Bäkkärien liput on nyt saatavilla Lippupalvelussa, jos joku ei sitä vielä tiedä. Viime kerralla oli niin hemmetin hauskaa, että ihan pakko nähdä uudestaan! Uudesta levystä ei oo oikein mitään kuvaa, mut riittääks jos osaa kaikki vanhemmat biisit?! :D
BSB ke 16.4.08 Hartwall Areenalla
never gone
2
829
Vastaukset
- Inksu1983
No kannattaa se uus levykin hankkia.. :) Mut eiköhän keikalle toki voi mennä vaikka ei niitä uusia biisejä osaiskaan.
- never gone
Hankin sen levyn sittenkin. Parin kuuntelun jälkeen fiilikset on, että varsin epätasainen tuotos. Muutama oikein hyvä biisi, mutta loput huttua. Edellinen levy oli paljon tasokkaampi. Oisko sittenkin Keviniä tarvittu messiin?!
Mutta mitäs siitä, keikalla on varmasti hauskaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693