Silloin tahdoin

Rakkaudenlahja1

Odottaisit minua vielä
siellä kaukana jossain
koska edelleen sinua
niin paljon rakastan

uni oli meidän kahden
yhteinen mutta syksyn
tuulet sinut vei pois
ja unemme siihen loppui

itseäni syytän mutta se
tuskin lohduttaa kun en
tiedä miksi lähdit ja miksi
elämääni tuo pilvi musta ui

sydämessäin kaipuun sävel
vain soi kun rakas sen
minulle toi ja mikään
ei minua auttaa nyt voi

jos vielä kohdattaisiin
me yhdessä valvottaisiin
yö ja taivaalla ois
kaunein tähtien vyö

tällaista enää koskaan
tuskin tapahtuu kun
sinulla on varmasti jo
luonasi joku aivan muu

silloin tahdoin rakkautta
ja hellyyttä mutta vain
hetken sitä sinulta sain
kunnes lähtenyt oli rakkain.

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Miten osaatkin kirjoittaa tuon kaipuun noin kaipuuksi... *huokaa*

      Voisin koskettaa runoasi ja siinä asuvia sanoja
      hellisin niitä ihan hiljaa
      etteivät särkyisi...

      Kauniin hauras runo ♥

      • *Rakkaudenlahja*

        kommenttisi on todella kaunis ja koskettava.Sydämellinen kiitos ja myös kiitos käynnistäsi!Mukavaa päivän jatkoa!


    • Kaipuu, muuttuu, hiipuu,vaalenee, häipyy.
      Se vaatii vain hieman aikaa.
      Eikä nämä sanat lohduta, kaipaavaa, mutta se
      näin kuitenkin menee.

      Kaipuunkarkoitusjauhetta lähetän pienen annoksen,
      kokeile sitä :)

      • *Rakkaudenlahja*

        oot ihan oikeassa.Sydämellinen kiitos kaipuun karkoitusjauheesta ja toivottavasti se tehoaa,kiitos myös kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa sinulle!


    • Haikea sävel runossasi soi, minä vastarunollani vastaan näin:

      Rakkaan muistot mielessä
      uni usvainen syksyisessä tuulessa

      Itsesyytökset ehkä turhaa
      miksi lähti hän, mieltä kaihertaa

      Kaipuun kaunis sävel soi
      rakkaus sen mukanaan toi

      Toiveissa ajatuksin kohtaavin
      kanssa rakkaan tähtiöihin hohtaviin

      Jos rakkaan toinen löytänyt lie
      tai sitten vielä kotiin johtavi tie

      jolloin rakkaus hellyys sun kohtaa taas
      kaikki muu, kaipuu, ikävä mielestä katoaa.

      • *Rakkaudenlahja*

        sydämellinen kiitos todella kauniista runosta jonka kirjoitit noilla hyvin kauniilla sanoilla!Kiitos myös kun kävit ja ihanaa illan jatkoa!


    • Ja kevätkin saapuu.
      Niin uskotaan.
      Hyvää iltaa sinne jonnekkin

      • *Rakkaudenlahja*

        hyvin kaunis on kommenttisi ja siitä sydämellinen kiitos ja kiitos myös kun kävit!Ihanaa illan jatkoa!


    • TöllinLiisa

      Rakkaus jää huutaan,
      yössään vaikeroi.
      Ajatukset hänessä asuu,
      on pysähtynny, kysyy?

      Rakkaudenlajha.
      Toivon, unen vievän pois alta kivun.
      Ymmärrän ja toivotan voimia Sinulle.Liisa

      • *Rakkaudenlahja*

        vaikka yössä suruansa huutaisi niin kukaan sitä kuule ja kaipaus vaan asuu sydämessä ja yksin yöhön jää.Sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa yötä ja aamua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe