Ei päivällä näy

se oli kosketus
ei
hipaisu se oli

lyhyt

intohimoisen
tunteen synnyttämä
aistimus


missään

ei ollut
raja-aitoja



herkkä

harvinaislaatuinen
sielujen
yhteenkuuluvuus

salattu

yössä se
hehkuu edelleen

16

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähillä sanoilla tehtynä hyvä.
      Tehoste sanoja ripoteltuna jäsentämässä teosta..Hauraan herkkä uskaltaako luekakkaan,ettei rikki mene.
      Pidin paljon ,loppu kiteyttää kaiken.
      Ter kobo

      • lukemisesta rikki ja sanasi minulle,
        olivat myös tosi herkät,
        menen ihan hiljaiseksi......


    • padme_amidala

      sitä juuri sinun runosi ovat. Kiitos taas tästäkin hienosta lukuelämyksestä :O !

      • Älä sano tuolleen, ihan tavallinen tallaaja mie olen....sanat tahtoivat tuohon järjestykseen,
        ei voinut mitään.
        Silti kumarran ja kiitän, sillä olen oppinut ottamaan kiitosta vastaan ja se tuntuu hyvältä:)))


    • kaaru

      Oi...miten herkästi aloitat tämän päivän:)

      "harvinainen sielujen yhteenkuuluvaisuus - salattu"

      niin se vain joskus on

      • Herkistää välillä,
        ja


        salattu...kyllä


    • GloriaJoy

      paljon, tunnistin, noin se on.

      • Mukava kun piipahdit runossani.
        NÄmä ovat tuttuja tuntemuksia monelle.
        Miellyttävää on ollut lukea myös sinun runojasi:)


    • lindalinda1

      se on minussa
      Sinun jäljiltäsi se elää
      kosketuksesi piirtyi sieluuni
      ja se synnytti intohimon

      Sinä luulit
      ja minäkin uskoin
      tunteidemme ainutkertaisuuteen
      sielujemme yhteiseen säveleen

      mutta nuotit rikkoontuivat
      ja jäljellä on enää
      salattu, kätketty hehku
      ***

      Nainen - runosi on u-pe-a !

      • Sinun runosi hehkuu niin, että pitää hakea
        hikiliina;) sinä itse upea, vaan
        kiitän, koska sinun sanasi tuntuvat hyvltä, sisko.

        Lumista kirjoituspäivää Sinulle!


    • peres

      Herkästi kuin hunnun alta
      Hieno
      Kiitos

      • marinfrist

        Heilautin vienosti huntua
        ja olin hiljaa....
        vaan sinä huomasit

        Kiitos peres:)


    • Mysteriet

      Kiitti vaan, se oli Sun syy... =)

      Herraisä miten upea runo taas *huokaa*, mää ainaka tämmösiin pysty...

      • Että teitä naisia pitää olla koko ajan
        nostelemassa pystyyn:D'

        Tää on ihan ilmainen neuvo: istu, ennen kuin käyt lukemaan :)niin et tipu niin korkeelta, jooko!!

        Ja heti loppu tuommonen narina, ettet muka pysty, kyllä se on kuule nähty, on todistajiakin vaikka kuinka monta....kysytään keneltä vaan.

        Runopäivää, Sinulle Mys:)


    • *Rakkaudenlahja*

      tämä on taas niitä hyvin kauniita tunteikkaita runoja joista pidän paljon.Tässä on jokainen sana oikealla paikallaan.Sydämellinen kiitos ja vielä halaus!

      • Sinullekin hali ja iloa iltaasi:)
        Mukava, kun pidit lukemastasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe