehneenä voin kyllä sanoa sen asia, että miehillä on useinkin levottomat kädet, mutta voin kyllä vakuuttaa naisena, että itse me näille miesten käsille kyllä annamme sen impulssin. - omiin päin
Liukupersmäki Pekkarinen pekkaroi ja eikös sekin ole sitä kepulaista kähmintää? Eikös tässä Kemijärvi tapauksessakin haise kähminnältä? Valtion rahoja ohjataan ties minne - utopiaan. Eikös tässäkin keskustan ilmasto- ja enrgiapolitiikassa tuoksahda kähmintä omiin pän? Risuille kähmitään isoja tukiaisia. Eikös politiikka näin näkyvästi ja härskisti "omiin päin" ole mitä pahinta kähmintää? Katsotaanhan vaan muuta aika tässä eteenpäin, niin saadaan nähdä, että kepulaiset ovat kähmineen valtion talouden kurakuntoon. KEPU PETTÄÄ, KEPU KÄHMII!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470