Tänään kuunneltiin kavereiden kanssa radiota ja sieltä tuli tämä otsikon mukainen kappale. Rupesimme nauramaan kuunnellessamme todella korneja, typeriä sanoja. Samoin laulaja lauloi kireästi ja todella oudosti. Luulimme, että kyseessä on huumorikappale. Laulaja oli Tapani Kansa. Otin selvää laulusta ja se oli kauan aikaa sitten suosittu. Voiko 70-luvulla tälläinen todella kehno kappale mennä nauramatta läpi? Vielä kun luin tämän palstan ylistäviä viestejä Tapani Kansasta, olin ällistynyt. Ainakin tämä laulaja oli raaka, kireästi laulava, aika huono. Tekikö kuuluttaja jonkun virheen väittäessään laulajaa Tapani Kansaksi? Laulussa laulettiin terveestä nuorisosta jne...?
Mä sanon terve
18
1444
Vastaukset
- Christiaan
Kyllä tuo Kansan kappale on. Ehkä nolointa on Kansan huonon käyttäytymisen ja itserakkauden lisäksi nämä todella ala-arvoiset sanoitukset, jotka ovat kaikkein huonoimpien listalla hyvin edustettuina. Kun niitä kuuntelee, ei tiedä nauraisiko vai itkisikö.
- Valdeni
Esitys on häpeällinen Tapsalle, mutta niin ovat 50% hänen esityksistään.
- OK.
Kyseessä on Tapanin oma suomennos Y.M.C.A laulusta.
Ei ole kyllä minunkaan mielestäni mitään Tapsan kehuttavimpia lauluja, mutta vähän sellainen surkuhupaisahan se on se alkuperäinen versiokin. - OK.
Valdeni kirjoitti:
No , sanoisinpa kyllä , että suurinosa Tapsan biiseistä on hyviä ja onnistuneita , mutta kyllä tietysti niin isoon määrään lauluja mahtuu myös niitä joitakin vähemmän onnistuneita teoksiakin.
- joku vaan
Valdeni kirjoitti:
Perusteluja tuolle perättömälle väitteelle kiitos.
- suomalaisittain!
OK. kirjoitti:
Kyseessä on Tapanin oma suomennos Y.M.C.A laulusta.
Ei ole kyllä minunkaan mielestäni mitään Tapsan kehuttavimpia lauluja, mutta vähän sellainen surkuhupaisahan se on se alkuperäinen versiokin.Kuinkas sattuikaan Ja meidän Tapsuliinin suusta kuultuna...
Tuota laulua just aika monet mollaa. Mä taas kyllä jotenkin tykkään, että se on ihan sellanen hyväntuulinen biisi.
Sanat nyt ei tosiaan ehkä ole kovin kaksiset, mutta jos vertaa joihinkin nykyajan iskelmäbiisien sanoihin, niin eipä niissäkään ne sanat niin kummoiset aina ole.- kääk!
Tosi korni ja nolo biisi.
- Minumark
Tapani Kansalta tuntuu puuttuvan itsekritiikki ja hänellä on horjumaton usko omiin kykyihinsä. Kyllä nuo Tapsan tekstit ovat häpeällisen huonoja.
- esitys
Kyllä todella on kamala esitys mutta niin on laulajakin, ihan sopiva tuon ällön biisin esittäjäksi.
- parasta Tapsaa:
- kiitos!
Saipa makeat naurut ;D kaikki meni nappiin hammaskoloa myöten.
- :-D
kiitos! kirjoitti:
Saipa makeat naurut ;D kaikki meni nappiin hammaskoloa myöten.
Aika mainio kieltämättä :-D
- Minä Minä Minä
Justiinax kirjoitti:
Toi nyt on tas tommosta pilkkaavaa huumoria, mistä mä en niin välitä.
Tuo kertoo kaiken, eihän totuus voi olla "pilkkaavaa huumoria" !!!
- esityksestä!
Ottakaa myös huomioon aikakausi, 70-luku. Ei niitä esityksiä voi verrata tähän päivään. Kai muistatte sen karmaisevan Armin ja Dannyn esityksen "Tahdon olla sulle hellä". Ei sitäkään voi kitumatta katsoa.
Tässä toinen suomalainen versio tuosta YMCA biisistä, tätä se oli siihen aikaan. Tapsa vetää ehkä paremmaksi kuitenkin. Nauttikaa "miesenergiasta"...
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&a=03339- Todella karseeta
mutta kyllä Tapsan versio oli yhtä kauhea. Tämä oli sentään junttiparodia kun Tapsalla oli kyseessä kunnianhimoisempi juppiparodia. Yhtä kaikki: suomalaista laatuviihdettä! Juu, justiinax niin ja nih!
- Onniin
No, niin on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768