Tulisialle tulkintaa

Kukkopojan äiti

Heips tulisika, voisitko antaa hieman tulkintaa pojastani, joka on syntynyt kukon vuonna 1993 4.12. klo 12:13. Kenen kanssa parhaiten pärjäilee, mikä on elämän suunta / polku vai voiko sellaista "ennustusta" kiinalainen horoskooppi antaa..

Tälle vaikeahkolle luonteelle kun ei tunnu sopivan mikään tavallinen juttu.

Kiitos etukäteen!

5

583

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

Kiinalaiset sanovat, että kukkolapsi aloittaa saarnansa ensimmäisenä elinpäivänä.

Minä olen sitä mieltä, että kukkolapsi odottaa paljon vanhemmiltaan (kukkolapsella on kirkas moraalitaju). Hän puhuu paljon ja avaa yleensä suunsa väärällä hetkellä. Kukkolapsi tappelee mieluummin kuin alistuu "epäoikeudenmukaiseen" kohteluun ja hänellä on vahva käsitys siitä, mitä toisten pitäisi tehdä.

Kenen kanssa kukkolapsi pärjäilee? Kiinalaiset sanovat, että kaksi Kukkoa saman katon alla tietää huonoa kaikille. Kukkolapsi saattaa myös olla liian itsepäinen Jänisäidille/isälle (Jänis vihaa kiukunpuuskia).

Hän tulee toimeen Lohikäärmeen, Käärmeen, Sian ja Puhvelin kanssa.

Kukot menestyvät yleensä hyvin, he ovat älykkäitä ja oppivat helposti.

Elementit: Vesi (2), Tuli (2), Metalli (1).
      Puuttuvat: Puu (0) ja Maa (0).

Puuttuva Puu ja Maa: Pojan saattaa olla vaikea tulla sovittuun tapaamiseen ajoissa ja hän kyllästyy myös helposti asioihin.

Vesi/Tuli: Luonne on jakautunut tasan (2 2), on mahdotonta arvata kumpi puoli voittaa/hallitsee. Pojalla on yhtä suuri tarve toimia (Tuli) kuin tuntea (Vesi). Hän on sisimmältään herkkä ja kaipaa myötätuntoa. Jos hän antaa tunteellisen puolensa (Vesi) hallita, hän saattaa turhautua.
      Elämän läksy? Kärsivällisyys.

• Koiraäiti

Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

• vesi-koira
        Koiraäiti kirjoitti:

Kärsivällisyys ei ole hänen parhaimpia valttejaan :) ja kyllä, tämä kukkolapsi aloitti "saarnansa" heti synnyttyään, heh, ja on siitä asti ollut äänessä.

Älykkyyttä löytyy, mutta opettajat koulussa eivät arvosta tämän pojan kykyjä, vaan pikemminkin lannistavat, ei tunnu sopeutuvan tähän maailmaan. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka häntä ymmärtää ja se vähän huolestuttaa.

Poika asuu isällään (vuohi) ja kitkaa tuntuu olevan sielläkin. Mitenkäs vuohi ja kukko pärjäilevät?

Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...

• koiraäiti
        vesi-koira kirjoitti:

Enpäs tiedä kun on kyse lapsen ja isän suhteesta, mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että vuohi kokee kukon kielen vähän liian terävänä herkälle mielelleen.

Kukkopojan äiti, mikä muuten olet itse kiinalaisessa?

Tuosta että kaksi kukkoa saman katon alla on liikaa niin kun oma äitini on kukko ja minä taas nouseva kukko niin onko siinä jo vähän liikaa? Varsinkin kun olin murrosiässä olimme napit vastakkain koko ajan. Nyt tilanne on hieman parempi. Itse asiassa välimme paranivat heti kun muutin pois kotoa...

Heips, olen metallikoira ja nouseva merkkini on vissiin apina..

Tyttäreni on apina ja tulemme hyvin juttuun.

Kukot ovat jotenkin tosikkoja. Eivät ainakaan osaa nauraa itselleen.

• Tulisika
        Koiraäiti kirjoitti:

Vuohi ei kestä minkäänlaista arvostelua ja hänellä on paha tapa murehtia turhia. Tämä eläinmerkki on huolissaan kaikesta: lapsistaan, itsestään, maailman menosta. Kukkolaspi saattaa kuitenkin viihtyä Vuohen talossa koska Vuohi osaa antaa anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2290
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1554
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1104
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1058
    5. 103
      1048
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      876
    7. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      48
      844
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      81
      791
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      777
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      764
    11. 54
      741
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      739
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      686
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      658
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      30
      573
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      527
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      38
      522
    18. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      500
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      482
    20. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      25
      463
    Aihe