Niin. Musta tee kovettaa, mutta onko vihreällä sama vaikutus? tykkään juoda vihreää teetä paljon, mutta aika usein myös vaivaa kova vatsa. Ja tietenkin silloin tekee mieli juoda nesteitä enemmän..
Kovettaako vihreä tee mahaa?
4
3969
Vastaukset
- Ari
koveta. Toki yhdistettynä liialliseen leivänsyöntiin, niin kovettaa.
- teenjuonnin ohella
syö pari luumua ja jätä juusto pois, niin eiköhän parane olo.
- Anonyymi
Vihreässä teessä ei ole ulostetta kovattavaa ominaisuutta, mutta musta tee pysäyttää ripulin kuin seinään. Se on huomattavasti kovempaa kamaa ripulilääkkeenä kuin vaikka Imodium. Takaan, että kunnolla haudutetun mustateekupillisen jälkeen ei pökäle kurki ainakaan puoleen vuorokauteen, ei vaikka haluaisit. Kyllä jämpti on näin.
- Anonyymi
Teenlitkijöiden luvatussa massaa Britanniassa laksatiivien myynti per capita on moninkertaista Suomeen.
Puolituttu lääkäri oli aikoinaan lääkärinä Walesissa ja kertoi, että potilaat suuttuivat kun lääkäri ehdotti ruokavalion korjaamista toistuvien ummetusten välttäämiseksi. Lääkärin tehtävä oli määrätä lääkettä eikä puuttua henkilökohtaisuuksiin kuten ruokavalioon! (Muiistuttaako Suomen leikkele-keskustelua?)
Jos ja kun päivittäin juo litroittain teetä ja syö etupäässä vaaleaa leipää ja ranskalaisia perunoita eikä vihanneksia, niin on normaalia ja "tervettä" kärsiä ummetuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106