varas

padme_amidala



ohoi sinä siellä
älä yhtään kiellä
varaskin olet vielä

huomasin vasta lähdettyäsi
katalan, julkean tekosi
sydämeni otit mukaasi

anteeksi sen sulle annan
onhan sillä paikka parhain
povitaskussa sun talvitakin

lähellä sydämen parhaan
se hiljaa hyrisee laulujaan
pakahduttavasta onnestaan

aina, aina vaan

20

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...poliisiasemalle, olen syyllinen, yksi niistä varkaista...

      Täällä kirjoitettavien runojen vaihtelevuus takaa lukijalle nautinnon. Sinun runosi tarjosi minulle suuren ilon!

      • padme_amidala

        kumpi on hauskempaa, runojen kirjoittelu vai näiden mieltä lämmittävien palautteiden lukeminen.
        Mukavaa pakkasmaanantaita Sinulle : )


    • *MURUKULTA*

      *juoksee hammasharja suussa, rullat päässä aamutossut jalassa ja kauha kädessä pihalle*
      - MISSÄ? Kyllä minä sen kiinni saan!
      - TÄH! Väärä hälytys... Ai..Juuh! Tuota,,huomenta vaan naapuri..köhöm..*repii aamutakkia tiukempaan*
      - Ja sinnekin oikein hyvää,,huomenta..Äh..
      - Heheehe...Pientä...pakkasta...Jaaaa!..Jos sitä kahville.. *hymyilee suu vaahdossa*
      - Kiitti vaan padme_ , Arvaa nollasivatko 'kahelimittareita' meitsin kohdalla vieläkään,,,, :]
      - Sou! *läpsyttelee sisälle*
      - Aamukahvi maistuu varmaan sullekin \_/? ja mukvaa alkavaa viikkoa! :)

      • padme_amidala

        naapurisi varmaankin kurkistelevat verhojen takaa päivät pitkät touhujasi. Mistä sinulta oikein kumpuaa nuo hauskat ajatukset ja vielä näin aikaisin aamulla. Minä en jaksa ajatella muutakuin kissaa, jolle olen tilannut hammaskiven poiston ja hävittänyt sen lapun missä aika oli. Muistan vaan että se on tälläviikolla *huokaus* ja sata euroa taas siihenkin.
        Hauskaa maanantaita sinulle : )
        P.S Kiitos kahvista se on tarpeen : )


    • Sinulla on rakkautta vaikka muille jakaa
      ja
      runosi suloisen ihania ;)

      Viikonalkua Sinulle Pdme :)

      • padme_amidala

        luulin, että hyrisijä oli tuo kissa olkapäällä : )
        Kuulakkaan raikasta pakkasmaanantaita sinulle : )


    • kaaru

      miten söpö, siis oikeasti ja vielä aurinko paistaa..
      Sinä Padme osaat:)

      • padme_amidala

        Harmi vain, että tarina on tosi. Tukkapöllyä mokomalle varkaalle pitäisi antaa.
        Aurinkoista maanantaita sinulle : )


    • Niin siinä käy kun tuntee.
      Kun antaa sielulleen vallan.
      Viedä minne sattuu.
      Ja silloin se tapahtuu.

      Iloa pakkasenpurevaan päivään

      • padme_amidala

        Mukavaa, jos löysit runostani iloa päivääsi.
        Raikasta maanantaita sinulle (älä vaan käy nyt uimassa)


    • peres

      Tuo on suurta rakkautta
      Varkaille ei juuri armoa anneta
      Pitää olla juuri sellainen sydän kuin sinulla
      Liian arvokas jota ei jälleenmyyjille jopata
      Hieno runo

      • padme_amidala

        tuo auringon kirkas valo varmaankin häikäisi niin, että silmiin tuli vettä.
        Onpa kaunis ja lämmittävä palaute tosiaan.
        Kiitos Sinulle ja hyvää päivänjatkoa.


    • Mysteriet

      Sekö rosmo vei Sun sytämen...?
      Siitäkö rosmosta noin kauniisti kirjottelet...?

      • padme_amidala

        en kai paljonkaan älynnyt vastustella. Voi olla että liian helpolla luovutin, joten syytä on on minussakin.

        Mukavaa päivänjatkoa sinulle Mysteriet : )


    • lindalinda1

      sydämen varas, sydämen valtaaja.

      Hyrinä, voi kuinka suloista se onkaan.

      Ihana runo Padme, miu mau mukkaan.

      • padme_amidala

        Tämähän on vain niitä tavanomaisia aamutuherruksiani, unenpöpperössä tehty. on tainnut olla liian mollivoittoista kirjoittelu palstalla, kun tämä vaatimaton tekele sai näin paljon kiitosta.
        Kiitokset ovat kyllä tervetulleita, vaikka vähän punastellen niitä luenkin. Mieltä ne lämmittävät, niinkuin itsekin tiedät.
        Runollisen kaunista talvipäivää sinulle Linda : )


    • *Rakkaudenlahja*

      kuvailtua.Erilaisuudellaan nämä runot ilahduttavat paljon.Sydämellinen kiitos tästä runostasi!

      • padme_amidala

        Sinun kommenttisi ovat aina niin mieltä lämmittäviä.
        Hyvää yötä/huomenta sinulle : )


    • varastaa nyt toisen sydän..antamatta omaansa tilalle..miten sitä nyt sydämettä?

      • padme_amidala

        ei tiennyt hän niin tehdessään, mihin oli joutumassa. Sydämeni hyrisee ja laulelee hiljaisella, mutta jatkuvalla äänellä 24/7, niin että hänen on lopulta luovutettava ja annettava omansa vastalahjaksi.
        Kiitos palautteestasi ja mukavaa tiistainjatkoa: )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe