Date: Jan 26, 2008 7:39 PM
Subject: Hanoi Rocks drummer to be replaced
Body: Hanoi Rocks will end their working relationship with their current drummer Lacu.
Lacu will leave the band after Hanoi Rocks’ European tour, which will start from Stockholm, 14th of February and will finish at the Astoria Club, London 7th of March 2008. The change behind the drumkit will not affect the forthcoming Hanoi Rocks gigs or tours.
The new drummer will be announced soon
WTF, on se totta.
6
1226
Vastaukset
- popedlök
Lacu, timpe ja costello oli kaikki jossain vaiheessa Hanoissa. Ny kaikki on popedassa. Ei muutaku korvataan Pate Makkosella ja se yks turha jätkä Andyllä niin johan alkaa lyyti taas kirjottaa!
- iopasoiasoih
Ei oo kyl timpa ikinä ollu popedassa...
- Ymmärrän
Ei ihme, että Andykin alko huolestuun.
Oli nimittäin Costello aika kova kitaristi sen alko huomaan varmaan, muut ku ihmiset jotka kuulee hyvän soiton Andyn takaa. - kerta!
Ymmärrän kirjoitti:
Ei ihme, että Andykin alko huolestuun.
Oli nimittäin Costello aika kova kitaristi sen alko huomaan varmaan, muut ku ihmiset jotka kuulee hyvän soiton Andyn takaa.Eipä ollu eka kerta rockin historiassa, että kitaristi pistetään bändistä pihalle liian hyvältä kuulostavan soiton takia.
Andyä alkoi pelottaa ja vituttaa, kun kuuli ja näki miten fantastinen kitaristi Costello on ja näytti vielä hyvältä lavalta ja levynkansissa.
Sitä minä en oo koskaan oikein täysin ymmärtänyt, miksi niin loistava kitaristi kuin Costello viitsii soitella niin paskassa bändissä kuin Popeda. - jätti...
kerta! kirjoitti:
Eipä ollu eka kerta rockin historiassa, että kitaristi pistetään bändistä pihalle liian hyvältä kuulostavan soiton takia.
Andyä alkoi pelottaa ja vituttaa, kun kuuli ja näki miten fantastinen kitaristi Costello on ja näytti vielä hyvältä lavalta ja levynkansissa.
Sitä minä en oo koskaan oikein täysin ymmärtänyt, miksi niin loistava kitaristi kuin Costello viitsii soitella niin paskassa bändissä kuin Popeda.Itse bändin
- oikaisusta
jätti... kirjoitti:
Itse bändin
No selvishän sitten tuo asia. Kiitos oikaisusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768