http://www.mtv3.fi/uutiset/mediait.shtml/arkistot/mediait/2008/01/604953
USkomatonta, mitä ihmiset ovat valmiita tekemään kytätäkseen puolisoaan.
Jos pettää, niin kannattaa hankkia yksinkertainen kännykkä...
Kännyköiden vakoiluohjelmat
87
39354
Vastaukset
- vanha..
kännykkä paras,eipä vakoilla.
- neitoperhoxl
niin ei tartte vakoilla,ja muutenkin on sairasta mun mielestä puolisoaan kytätä!!!!!
- enkä,,,,
neitoperhoxl kirjoitti:
niin ei tartte vakoilla,ja muutenkin on sairasta mun mielestä puolisoaan kytätä!!!!!
mä akkaa..-))
- sairaampaa
neitoperhoxl kirjoitti:
on pettää! Hyvä vain, jos on jokin keino selvittää vaikkapa toisen uskollisuutta, onpahan asiasta faktaa ja voi tehdä päätöksensä sen pohjalta. Toisen kanssa jos haluaa elää ja olla, mutta toinen pettää, niin ei sekään herkkua ole. Eikä pettäjä asioita myönnä, vaikka miten kysyisit. Ja toisaalta ei sitä erotakaan halua, jos petos ei ole varmaa. Silloin on tällaiset keinot hyviä! Taidat itse olla pettäjä...
- vakoilu OK
sairaampaa kirjoitti:
on pettää! Hyvä vain, jos on jokin keino selvittää vaikkapa toisen uskollisuutta, onpahan asiasta faktaa ja voi tehdä päätöksensä sen pohjalta. Toisen kanssa jos haluaa elää ja olla, mutta toinen pettää, niin ei sekään herkkua ole. Eikä pettäjä asioita myönnä, vaikka miten kysyisit. Ja toisaalta ei sitä erotakaan halua, jos petos ei ole varmaa. Silloin on tällaiset keinot hyviä! Taidat itse olla pettäjä...
KUmma moraali nykyään, kun vakoilu on niin väärin, niin väärin, mutta pettäminen ei. Jos joku "vakoilee" niin harvoin syyttä, kyllä siinä on jokin vaisto siitä, että kaikki ei ole kohdallaan ja näin olle "vakoilu" on ihan ymmärrettävää. Petos on rikos ja rikollista on oikeus tarkkailla, näinhän se menee muutenkin.
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!! - ei-mustis
vakoilu OK kirjoitti:
KUmma moraali nykyään, kun vakoilu on niin väärin, niin väärin, mutta pettäminen ei. Jos joku "vakoilee" niin harvoin syyttä, kyllä siinä on jokin vaisto siitä, että kaikki ei ole kohdallaan ja näin olle "vakoilu" on ihan ymmärrettävää. Petos on rikos ja rikollista on oikeus tarkkailla, näinhän se menee muutenkin.
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!!Eikö vakoileminen ole pettämistä?? Toisen selän takana kyttää, eikä luota? Jotkut sairaat tapaukset keksivät kytätä jo siitä, et sanoo jollekin miehelle kaupassa moi..
- sairasta mutta
neitoperhoxl kirjoitti:
tiedonhalua!!
- asdfga
vakoilu OK kirjoitti:
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!!Jos pettäminen=luottamuksen pettämistä (ellet usko että ihminen menee pilalle muun kuin sinun käsittelyssäsi), niin silloinhan vakoileminen on tarkalleen sama asia? Et luota toiseen, et usko hänen vastauksiaan. Ei sinun luottamuksenpuutteesi ole hänen vikansa, jos et voi luottaa puolisoosi, eroa, älä syytä häntä vainoharhaisuudestasi. En ikinä pettäisi puolisoani, mutta aivan varmasti jättäisin vakoojan.
Ja millä perusteella päätät kuka on "rikollinen" ENNEN kuin alat vakoilla toista, jos tiedät jo että toinen pettää, niin vakoilu on yhtä tyhjän kanssa, jos et, etkä luota häneen, niin lopeta suhde. Miksi olla suhteessa jossa ei tunne itseään turvalliseksi?
Ja antaako se jotain tyydytystä sinulle osoittaa että olet oikeassa ja että sinua on todella petetty, jos hän on syyllinen, hän tietää sen, ja jos hänet panet siitä kärsimään, olet varmaan yhtä varma. Ellet ole, niin anna asian olla. Ei vakoilu ole muuta kun epävarmuuden tunteen tyydyttämistä. Heikkoutta. - Kirjaudu sisään jos haluat ...
vakoilu OK kirjoitti:
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!!"KUmma moraali nykyään, kun vakoilu on niin väärin, niin väärin, mutta pettäminen ei."
Vakoilu on rikos, pettäminen ei. Jos asennat vakoiluohjelmiston puhelimeeni niin syyllistyt rikokseen. Jos petät minua tekosi ei ole rikos, se on ainoastaan moraalisesti tuomittava. Huomennet pienen eron? Pettämistä poliisi ei suostu tutkimaan, kirjesalaisuuden rikkomisen ja tietomurron kyllä suostuu.
Ihan vain pelkästä neuvomisen riemusta annan muutaman ohjeen joilla vakoilu voidaan estää hyvin helposti.
1. Älä pidä puhelimessa puhelulokia. Onnistuu Symbianissa (Nokian uudemmat puhelimet): Loki -> Valinnat Asetukset -> Lokin voimassaolo -> Ei lokia
2. Sama lähettyihin viesteihin, älä tallenna niitä. Sama välitystietoihin. Saat ne pois tekstiviestiasetuksista.
3. Laita puhelimeen suojakoodi, joka menee päälle tietyn ajan kuluttua. Löytyy puhelimen suojausasetuksista, Työkalut -> Asetukset -> Suojaus -> Puhelin ja SIM -> Automaattinen lukitus. Puhelinta ei voi käyttää ennen kuin syötät suojakoodin, puheluun voi silti vastata normaalisti. Oletuksena suojakoodi on 12345, vaihda se johonkin muuhun.
4. Samasta valikosta saat päälle asetuksen "lukitse jos eri SIM" laita päälle, silloin tarvitsee syöttää suojakoodi jos puhelimeen laittaa eri SIM-kortin tai sen laittaa päälle ilman SIM-korttia.
5. Kryptaa puhelin. :)
http://www.checkpoint.com/products/datasecurity/mobile/index.html
Tuota ei murreta millään järkevästi ajateltavista olevalla keinolla. On kotikäyttäjälle liian järeä työkalu joka tapauksessa.
Tuo suojakoodi temppu kannattaa tehdä vaikkei olisi mitään tarvetta moiseen. Estää aika tehokkaasti varastetun puhelimen käyttämisen. - silmät auki
vakoilu OK kirjoitti:
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!!Anna rauhaa varmaa koskaan..Koska tunnet itsesi niin rikki revityksi.Eikä pettäjät ajattele kun omaa napaansa.Eivät näe miten monta ihmistä ympärillä kär sii...Mut se on aivan saletti et kyl varmaan joskus mielen sopukois kaivlee!!!Tiien mist puhun.Ei puh vakoil.
- Luottamukseen
vakoilu OK kirjoitti:
Ja on ihan totta, että harva myöntää pettävänsä jos sitä häneltä kysyy, joten asiasta on varmistuttava muulla tavalla. Kyllä se niin on , että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... eli tässä tapauksessa petollinen henkilö!!!!!!!!!!!Eikös parisuhde perustu luottamukseen ja, jos ei toiseen luota olisi kai jo pelkästään oman itsensä takia parempi lähteä siitä silloin pois. Sen sijaan, että yrittää etsiä syyllistä.
- Sunti
ei-mustis kirjoitti:
Eikö vakoileminen ole pettämistä?? Toisen selän takana kyttää, eikä luota? Jotkut sairaat tapaukset keksivät kytätä jo siitä, et sanoo jollekin miehelle kaupassa moi..
on niin helppoa ottaa vähän selvää jonkun toisen asioista...
- manselainen
Luottamukseen kirjoitti:
Eikös parisuhde perustu luottamukseen ja, jos ei toiseen luota olisi kai jo pelkästään oman itsensä takia parempi lähteä siitä silloin pois. Sen sijaan, että yrittää etsiä syyllistä.
No teillä kaikilla on ilmeisesti ollut hyviä suhteita sitten aina. Itellä takana 5 suhdetta mitkä päätty puolison pettämiseen ja toisen miehen matkaan lähtemiseen... aina "ärsyttäviä" työkavereita yms. milloin voi luottaa.. vai ootteko sitä mieltä että aina pitää vaan ottaa turpaan ????
- Kumiankka-Joe
Kirjaudu sisään jos haluat ... kirjoitti:
"KUmma moraali nykyään, kun vakoilu on niin väärin, niin väärin, mutta pettäminen ei."
Vakoilu on rikos, pettäminen ei. Jos asennat vakoiluohjelmiston puhelimeeni niin syyllistyt rikokseen. Jos petät minua tekosi ei ole rikos, se on ainoastaan moraalisesti tuomittava. Huomennet pienen eron? Pettämistä poliisi ei suostu tutkimaan, kirjesalaisuuden rikkomisen ja tietomurron kyllä suostuu.
Ihan vain pelkästä neuvomisen riemusta annan muutaman ohjeen joilla vakoilu voidaan estää hyvin helposti.
1. Älä pidä puhelimessa puhelulokia. Onnistuu Symbianissa (Nokian uudemmat puhelimet): Loki -> Valinnat Asetukset -> Lokin voimassaolo -> Ei lokia
2. Sama lähettyihin viesteihin, älä tallenna niitä. Sama välitystietoihin. Saat ne pois tekstiviestiasetuksista.
3. Laita puhelimeen suojakoodi, joka menee päälle tietyn ajan kuluttua. Löytyy puhelimen suojausasetuksista, Työkalut -> Asetukset -> Suojaus -> Puhelin ja SIM -> Automaattinen lukitus. Puhelinta ei voi käyttää ennen kuin syötät suojakoodin, puheluun voi silti vastata normaalisti. Oletuksena suojakoodi on 12345, vaihda se johonkin muuhun.
4. Samasta valikosta saat päälle asetuksen "lukitse jos eri SIM" laita päälle, silloin tarvitsee syöttää suojakoodi jos puhelimeen laittaa eri SIM-kortin tai sen laittaa päälle ilman SIM-korttia.
5. Kryptaa puhelin. :)
http://www.checkpoint.com/products/datasecurity/mobile/index.html
Tuota ei murreta millään järkevästi ajateltavista olevalla keinolla. On kotikäyttäjälle liian järeä työkalu joka tapauksessa.
Tuo suojakoodi temppu kannattaa tehdä vaikkei olisi mitään tarvetta moiseen. Estää aika tehokkaasti varastetun puhelimen käyttämisen.Tuo suojakoodin laitto on kyllä kaksipiippuinen haulikko. Puhelimen voi nimittäin ilmoittaa kadonneeksi/varastetuksi ja poliisisetä, kun muilta kiireiltään kerkiää, ottaa supon salaisen puhelinpaikannuslaitteen ja paikantaa puhelimen. Kaverilta hävisi puhelin ja kytät jäljitti jonkun äijän joka oli löytänyt sen ja ottanut omaan käyttöön. Se homma meni sovitteluun ja äijä lopulta maksoi kaverilleni satasen, muuten asia olisi mennyt rosikeen.
Eli poliisit operaattorin avustuksella luultavasti suostuvat paikantamaan jonkun kalliimman puhelimen. Jos siinä on suojakoodi, se rosvo (minun puhelimessa lukee osoite ja puh mihin soittaa) ei saa sitä ehkä käyttöön ja paikantaminen on mahdotonta.
Niin ja pettäminen on iljettävää touhua. Yksityisetsivä olisi aika kova, mutta kallis.
- blondi-72hki
miten jotkut voisivat tuollaiseen alentua.
Järjetöntä kyttäystä!- luottamista
Ei pitäisi olla miehellä mitään vastaan sanottavaa tuollaisesta ohjelmasta jos ei ole aihetta pelätä mitään.
Miehet on kaikki epäluotettavia joten kyllä niillä pitäisi kaikilla tuollaiset ohjelmat olla. - en ymmärrä
luottamista kirjoitti:
Ei pitäisi olla miehellä mitään vastaan sanottavaa tuollaisesta ohjelmasta jos ei ole aihetta pelätä mitään.
Miehet on kaikki epäluotettavia joten kyllä niillä pitäisi kaikilla tuollaiset ohjelmat olla.En kyllä ymmärrä tuommoisia vakoiluohjelmia. Kyllä ihmisen pitää saada olla vapaa, ja jos haluat pettää, niin sen voi tehdä vaikka olis joka lähtöön vakoiluohjelmat asennettuna. Mihin tää maailma on menossa. Sairasta puuhaa.
- FBBBBIIII
Helppo asentaa tietsikkaan ohjelma joka tallentaa kaikki nettisivujen salasanat ottaa ruutukuvia vaikka 5 sen välein.
Niistä sitten voi katsella mitä ja misä toinen surffaa, ja saa tietty kaikki käyttikset/passut s-posteihin, treffeille jne :))
Olkaa varovaisia!!! ;p- ......
Jos jollain olisi moinen ohjelma koneessa tietämättä, niin millä sen saisi paljastettua? Tai mistä käyttäjä voi huomata?
- mustasukkaisuudella
on valtava voima. Hyvä juttu tällainen. Asian voisi ilmaista niin, että jos on jäänyt kiinni uskottomuudesta, voi todistaa puolisolleen olevansa uskollinen antamalla asentaa vakoiluohjelman. Tämä parantaa luottamusta puolisoiden välillä. Voihan ohjelman asentaa molemmille puolisoille, niin on taspuolista.
- uskollinen79
toiko nyt sit pelastaa uskottomuudelt oh hoh aika överiks alkaa meininki menee..ei tollases epäilysuhtees pitäs kenenkää rääkätä itteään,mä jätän heti naisen jos alkaa epäilee mun sanaa,ku kerran olen yhes olen uskollinen,mut jos epäillään turhaa,nii lähen menee..ei mitää tarvii todistella.
ei sen vaikeempaa ole.olen kuullu et jotku minulle vieraat ihmiset väittävät minun olevan kylmä täs suhtees,mut mä olen elänyh nois epävarmois epäilysuhteissa,ja ne ei tuo mitää hyvää mukanaan.voihan joku lähtee baarist mukaa toisen kaa ilman et soittelee.kyl epäilijä aina löytää syyn vainota toista.
- BrettSinclair
Jos on epäilyskään kaksinaamaisuudesta, niin ei sellaisen kanssa kannata edes sitoutua.
Ihan sama jos joku vakoilee, kunhan ei pyri vaikuttamaan.- Miss Tress
Minä en miehekseni muuta suostu ottamaan kuin "alfauroksen" mikä tarkoittaa sitä että toiset naiset ovat kiinnostuneita hänestä ja päinvastoin. Sellainen on upea löytö, mutta täytyy pitää lyhyessä lieassa.
Vain parasta mulle, ei mitään nössöä tohvelisankaria! - 007.
Miss Tress kirjoitti:
Minä en miehekseni muuta suostu ottamaan kuin "alfauroksen" mikä tarkoittaa sitä että toiset naiset ovat kiinnostuneita hänestä ja päinvastoin. Sellainen on upea löytö, mutta täytyy pitää lyhyessä lieassa.
Vain parasta mulle, ei mitään nössöä tohvelisankaria!Jos avioliitto kestää...muuttuu mieskuin mies tohvelisankariksi!
- Miss Tress
007. kirjoitti:
Jos avioliitto kestää...muuttuu mieskuin mies tohvelisankariksi!
Ei voisi vähempää kiinnostua jumittua yhden ja saman vanhenevan miehen kanssa johonkin avioliittoon. Tai edes avoliittoon.
- Tosimies..
Miss Tress kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostua jumittua yhden ja saman vanhenevan miehen kanssa johonkin avioliittoon. Tai edes avoliittoon.
Meinaako neiti pysyä nuorena koko ikänsä? Mies ikääntyy...muttei siitä tule ikänänsä vanhaa akkaa!
- BrettSinclair
Miss Tress kirjoitti:
Voihan sillä jumalaisella Alfa-uroksella olla sitä luonteenlujuuttakin, ettei jaa siementään jokapaikkaan:)
Terveet elämäntavat ja vankkumaton luonne. Kyllä se yhden vaimon täydellinen palvonta teeskentelyn aina voittaa. - Miss Tress
Tosimies.. kirjoitti:
Meinaako neiti pysyä nuorena koko ikänsä? Mies ikääntyy...muttei siitä tule ikänänsä vanhaa akkaa!
Saa vanhakin nainen nuoria miehiä, sillä nuorten miesten halu on loputon.
Siinä vaiheessa kun ei enää lohkea voi siirtyä tekemään seksimatkoja Karibialle. - complex-partial74
Tosimies.. kirjoitti:
Noinhan se on. Hyvin heitetty.
- löytyy
BrettSinclair kirjoitti:
Voihan sillä jumalaisella Alfa-uroksella olla sitä luonteenlujuuttakin, ettei jaa siementään jokapaikkaan:)
Terveet elämäntavat ja vankkumaton luonne. Kyllä se yhden vaimon täydellinen palvonta teeskentelyn aina voittaa.edes yksi ihan järkevä ja tavallisen oloinen mies BrettSinclair...kiitos sinulle antaa uskoa huomiseen :)
- ohjelma
Juuri tällainen ohjelma pitää olla,saa seurata lapsien puhelimien käyttöä,ettei tule yllätyksenä suuret puhelinlaskut ja muut toilailut.
- tietää heti
jos lapsi tilaa vanhemmilleen tappajan!
- päivi,vähä mustis
ja kun ukko aina jää tunniksi vähintään löylytteleen otan sen käännyn ja laitan ohjelman. jos vaa huorille soittaa niin mä heti alanyaan lähden.
- sinne saunaan?
Minäpä tiedän...
- päivi älä
mene analiaan...
- jos ei vakoiltaisi
juu
- Kaikkea!
Sitä kuulee tai näkee täällä..
- muija XD
parempi on kun on oma tietokone jolle ei toista päästä.. salasanat yms on kyllä keksitty..
ja kännykkää aina pitää tarkasti mukanaan eikä jätä sitä toisen saataville jos on jotain salattavaa XD - puuhaa
Tuollaisesta vakoilusta saa nostettua syytteen, yksilönvapauteen puuttumisena olla ja elää tasavertaisesti ilman häirintää.
Sitä voi verrata täysin vapaudenriistoon, siihen voi hakea lähestymiskiellon kuten mihin hyvänsä häirintään. Joka sen jälkeen jälkeen on rangaistava teko kuten jo sitä ennenkin. - jippiaijeeh
on uskollinen, niin miksi ihmeessä tälläinen ohjelma olisi huonoksi parisuhteelle. Ei ainakaa voisi syntyä edes epäilyksiä. Itseäni ei haittaisi vaikka kyseinen ohjelma asennettaisi puhelimeeni, kyllä mun kulta saa kattoo iha vapaasti mun kännykkää, eipä oo ainaka mulla siltä salattavaa.
- sentään!!!
Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy!!!
Eikö olis jo edullisempaa vaihtaa puoliso kuin pistää muutama satanen tollaiseen hömpötykseen?
Maailma on miehiä ja naisia täynnä, mitä sitä yhden perään itkemään. Aina sitä on löytynyt parempi edellisen jälkeen... =) - pukille.
Se on paras systeemi ,kun ostaa kortin salakännykkään kioskilta ja pitää sitä aina salataskussa äänettömällä. Ei tyhmä ja yksinkertainen akka sitä tajua. Jos sattuu löytämään, sanoo sen olevan työ tai löytöpuhelin ..eikä se sitä auki saa!
Kun käy huoraamassa livenä, ei se voi sitä mitenkään todistaa. Palkkahuora pitää kyllä suunsa kiinni ! - Guest Star
...on siitä hassu asia että sen puute ei koskaan ole hyvä asia.
- IT-insinööri.
sentään!!! kirjoitti:
Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy!!!
Eikö olis jo edullisempaa vaihtaa puoliso kuin pistää muutama satanen tollaiseen hömpötykseen?
Maailma on miehiä ja naisia täynnä, mitä sitä yhden perään itkemään. Aina sitä on löytynyt parempi edellisen jälkeen... =)Vakoilusoftien asentaminen kännyköihin ja tietokoneisiin on todella helppoa ja vaivatonta. Netissä on useita ilmaisia esim. tietokoneenkäytön vakoiluohjelmia joilla pystyy seuraamaan jokainen liike mitä koneella on tehty ja milloinka. Nämä tallentavat myös jokaisen lähetetyn sähköpostin tai pikaviesti keskusteluohjelmien logit (esim. msn messenger)
Olkaa varovaisia! :) - samaa mieltä
Tämä on hyvä asia.
- Tiivis Tavis
IT-insinööri. kirjoitti:
Vakoilusoftien asentaminen kännyköihin ja tietokoneisiin on todella helppoa ja vaivatonta. Netissä on useita ilmaisia esim. tietokoneenkäytön vakoiluohjelmia joilla pystyy seuraamaan jokainen liike mitä koneella on tehty ja milloinka. Nämä tallentavat myös jokaisen lähetetyn sähköpostin tai pikaviesti keskusteluohjelmien logit (esim. msn messenger)
Olkaa varovaisia! :)Huolestuttavia nuo jutut mistä sinäkin nyt täällä kirjotit. Voiko edes noilta netin vakoiluohjelmilta suojautua? Minulla on kyllä koneella perus-palomuuri ja virustorjunta. Mutta ainakin nyt se stressaa että mitä jos joku aikoo tosiaan ihan vahinkoa tehdä, tunkeutua vaikka tililleni verkkopankissa? :/ Ja tietty on muitakin nettipalveluita, joille kirjaudun harvase päivä, joiden sabotoiminen olisi minulle harmillinen juttu sekin...
Tiedätkö sinä (tai joku muu) noista puhelimen vakoiluohjelmista, että pystyykö niillä esim. ihan lukemaan tämän vakoiltavan lähettämiä tekstareita, vai pystyykö vakoiluohjelman avulla vain seuraamaan lokia, että mihin aikaan vakoiltava on soittanut/tekstannut ja minne?
Aika moni tässä säikeessä puhuu suhteessa pettämisestä ja kiinni jäämisestä siitä. Minulla ei ole mitään kiinnostusta alkaa pettämään puolisoani, tiedoksi vaan. Ja minusta heti silloin olisi jo keskustelun paikka parin välillä, tai koko suhde kannattaisi melkein lopettaa jo ihan sen perusteella, että näkee aiheelliseksi alkaa vakoilla toisen puhelimen ja netin käyttöä. Silloin jo suhteessa on jotakin hankalasti vialla.
Mutta eihän puhelimen vakoilulla saata jäädä kiinni pelkästään kumppaninsa pettämisestä. Kai ihmisillä on välillä muitakin henkilökohtaisia asioita, joista ei halua ainakaan heti puolisonsa tietävän. Mitä jos joku lähiomainen tai hyvä ystävä on vakavasti sairas tai muuten vaikeuksissa, ja pyytää ettet kerro kenellekään muulle? Silloin loukataan myös tuon toisen ihmisen intimiteettisuojaa, jos joku ulkopuolinen tuon tiedon saa urkituksi. Esimerkkejä on muitakin, niitä tulee lisää mieleen kun hiukankin miettii ja aprikoi.
Itse olisin valmis maksamaan sellaisesta palvelusta, joka estäisi puhelimeni ja nettini vakoilun. - Vai mitä arvelet?
Hmm, sinua ei siis häiritsisi vaikka puolisosi kuulisi kaikki puhelusi ja lukisi kaikki saamasi ja lähettämäsi tekstarit?
Entäs jos sen tuloksena puolisosi saisi tietää jonkun asian, jonka hyvä ystäväsi/sukulaisesi on pyytänyt pysymään salaisuutena? (Sairaudet, vaikeudet...)
Entäs jos tekstaat joskus turhautuneena ja leikilläsi parhaalle ystävällesi tyyliin: "No nyt se mäntti haluaa taas syödä sitä karjalanpaistia/haluaa että mennään sen mutsilla käymään vaikka ei vähempää vois mua kiinnostaa. Prkl miks toi ukko ei voi ajaa pois tota karseeta partaansa/prkl miks toi muija anto kampaajan leikata itelleen tollasen tanttamaisen lyhyen tukan. Ärsyttää ku toi yks on taas lihonu! Taas se laitto sen saman paskan CD:n soimaan ja mun on pakko sietää kun se on sen lempparimusaa." Yms...? Parhaitten ystävien kesken ainakin välillä puretaan puolin ja toisin erilaisia pieniä turhaumia parisuhteissa, jotka eivät yleensä ottaen tunnu niin häiritseviltä - ehkä senkin takia, kun harmituksen vallassa voi vähän vaikka leikinkin varjolla niistä kaverilleen napista. - lsdfdödf
pukille. kirjoitti:
Se on paras systeemi ,kun ostaa kortin salakännykkään kioskilta ja pitää sitä aina salataskussa äänettömällä. Ei tyhmä ja yksinkertainen akka sitä tajua. Jos sattuu löytämään, sanoo sen olevan työ tai löytöpuhelin ..eikä se sitä auki saa!
Kun käy huoraamassa livenä, ei se voi sitä mitenkään todistaa. Palkkahuora pitää kyllä suunsa kiinni !Ja vastaavasti naisilla oma 'salakännykkä' mistä vanha äijä ei tiedä mitään...Naisen 'salakännykäs nuorten kollien rakastajien nrot...Ei kun sieltä valkkaamaan, ja samalla käy siten 'harrastuksissa sisältäen vaakajumppaakin' jne...naisille oma rakastajakännykkänsä erikseen, ja ostaa siihen kioskilta lataussetelin systeemin...Näin ja 'mieshuorat'rakastajat osaa olla vaitiolovelvollisia, fiksuja sellaisia...Sinä vanha äijä olet huorapukki sairasta.....!!
- jippiaijeeh
Vai mitä arvelet? kirjoitti:
Hmm, sinua ei siis häiritsisi vaikka puolisosi kuulisi kaikki puhelusi ja lukisi kaikki saamasi ja lähettämäsi tekstarit?
Entäs jos sen tuloksena puolisosi saisi tietää jonkun asian, jonka hyvä ystäväsi/sukulaisesi on pyytänyt pysymään salaisuutena? (Sairaudet, vaikeudet...)
Entäs jos tekstaat joskus turhautuneena ja leikilläsi parhaalle ystävällesi tyyliin: "No nyt se mäntti haluaa taas syödä sitä karjalanpaistia/haluaa että mennään sen mutsilla käymään vaikka ei vähempää vois mua kiinnostaa. Prkl miks toi ukko ei voi ajaa pois tota karseeta partaansa/prkl miks toi muija anto kampaajan leikata itelleen tollasen tanttamaisen lyhyen tukan. Ärsyttää ku toi yks on taas lihonu! Taas se laitto sen saman paskan CD:n soimaan ja mun on pakko sietää kun se on sen lempparimusaa." Yms...? Parhaitten ystävien kesken ainakin välillä puretaan puolin ja toisin erilaisia pieniä turhaumia parisuhteissa, jotka eivät yleensä ottaen tunnu niin häiritseviltä - ehkä senkin takia, kun harmituksen vallassa voi vähän vaikka leikinkin varjolla niistä kaverilleen napista.ihmisestä. Itseäni ei todellakaa häiritse henk. kohtasesti jos mun puoliso sais tietää mun tekstarit yms. puhelut. En muutenkaan seurustele kavereiden kanssa kauheasti puhelimen kautta. Ja vaikka puolisossa pännii joku, niin yleisestikkin kannattaa kertoo siitä iha sille puolisolle eikä kaverille. Ei asia ainakaan siitä parempaan mee koskaan jos se puoliso ei ite saa vikojaan tietoon. Kukin omalla tavallaan, itse pidän rehellisyydestä. Hyvä pointti oli kyllä se että jos kaveri/sukulainen kertoo salaisuuden yms. vaikeuksia niin se on kyllä aika kinkkinen juttu. Kaikessa on sekä hyvät että huonotkin puolensa.
- ohojelman
IT-insinööri. kirjoitti:
Vakoilusoftien asentaminen kännyköihin ja tietokoneisiin on todella helppoa ja vaivatonta. Netissä on useita ilmaisia esim. tietokoneenkäytön vakoiluohjelmia joilla pystyy seuraamaan jokainen liike mitä koneella on tehty ja milloinka. Nämä tallentavat myös jokaisen lähetetyn sähköpostin tai pikaviesti keskusteluohjelmien logit (esim. msn messenger)
Olkaa varovaisia! :)Pannaan akka valvonnan alle. Saapahan helpommin kiinni kun yrittää huorailemaan!!
- dflsdfödf
ohojelman kirjoitti:
Pannaan akka valvonnan alle. Saapahan helpommin kiinni kun yrittää huorailemaan!!
Samoin teille huoramiehille tällanen ohjelma, ettei vaan pääse naisia jahtaamaan, idiootin häntäheikit, painukoot maanalle....
- S_guru
IT-insinööri. kirjoitti:
Olkaa varovaisia! :)Ratkaisu on live-Linux, esimerkiksi live Ubuntu, joka lataa cd leveyltä käyttöjärjestelmän aina uudelleen konetta käytettäessä ja mitään ei kirjoiteta kovalevyille. Eli mitään jälkiä ei jää, ja Windows vakoiluohjelmat ei toimi.
Linuxin voi asentaa myös muistitikulle, jolloin omat tiedot jää muistitikulle, 4 gigan muistitikku maksaa enää 18 egee. - Lohdullinen tieto
S_guru kirjoitti:
Ratkaisu on live-Linux, esimerkiksi live Ubuntu, joka lataa cd leveyltä käyttöjärjestelmän aina uudelleen konetta käytettäessä ja mitään ei kirjoiteta kovalevyille. Eli mitään jälkiä ei jää, ja Windows vakoiluohjelmat ei toimi.
Linuxin voi asentaa myös muistitikulle, jolloin omat tiedot jää muistitikulle, 4 gigan muistitikku maksaa enää 18 egee.Ai tollanenkin on. Kiitos postauksestasi!
- tupajumi
IT-insinööri. kirjoitti:
Olkaa varovaisia! :)Miten niitä voi varoa? Miten ne olisi mahdollista paljastaa. Täytyykö koneeseen asentaa käsin jonkunlainen x-cmoponentti tai lisäosa? Näkyykö asennus koneen käyttöhistoriassa. Epäilevä,yhteiskunnan kanssa napit vastakkain ajautunut,tupajumi. Kummallisesti käyttäytymään alkaneen koneen omistaja.
- Aa ja Oo
Joopa joo, jos itselleni tulis mieleen laittaa tollainen akan kännyyn niin menisin lääkäriin.
Kyllä suhteen peruspilari on luottamus, jos sitä ei oo puolin toisin niin kiitos ei.
Tosin sinkkuna ei tollassia tarvi miettiä :D- vanhajätkä
Joo..joo,mutta olosuhteet muuttuu ja ihmiset.
Kyllä se on niin,että kun oikein alkaa kutiamaan ja on tilaisuus, niin kyllä siinä moraali on kovalla kenellä tahansa. Se on aikojen saatossa nähty kuinka raadollinen parisuhteeseen kyllästynyt ja turhautunut ihminen. - ElvaN
Luottamus on suhteen peruspilari.Kannattaa erota
jos ei luota toisiinsa. - vanhajätkä.
ElvaN kirjoitti:
jos ei luota toisiinsa.Kannattaako erota? Kyllä kannattaa pitää puolisoa silmällä...ainakin sivusilmällä.
Eräs pankinjohtaja joskus sanoi - Luota ihmisiin, mutta varmista! - Sepä se.
ElvaN kirjoitti:
jos ei luota toisiinsa.Sitä tarkoitin juuri, itse en ala vahtaamaan, luotan, ja mua ei tarvi vahdata, olen luottamuksen arvoinen, ollut aina.
On tässä elämässä muutakin ressattavaa kun koittaa pitää puoliso pois vieraista, taino voiko noin sanoa ees?? Jos tilanne tuo niin eipä se kummoinne suhde oo :\
Mutta sinkkuna tosiaan ei tarvi ko. murheita ees aatella :))
- Jallu
Ompa säälittävää kun ihmisten tarttee seurata tai vakoilla toisen elämää. Ihmiset unohtaneet ettei kukaan omista tai voi hallita toisen elämää. Jokaisen yksityisyyttä on kunnnioitettava ja jos niin on että ihmimen haluu pettää toista on se hänen asiansa ja mm liika kyttäily ja seuraaminen voi ajaa toisen ahdistuneeseen tilaan jonka seurauksia voi mm tää olla.Luulisi että meillä jokaisella on tarpeeksi omassa elämässä pitää se kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti.
- ElvaN
Avoin keskustelu on aina paikallaan,mutta miksei siihen suostuta?Kun toinen tahtoo keskustella
niin ei mies vastaa ja sitten salaa lukee toisen
päiväkirjaa!Miksi näin nurinkurisesti?Kun toinen
haluaa olla avoin! - jokainen pettää
tilaisuuden tullen, se on huomattu!
Olen itse ollut pitkkän sinkkuna ja aina olen haluamani miehen saanut. Ikinä ei ole sanottu ei vedoten parisuhteeseen tai akkaan kotona. Harmi, että jotkut pirttihirmut ovat näin ääliöitä, että soittelevat tositen naisten perään. Ei se pettäminen niiden naisten vika ole, kattokoot ukko peiliin tai parhaimmassa tapauksessa se akka siellä kotona. Mikä on vikana kun oma eukko ei enää kiinnosta??? - vanhajätkä.
jokainen pettää kirjoitti:
Olen itse ollut pitkkän sinkkuna ja aina olen haluamani miehen saanut. Ikinä ei ole sanottu ei vedoten parisuhteeseen tai akkaan kotona. Harmi, että jotkut pirttihirmut ovat näin ääliöitä, että soittelevat tositen naisten perään. Ei se pettäminen niiden naisten vika ole, kattokoot ukko peiliin tai parhaimmassa tapauksessa se akka siellä kotona. Mikä on vikana kun oma eukko ei enää kiinnosta???Kummallista,että aina kuvitellaan miehen pettävän..noin yleensä. Olen kyllä "urani"aikana nähnyt naisten koukkimisen vieraissa ja ihastuneen työkaveriin,naapuriin jne.
Itse en vaimoani kyttää,menköön joslöytää paremman! - Guest Star
jokainen pettää kirjoitti:
Olen itse ollut pitkkän sinkkuna ja aina olen haluamani miehen saanut. Ikinä ei ole sanottu ei vedoten parisuhteeseen tai akkaan kotona. Harmi, että jotkut pirttihirmut ovat näin ääliöitä, että soittelevat tositen naisten perään. Ei se pettäminen niiden naisten vika ole, kattokoot ukko peiliin tai parhaimmassa tapauksessa se akka siellä kotona. Mikä on vikana kun oma eukko ei enää kiinnosta???Kohtaan "jokainen pettää" vastaan seuraavasti:
Jos et ole jokaista yrittänyt, et voi sanoa että jokainen pettää. Sellaiset uskolliset luultavasti ovat sinusta niin epäkiinnostavia, ettet tule koskaan edes yrittäneeksi.
Kohtaan "Ei se pettäminen niiden naisten vika ole" vastaan sanonnalla "Tangoon tarvitaan kaksi". Syytöksestä saavat vapautuksen ne, jotka eivät tienneet miehen seurustelusta koska mies salaa sen. Ne naiset, jotka itse ovat lähteneet iskemään miestä ja jatkaneet silloinkin kun mies on paljastunut varatuksi, ovat aivan yhtä syyllisiä kuin mieskin. Huumekaupassakin sekä ostaja että myyjä ovat yhtä rikollisia.
- kannattaako
Jos tuomoisen vakoilu ohjelman löytäisin koneelta tai kännykästä olisi lopputulos sama eli löytyisi myös eri osoitteet.. Jos kerran tuntuu että yhteiselo ei kiinnostaisi voi sitä erota ilman vakoiluakin ja jos haluaa pitää suhteesta kiinni niin kannattaako se vaarantaa vakoilemalla. Jos toinen pettää niin kannattaa katsoa peiliin ja kysyä miksi siihen tilanteeseen on päädytty ja sen jälkeen miettiä haluaako jatkaa suhdetta vai ei. Toista kun ei voi omistaa. Mua ei kiinnosta tietää mitä toinen tekee jokaisella oikeus tehdä valintansa.
- maxi61
Täytyyolla aika sairaaloisesti mustasukkanen jos täytyy kuunnella aviopuolison kännykkää tai lukea viestit. Haloooooo!!!!!!
- MIKKO JKL
Ei juma siis jotka sanoo ok niin huh huh toi on niin syvältä ja jos kaikki miehet pettää ei pidä paikkaansa itse olen yhden naisen jätkä ja se riittää en petrtäs sitä koskaan... niin musta älkää sitten hommatko puolisoo miestä naista itsellenne jos ette voi luottaa niihin sitten eläkää yksinänne, sen verran pitää asrvostaa muita kumppania ja kaikkia. SEN VERRAN PITÄÄ LUOSTTAA ET EI TARTEE SORTUU MUUTEN NE EI OO ANSAINNU TEITÄ....
- pilkunviilaaja ;-)
Muutama häiritsevä kirjoitusvirhe, muuten hyvää tekstiä...
- MIKKO JKL
pilkunviilaaja ;-) kirjoitti:
Muutama häiritsevä kirjoitusvirhe, muuten hyvää tekstiä...
sori viilaaja kirjotin vaan nopeet :D
- Kihlattutyttö´
Toki haluaa aina kuulla mitä se puoliso puhuu puhelimessa ja kenen kanssa. Ainakin hetkellisesti ajattelee näin.
Mutta kun miettii syvemmälle, niin onko valmis kuulemaan mitä siellä loppujenlpuksi puhutaan?!- siinä vielä sekin,
että miltä sinusta tuntuisi, jos vaikkapa parhaan ystäväsi puoliso kuuntelisi puhelut/lukisi tekstarit, joissa olet kertonut ystävällesi asioita, joita et halua muitten tietävän?
- nimetönnä
Voi että kuinka surullista. Taas sairaalloisen mustasukkaiset ja omistushaluiset pääsevät valvomaan uhrejaan. On kamalaa että omassa elämässä ei ole riittävästi - pitää toisten elämää valvoa. Huom! Sanon tämän ihan tavallisen mustasukkaisena henkilönä - joskus petettynä - joskus pettäneenä. Kasvanut kuitenkin kakaramaisuuksieni yli ja hyväksyn että jokainen vastaa itsestään ja tuskaakin joskus kokee ...
- vakoiltu mies
seurauksena ahdistus, tuska ja masennus. Lyötiin pahemmin kuin vyön alle. En tiennyt että tällaista voi tehdä, puhelin ja tietokone vakoiltu kateellisten paskiaisten toimesta ja vihiä sain sekä vihjailuja ja naurua sekä alentamista. Työporukka se on mukavaa onneksi irtisanoin itseni,säälin heitä, se itku ja hammastenkiristys odottaa heitä...
- Menen..
Vaikka olis kuinka vakoilua harrastavaa vaimo!Tuo on ihan sairasta vakoillla!!
- Vakoojamies.
Itse harrastan vakoilua. Vakoilen tuttavieni koneita etäyhteydellä, vakoilen myös monien tuntemattomien koneita.
Kyllä tämä aina city.fi tunnustusten lukemisen päihittää, kokeilkaa tekin :) Vakoojamies. kirjoitti:
Itse harrastan vakoilua. Vakoilen tuttavieni koneita etäyhteydellä, vakoilen myös monien tuntemattomien koneita.
Kyllä tämä aina city.fi tunnustusten lukemisen päihittää, kokeilkaa tekin :)Mikä saa sinua vakoilemaan vieraiden ja tuttujen
viestejä?Eikö omassa elämässäsi ole mitään sisältöä?
On halveksittavaa nuuskia toisten asioita noin.
Taidat olla juorukello.- wib
Vakoojamies. kirjoitti:
Kyllä tämä aina city.fi tunnustusten lukemisen päihittää, kokeilkaa tekin :)Niin miten....
- repe
Entäs jos ei o puolisoo
- liikenneseuraaja
Mikä tahansa avoin bluetooth voidaan kaapata ja lukea.
Kauniisti voidaan selittää vapaaksi liikenneseurannaksi.
Bluetooth lähettää kännykän tallentuneen tiedon.
Sen kaiveleminen onnistuu uhriin koskematta.
Bluetooth auki, on kuin levittelisi kalenteriaan avoimesti.
Salakuuntelu kuulostaa jo rikokselta.
En tiedä, välittääkö bluetooth aina puhelun.
Siihen pitää jo saada uhrin kännykkä käsiinsä.
Vielä kun saisi ohjelman, joka kertoo,
milloin pettäjän puoliso ilmestyy lähimaille.
Se olisi kuin Pemarikuskin navigaattori,
joka hälyttää tolppakameroista.
Mukavaa on polkea, kun ei jää kiinni.
Sairasta moraalia. myyntiin ja äkkiä ennen kuin narahtaa..ja tilalle vanha kunnon halko! =D
- väliä..
huonon itsetunnon omaavat kirjoittellee tollee ja myös pienkaluset,jos yli kakskymmet senttiä pituutta VAIMO ei mee pienkalusen kanssa.
huono rakstaja kyttää.hyvä itsetunnon omaava ja kookkaan kalun omistajan ei tarvi olla mustasukkanen.
lisäksi viellä komee ja hyväroppanen sport mies..piste. - dflösdöf
väliä.. kirjoitti:
huonon itsetunnon omaavat kirjoittellee tollee ja myös pienkaluset,jos yli kakskymmet senttiä pituutta VAIMO ei mee pienkalusen kanssa.
huono rakstaja kyttää.hyvä itsetunnon omaava ja kookkaan kalun omistajan ei tarvi olla mustasukkanen.
lisäksi viellä komee ja hyväroppanen sport mies..piste.Niimpä olen samaa mieltä...Hyvä itsetuntoiset omaan itseensä tyytyväinen ja sinut itssensä kanssa olevat miehet, ei ole mustasukkaisia, on tyytyväinen omaa miehisyyteen sopivalla kalulla vaihdellen 16cm ja siitä isompaan. Ei kuit. yli20cm joilla yleensä on mahtailu meininki ajattelee vain kyrvällään jne...se on se keskeisin isoimpi kyrvällisellä..ja mitä muuta elämässä olekkaan..Hyvä itsetuntoiset, fiksut miehet ei valita turhia, vaan nauttii elämästään tasaarvoisen kumppanin kanssa, vaalien rakastaen naistansa kaikessa, rohkaisten kannustaen...mikä sen mukavampaa yhteenkuuluvuuden tunteessa antaa tilaa toiselle, omille menoilleenkin..Olla uskollinen puolisolleen samoin toistepäin..se nykypvänä jopa harvinaista parisuhteessa...Kun yhteiskuntakaa arvosta silleen enää pitempiaikasia suhteita....monella tapaa...
- toinenjuttueriasiastamuttas...
sitten on olemassa vielä tälläisiäkin ohjelmia
http://en.msnspy.biz/?d=569112e4a8e21e8d0c628f5f779b290f
täytyy vain ihmetellä miten joku uskaltaa tuota vielä käyttää, itse en ainakaan... - tykkään ku joku kattoo ja s...
musta on tosi kiihottavaa kun joku vaklaa mua tai seuraa, mut taas toisin päin mua ei sit jaksa kiinostaa paskan vertaa toisten asiat,tykkään kutenki ku muut jaksaa olla musta niin kiinostuneita, oispa mun oma vaimoki mut sekään ei jaksa vaikka kuin juoksisin vieraissa ja mulla on melkein 20cm pitkä kyrpäki.
- must....
go on!! Hulluja on monenlaisia.. :)
- kkk31
aika pieni pili sulla!!!!
- mies 40v
Miksi olla huolissaa jostain ohjelmasta?Ohjelma
on hyvä sillä voi varmistaa,että operaattori ei laskuta turhia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910945Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174591Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333977Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4412228Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142180Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101165- 391126