Punaisia ilmapalloja

Mysteriet

Kirjoitan lauseita rakkaudesta
sanoja Sinusta
minusta
meistä

Kevättuulen vietäväksi
maailman laidoille
jokaisen
löytää


***

Pyysit huoneen sydämestäni
ja minun oli sanottava
se on täynnä
rakkaudesta
Sinuun

***

Rakkaudessa on kaksi puolta
kuten sängyssä (!)
Sinun ja minun

***

Jos kukaan ei olisi keksinyt rakkautta
meidän pitäisi tehdä se

***

Nämä ilmapallot on täytetty
ympäristöystävällisesti
puhtaalla rakkaudella

***


Tunnen itsekin leijailevani...

26

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      marinin laittamasta happipullosta loppui happi *huokaus*, *huokaus*. En osaa kuin huokailla runosi ääressä.
      Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )

      • Mysteriet

        Mulle jäi tämmönen heliumpullo käyttämättä - auttaisko se - tulee kiva ääni ainakin kun sitä kiskoo kitusiin *nauraa* - arvaa kun mukulana sillain tehtiin... ja vähän aikuisenakin =)

        Kiitos Sinulle ♥


    • marinfrist

      Toisilla on pallo ja jalassa ja sinulla se on siis....varmaan ranteessa:DD jos kerran leijailet.
      Lähetän tikkatuulispään puhkomaan nyt sen pallon,
      johan sinä rakastunut ressukka palellut siellä yläilmojen pakkasessa.

      ps. osaatko laskeutua silleen varovasti?

      Minä yritän selvitä tästä runonirvanasta jotenkin tämän päivän aikana.
      Olet sie ihan mahoton nikkari:))

      • Mysteriet

        Takamus - joo, osaan mä laskeutua... viimeyönä ainakin laskeuduin sillain että hampaakin tärähti - ai saamari...:/
        Oli vähän liukasta!

        Oot Sie kuule mahoton - miten minä osaan edes kiittää moisesta kommentista??

        Kiitos ♥


    • *MURUKULTA*

      *asentelee pyöreitä mustia 'palloja' sen nilkkoihin*
      - Elä hättäile, kyllä sinä maanpinnalla pysyt, kunhan jahka saan laitettua... Oota! ..Ei!..No lisätään
      *sitoo hetekkaa kettingillä toiseen jalkaan*
      - No eiköstä se jo,,,HEIII!
      *tuhisee*
      - Johan on....*ISTUU sille hetekalle ja ottaa kaikki huolet syliin*
      - Näitten alta ei kukaan ole noussut...TÄH!..
      - Antaa olla! Lennä! Uneksi! :D Niin! Ja muvaa alkavaa viikkoa!

      • Mysteriet

        Oot Sie kans yks... yks... ihana pakkaus !

        Minä kiljun täältä - jonkun painavan alta - maistuisko aamusumppi (_)3 ??

        Kiitoosss ♥


    • kaaru

      ja taas Mys olen myyty runojesi edessä...aivan mahtava tämän viikon avaus...siis, olet taituri:)

      • Mysteriet

        Paraskin puhumaan =)

        Kiitos ♥


    • Olisiko ollut eeva ja Aatami......jälkeläisiä ollaan sit.
      Hymyilee

      • Mysteriet

        Ja sukuakin kait - sitä kautta =)

        Ihanaa!

        Kiitos ♥


    • peres

      Katson taivaalle
      Siellä pallosi leijailevat
      On hienoa että on sellaisia poutapilviä kuin Sinä

      • Mysteriet

        Tää pilvi osaa sataakin joskus - hirmuisen isoja krokotiilin pisaroita ;D

        Kiitos - olet aurinko ♥


    • Ihania oivalluksia rakkaudesta, sinä se osaat, kiiitooos!

      Kevättuuli kuljettaa
      rakkauden sanomaa
      lämmöllä sen ojentaa
      rakkaalleen luettavaa

      niin se vaan on…

      • Mysteriet

        Kommenttisi on lämpöinen...

        Ja erityiskiitos tästä;
        "Kevättuuli kuljettaa
        rakkauden sanomaa
        lämmöllä sen ojentaa
        rakkaalleen luettavaa"

        Ihana ♥


    • lindalinda1

      minä vaelsin niittyä
      lumista ja pakkasen kovettamaa
      jokin lipui silmieni ohitse
      ei
      eihän täällä voi ilmapalloja lentää

      mutta silmäni näkivät oikein
      ja niitä ilmestyi jostain
      koko ajan lisää

      jokin sisäinen ääni
      sanoi minulle jotain
      tarkensin katsettani ja näin
      jokainen pallo
      oli täytetty rakkauden sanoin

      rakkaani
      mistä Sinä ne lähetit
      täyttämään sydämeni ilolla ?
      ***

      Sinä olet uskomaton, runopalstan kungingatar.
      Kuten joskus tuli mainittua - vaikka
      kirjoittaisit heinäseipäästä, lukija/kommentoin-
      tien määrä on vähintäinkin vakio :)

      • Mysteriet

        Vastausrunosi on talletettu - varmaan paikkaan - sydämeeni (laitoin sen kyllä koneenkin tiedostoihin ;D)

        Nyt kyllä sanot suulla suuremmalla, Sinä ihanuus...

        Huuliltasi putoilevat sanat
        ihanat valheet
        ja minä nautin
        jokaisen tavun
        juovuttavan...

        Heinäseipäitä päivääsi, Ystaväni
        ...ja aurinkoa ♥


    • tomppa2006

      ...täälläkin yks tomppa taivaisiin...

      Tuli vaikutelma, että eri säkeistöt on kirjoitettu eri ilmapalloihin ja sinä lähettelet niitä. Lukija odottaa mielenkiinnolla mitä seuraavassa lukee. Tälläisiä tuntemuksia minulla kauniin punaisesta ilmapallorunosta. Hienosti sait aikaan voimakkaan eufoorisen tunteen tompalle.

      *leijailee*

      • Mysteriet

        Kiitos - juuri se mitä tavoittelin on vastauksena vastauksessasi =)

        Sinä olet kultainen


    • *Rakkaudenlahja*

      taitava kirjoittamaan ja sanat tulevat sydämestäsi.Harmittaa vaan kun en aiemmin tutustunut sun runoihin jotka ovat sanoin kuvaamattoman hienoja!Sydämellinen kiitos runostasi!*lämmin halaus*

      • Mysteriet

        Miten voit olla noin sydämellisen ihana...?

        Tuhansin kiitoksin - lämpöinen halaus Sinulle ♥


    • Moi..
      vähillä sanoilla HYVÄ.
      nautin lukemisesta...

      • Mysteriet

        Moi..
        Yhtä vähillä; Kiitos!

        Nautin kommentistasi =)


    • TöllinLiisa

      Rakkaani osti minulle
      keltaisen ankan, ilmapallon.
      Käsikynkää kesäyössä mökille ja
      ankka leijui katonrajassa.
      Aamu kun tuli,ankka oli väsy
      laskeutunnu lähelle lattiaa.

      Hyvä välillä leijua, vaikka pallona.
      Hymy vois näkyy,kiitos hauskasta runosta.

      Mysteriet.....hyvää yötä..Liisa

      • Mysteriet

        Ihana muisto... *huoks*

        Minäkin muistan miten kävi kaikille vappuilmapalloille aina- hiljalleen tippuivat lattialle öisin ;D

        Kiitos kaunein Sinulle


    • -n i a !

      • Mysteriet

        Hauskasti muotoillusta vastauksestasi ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe