Tyhjät sanat

Rakkaudenlahja1

Kuulin silloin paljon
rakkaalta kauniita sanoja
niitä lupauksia ja minä
uskoinkin tyhjiä sanoja

hän ei varmaan tarkoittanut
sanaakaan mutta sanoi vain
niin ja luulin etten enää
joutuisi näin pettymään

sydän muistaa menneenkin
rakkauden jokaisen ihanan
lupauksen mutta silti ne
sanat vieläkin satuttaa

jälkeen tuon ajan kun
sydämein hylättiin en
rakkauteen luota kuinka
se voi olla niin vaikeaa

kyyneleiltä en lohtua
saa ja ei auta tuulikaan
joka jaksa ei enää minua
kuunnella näitä murheita

en ole toivoani menettänyt
vaikka uusi rakas ehkä on
jättänyt mutta jatkanko
tietäni yksin ainiaan

edes säteet auringon
eivät poista kaipuuta
läheltäin mutta kuitenkin
lämpö pysyy sydämessäin.

16

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Niin täynnä surua tämä runo...

      Osaat tuoda esille kipeitä tunteita, mahtavalla tavalla...
      On kuin joka sana koskettaisi minua erityisellä tavalla *huoks*

      Lämpöinen halaus iltaasi, RL - paistaa se vielä, uskothan...

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos niin sanoin kuvaamattoman kauniista kommentistasi ja kiitos myös käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa ja halaus!


    • Snow-white

      Kaunis ja koskettava runo. Aivan kuin minun elämästäni.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos sinulle kommentistasi ja myös käynnistäsi!Mukavaa illan jatkoa!


    • jpntar

      Aurinkoon :) ja huomaa, kuinka paljon iloa sisältyy Sinunkin elämääsi :)
      Sanat voivat satuttaa, mutta elämä ja onnellisuuskin lähtevät hyvin pienistä asioista. Tartu niihin :)

      • *Rakkaudenlahja*

        oot varmaankin oikeassa.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Mukavaa illan jatkoa!


    • Jokaisen ruusun mukana.
      Saat piikin pistävän.
      Se on rakkaudessa pysyvä.
      Vaikka kuinka uskoo, toivoo ja unelmoi.
      Mut anteeksi anto.
      Se on elämää.

      • *Rakkaudenlahja*

        se on tärkeää että pystyy anteeks antamaan.Sydämellinen kiitos sinulle hyvin kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa ja lämmin halaus!


    • tomppa2006

      ...voivat tehdä niin kipeää, varsinkin jos luottaa ei voi sanojaan...

      Runosi on herkän kaunis, minä pidin lukemastani.

      • *Rakkaudenlahja*

        ihana kuulla että pidit.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja kiitos myös kun kävit!Mukavaa päivän jatkoa!


    • Kiperässäkin tilanteessa olisi tärkeää säilyttää toivo, se on tässä runossasi selvästi näkyvissä.
      Pidä se lämpö, joka sinussa, niin selviät hyvin.

      Leppeää Sunnuntaipäivää :)

      • *Rakkaudenlahja*

        niin kauan kun lämpö pysyy sydämessä niin kauan myös on toivoa.Sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa sulle!


    • TöllinLiisa

      Tyhjiä
      Nyt tulee eteeni sienimetsä.
      Aitoja sieniä joita voi syödä.
      Niitten sekaan kasvaa samannäköisiä.
      Valepuvussaan !
      On niin sananäköisiä, pitää olla silmä tarkkana.

      Joo huokaan?
      Surullista , mutta totta.
      Rakkaudenlahja....lämmin ajatus päivääs..Liisa

      • *Rakkaudenlahja*

        aina sitä tahtoisi uskoa pelkkää hyvää mutta surullista on silloin kun on uskonut tyhjiä sanoja ja luottanut niihin.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja myös käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!


    • *MURUKULTA*

      Ei ne olleet tyhjiä sanoja
      Ne oli sanoja siihen hetkeen

      Ja nyt jälkeenpäin - vaikka kivun kanssa
      sinä kasvat ohi niitten ja vahvistut!

      Ne sanat rakensi sinua - Älä anna niitten rikkoa!


      Vahvempaa tätä pvää ja huomista, R_lahja ! :D

      • *Rakkaudenlahja*

        myöhemmin huomaan kun kaikki kyyneleet vain vuodatin niin opin nousemaan kolhuistakin.Sinä se yrität aina mieltä piristää ja tuoda aurinkoa päivään ja siitä oon kiitollinen!Sydämellinen kiitos kommentistasi ja myös käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa ja halaus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe