Tulisialle tulkintaa

Kukkopojan äiti

Heips tulisika, voisitko antaa hieman tulkintaa pojastani, joka on syntynyt kukon vuonna 1993 4.12. klo 12:13. Kenen kanssa parhaiten pärjäilee, mikä on elämän suunta / polku vai voiko sellaista "ennustusta" kiinalainen horoskooppi antaa..

Tälle vaikeahkolle luonteelle kun ei tunnu sopivan mikään tavallinen juttu.

Kiitos etukäteen!

5

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Kiinalaiset sanovat, että kukkolapsi aloittaa saarnansa ensimmäisenä elinpäivänä.

      Minä olen sitä mieltä, että kukkolapsi odottaa paljon vanhemmiltaan (kukkolapsella on kirkas moraalitaju). Hän puhuu paljon ja avaa yleensä suunsa väärällä hetkellä. Kukkolapsi tappelee mieluummin kuin alistuu "epäoikeudenmukaiseen" kohteluun ja hänellä on vahva käsitys siitä, mitä toisten pitäisi tehdä.

      Kenen kanssa kukkolapsi pärjäilee? Kiinalaiset sanovat, että kaksi Kukkoa saman katon alla tietää huonoa kaikille. Kukkolapsi saattaa myös olla liian itsepäinen Jänisäidille/isälle (Jänis vihaa kiukunpuuskia).

      Hän tulee toimeen Lohikäärmeen, Käärmeen, Sian ja Puhvelin kanssa.

      Kukot menestyvät yleensä hyvin, he ovat älykkäitä ja oppivat helposti.

      Elementit: Vesi (2), Tuli (2), Metalli (1).
      Puuttuvat: Puu (0) ja Maa (0).

      Puuttuva Puu ja Maa: Pojan saattaa olla vaikea tulla sovittuun tapaamiseen ajoissa ja hän kyllästyy myös helposti asioihin.

      Vesi/Tuli: Luonne on jakautunut tasan (2 2), on mahdotonta arvata kumpi puoli voittaa/hallitsee. Pojalla on yhtä suuri tarve toimia (Tuli) kuin tuntea (Vesi). Hän on sisimmältään herkkä ja kaipaa myötätuntoa. Jos hän antaa tunteellisen puolensa (Vesi) hallita, hän saattaa turhautua.
      Elämän läksy? Kärsivällisyys.

      • Koiraäiti

        Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

        Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

        Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?


      • vesi-koira
        Koiraäiti kirjoitti:

        Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

        Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

        Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

        Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

        Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

        Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...


      • koiraäiti
        vesi-koira kirjoitti:

        Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

        Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

        Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...

        Heips, olen metallikoira ja nouseva merkkini on vissiin apina..

        Tyttäreni on apina ja tulemme hyvin juttuun.

        Kukot ovat jotenkin tosikkoja. Eivät ainakaan osaa nauraa itselleen.


      • Tulisika
        Koiraäiti kirjoitti:

        Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

        Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

        Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

        Vuohi ei kestä minkäänlaista arvostelua ja hänellä on paha tapa murehtia turhia. Tämä eläinmerkki on huolissaan kaikesta: lapsistaan, itsestään, maailman menosta. Kukkolaspi saattaa kuitenkin viihtyä Vuohen talossa koska Vuohi osaa antaa anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe