Rakastat?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
t. villit bibbelsit
- Anonyymi00002
E:tä tietenkin
- Anonyymi00030
E-naista minäkin.
- Anonyymi00004
R miestä.... Ikävä on
- Anonyymi00006
Rölli ? :D
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rölli ? :D
Ei ole rölli, vaikkakin voisi noin niinku muuten oman elämänsä rölli 😅
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole rölli, vaikkakin voisi noin niinku muuten oman elämänsä rölli 😅
OMPAS
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
OMPAS
No ei ole. En tunne ketään Rölliä.
- Anonyymi00005
Markoa
- Anonyymi00008
Toom
- Anonyymi00009
Vain Jaria.
- Anonyymi00013
Jaiks
- Anonyymi00010
Itseäni
- Anonyymi00012
VAIMOANI RAKASTAN JUMALISTE
- Anonyymi00014
Ilmeisesti tällä hetkellä en ketään. En romanttisesti enkä ystävyysmielessä.
- Anonyymi00015
ilmeisesti? Eli et tiedä vai joku on väittänyt?
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
ilmeisesti? Eli et tiedä vai joku on väittänyt?
Eikun on vaihteeksi menossa soitamme surullisia ero- ja menetysbiisejä kauppakeskuksen soittolistalla. Heillä on ilmeisesti säännöllisin väliajoin tarve käydä läpi jonkinlainen kaikkien tulisi olla surullisia biisivalikoima.
No enpä oikeastaan taida rakastaa tällä hetkellä ketään. Olen jo kyllästynyt myrkkykäärme ystäviin, joten en kaipaa oman sukupuoleni edustajia ystäviksi. Miehistä taasen? On kyllä niin iäkäs eläkeiän odottelija valikoima etteivät he liiemmin herätä tunteita suuntaan tai toiseen tai korkeintaan ärtymystä. En minä laskisi itseäni rakastumaan heihin sillä tulevaisuus heidän kansaan olisi toivoton samaan tilanteeseen pysähtynyt loputon suo. Yhtä toivotonta jurnaamista kuin säännöllinen arkipäivä-virastotyöaika, jossa ei olisi mitään vaihtelua. Parisuhteessa kaiken innostuksen tuhoavaa. Olen aina inhonnut lounas- ja laitosraflojen työaikoja niin todellisena kuin vertauskuvallisena. Hittoako yritetään yleensä lykätä tekemään, joko pelkkää iltaa tai pelkkää aamua.
- Anonyymi00016
Joku homobaari täällä meneillään .kiire kuunnella Eppujen takaisin sateiseen
Sinua muistelen ,sinua pois päästäni muistelen
Takaisin sateeseen - Anonyymi00017
E vanha puolustaja,ketä puolustat,nyt
Painu mustis nukkumaan.- Anonyymi00033
Ooks aatellu jos ihan omalla käyttäytymiselläsi ja miten häntä oot kohdellut, oot saanut saanut toisen mustasukkaiseksi?
- Anonyymi00018
Milloin sitte varmaan samaa kuin silloin.
- Anonyymi00019
Aviomiestäni rakastan. En muita. Ikävöidä voin muitakin.
- Anonyymi00020
Miestä, jolle antaisin sydämeni pantiksi
- Anonyymi00021
Sitä joka yrittää piilotella minua palstalla
- Anonyymi00027
Miten tänne voi piiloutua?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten tänne voi piiloutua?
Tai miten joku toinen voi piilottaa toisen, todella kummallista.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tai miten joku toinen voi piilottaa toisen, todella kummallista.
Jonkunlainen silmänkääntötemppu kenties? Hämmentävää on
- Anonyymi00022
Jyrkiä
- Anonyymi00025
En uskalla sanoa, kun en tiedä, onko kaikki vain oman pääni hullua toiveajattelua. Naista menneisyydestä.
- Anonyymi00026
Tarkoitan, että jos se toiveeni ei ole millään tavoin todellinen, niin rakkauden julistaminen olisi vain omaa hulluuttani.
- Anonyymi00029
Mussukkata, mussukkata.
- Anonyymi00032
Häntä ihanaa vain. Ei ole toista niin ihanaa kuin hän.
- Anonyymi00034
Omaa lastani ja lapsuuden perhettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461125Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467