Mihin sydämellä oli kiire.
Nukkuihan koko typerä kaupunki.
Hereillä vain me kaksi.
Sitä aamua en jaksanut odottaa,
jolloin itäiselle taivaalle olisi
kohonnut aranpunainen aurinko.
Onnetar ei pidä uhkapelureista
Elämän pokerissa. Seuraavan
kerran katson heti
niin syvälle silmiin, että voitan.
Tai hän.
Lady Fortuna
12
382
Vastaukset
- padme_amidala
voi että olet taas saanut hienon runon aikaan. Happipullo on taas tarpeen. Tänä aamuna täällä taivaanranta oli tulessa auringon noustessa.
Voi kuinka kaipaankaan aurinkoa.
Olisitko vähän lainannut minulle? pliis..
Joko se eilinen happipullo meni?
Madam, kumarran ja sulkeudun suosioonne:)
(vaikken ihan ole tyytyväinen tähän runoon)
- lindalinda1
En ymmärrä, mihin Sinä enää yllätkään runoillasi.
Kehtaako tänne enää mitään omia räpellyksiään
edes tuoda ?
Multa loppuu sanat, koska tämä runosi on niin
hemmetin u-pe-a !Olen varannut Teille ajan runotohtoriin.
Siellä selvitetään, miksi ei saa kehua
retostaa runoja ihan holttommasti, se on vaarallista,
runosormille ja runoaivoille.
T: runosairaanhoitaja
Aikaa ei saa peruuttaa
(ja tästä keskustellaan vielä, ettäs tierät!)
- kaaru
mihin sydämellä oli kiire?
Onnetar ei pidä uhkapelureista
Elämän pokerissa. Seuraavan
kerran katson heti
niin syvälle silmiin, että voitan.
Tai hän.
Juuri näin....
Runnollista sunnuntaita:) - laulamaan
odottavaa onnea tiukumaan ;)
(n) - *Rakkaudenlahja*
jälleen kerran ihana runo.Täynnä rakkautta.Huomaan että sydämesi saa kauneutta runoosi aikaan.Sydämellinen kiitos ja halaus!
Sussa on nyt uutta potkua, kunnolla..;)
Tarkkis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532