Olen lähdössä toukokuun alussa Israeliin, Jerusalemiin Hotelli Novoteliin. Toiviomatkojen esitteestä luin, että useimpien hotellien ulkouima-altaat ovat talvikuukausina kiinni. Suomalaisille nuo talvikuukaudet ovat kuitenkin lämpimiä ja olisi hauska kaikkien nähtävyyksien katselemisen lomassa myös ottaa aurinkoa ja loikoilla uima-altaalla.
Jerusalemista matkaamme Tiberiakseen Hotelli Golden Tulipiin. Mahtaako siellä olla uima-altaat kiinni ?
Ovatko uima-altaat talvikuukausina kiinni ???
Auringonottoa unohtamatta
1
505
Vastaukset
- tosiaankin....
Suljettuina noi altaat. Mutta se, onko toukokuu vielä talvikuukausi onkin eri asia. Silloinhan on kevät parhaimmillaan. Eilatissa altaat ovat avoinna ympäri vuoden. Jos olet matkasi tilannut Toiiomatkoilta voit tarkistaa asiaa sieltä. Myös useimpien hotelleiden nettisivut löytyvät, joista voi etsiä tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733343
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753117Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351685
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601608