Kuinka pitkiä toimeksiantoja kannattaa laittaa putkeen menemään? Kannattaako esim. kalastella halpoja osakkeita laittamalla pitkiä toimeksiantoja ja -10% hinnalla.
Vastaukset 4
- Vakuusvaje
En koskaan tee yhtä päivää pitempiä toimeksiantoja. Tilanne voi pörssin kiinni ollessa muuttua radikaalisti ja rajahinta saattaa seuraavana päivänä olla naurettava. Esimerkkinä kuluneen viikon kurssiheilahtelut suuntaan jos toiseenkin. Jos haluaa aamuhuutokaupasta pilkkiä, määräyksen voi antaa puoli kymmenenkin aikaan.
Toteutumaton toimeksianto ei maksa mitään. Tehdään huomenna uusi jos ei tänään onnistanut.- aiheesta
Tein verkkopankin kautta ostotoimeksiannon. Kuinka kauan se "roikkuu" siellä, jos myyntihinta tällä kertaa karkaa käsistä. Eli voiko jättää toimeksiannon kuluitta odottamaan hintojen laskua?
- itse toimarin yhteydessä
aiheesta kirjoitti:
Tein verkkopankin kautta ostotoimeksiannon. Kuinka kauan se "roikkuu" siellä, jos myyntihinta tällä kertaa karkaa käsistä. Eli voiko jättää toimeksiannon kuluitta odottamaan hintojen laskua?
kun teet toimarin, samalla annnat voimassaoloajan. Yleensä maksimiaika on 30 pankkipäivää.
- Anonyymi
Miten on mahdollista . En ole tehnyt toimeksiantoa mutta pankki on ottanut tililläni rahaa ja lisännyt salkkuuni osakkeita josta ei löydy toimeksiantoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672