Tulisialle tulkintaa

Kukkopojan äiti

Heips tulisika, voisitko antaa hieman tulkintaa pojastani, joka on syntynyt kukon vuonna 1993 4.12. klo 12:13. Kenen kanssa parhaiten pärjäilee, mikä on elämän suunta / polku vai voiko sellaista "ennustusta" kiinalainen horoskooppi antaa..

Tälle vaikeahkolle luonteelle kun ei tunnu sopivan mikään tavallinen juttu.

Kiitos etukäteen!

5

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

Kiinalaiset sanovat, että kukkolapsi aloittaa saarnansa ensimmäisenä elinpäivänä.

Minä olen sitä mieltä, että kukkolapsi odottaa paljon vanhemmiltaan (kukkolapsella on kirkas moraalitaju). Hän puhuu paljon ja avaa yleensä suunsa väärällä hetkellä. Kukkolapsi tappelee mieluummin kuin alistuu "epäoikeudenmukaiseen" kohteluun ja hänellä on vahva käsitys siitä, mitä toisten pitäisi tehdä.

Kenen kanssa kukkolapsi pärjäilee? Kiinalaiset sanovat, että kaksi Kukkoa saman katon alla tietää huonoa kaikille. Kukkolapsi saattaa myös olla liian itsepäinen Jänisäidille/isälle (Jänis vihaa kiukunpuuskia).

Hän tulee toimeen Lohikäärmeen, Käärmeen, Sian ja Puhvelin kanssa.

Kukot menestyvät yleensä hyvin, he ovat älykkäitä ja oppivat helposti.

Elementit: Vesi (2), Tuli (2), Metalli (1).
      Puuttuvat: Puu (0) ja Maa (0).

Puuttuva Puu ja Maa: Pojan saattaa olla vaikea tulla sovittuun tapaamiseen ajoissa ja hän kyllästyy myös helposti asioihin.

Vesi/Tuli: Luonne on jakautunut tasan (2 2), on mahdotonta arvata kumpi puoli voittaa/hallitsee. Pojalla on yhtä suuri tarve toimia (Tuli) kuin tuntea (Vesi). Hän on sisimmältään herkkä ja kaipaa myötätuntoa. Jos hän antaa tunteellisen puolensa (Vesi) hallita, hän saattaa turhautua.
      Elämän läksy? Kärsivällisyys.

• Koiraäiti

Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

• vesi-koira
        Koiraäiti kirjoitti:

Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...

• koiraäiti
        vesi-koira kirjoitti:

Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...

Heips, olen metallikoira ja nouseva merkkini on vissiin apina..

Tyttäreni on apina ja tulemme hyvin juttuun.

Kukot ovat jotenkin tosikkoja. Eivät ainakaan osaa nauraa itselleen.

• Tulisika
        Koiraäiti kirjoitti:

Vuohi ei kestä minkäänlaista arvostelua ja hänellä on paha tapa murehtia turhia. Tämä eläinmerkki on huolissaan kaikesta: lapsistaan, itsestään, maailman menosta. Kukkolaspi saattaa kuitenkin viihtyä Vuohen talossa koska Vuohi osaa antaa anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2548
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1923
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      22
      1702
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      17
      1241
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      301
      1178
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258
      1013
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1003
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      52
      925
    9. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      873
    Aihe